Saldırıya uğrayan üç askeri üs arasında kayıp bildirilmedi. Bu İran'ın aynı zamanda bir savaştan uzak durmaya çalışırken ABD'den "intikam" almaya yönelik bir hamle mi? Saldırılar sembolik nedenlerle düşük riskli saldırılar mıydı?

Author

220 Comments

  1. Merhaba herkese web siteniz vallaha güzel, facebookta paylaştım

  2. Uşak merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz güzel, face de paylaştım 08-01-2020 10:55:41

  3. Şırnak merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım gerçekten dikkat çekici, teşekkürler 08-01-2020 12:42:47

  4. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım

  5. Trabzon merkezden ben gaye. Slm siteniz yeminle çok iyi, tebrikler 12-01-2020 09:41:11

  6. Selam siteniz harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Slm web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  8. Edirne merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm siten inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 18-01-2020 10:17:01

  9. Kayseri merkezden ben Aylin. Selam web siteniz inanki dikkatimi çekti, tebrikler 18-01-2020 11:52:19

  10. Antalya merkezden ben ahmet. Merhabalar siten vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 23:23:47

  11. İstanbul merkezden ben Emine. Merhabalar web sitesi inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 23:23:49

  12. Sinop merkezden ben Gürbüz. Mrb bu web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 23:23:51

  13. Mardin merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz inan ki çok iyi, sağolun 20-01-2020 23:23:53

  14. Manisa merkezden ben ziya. Selam sayfanız inanılmaz çok güzel, sağolun 20-01-2020 23:23:55

  15. Zonguldak merkezden ben doruk. Selam paylaşımınız süper ötesi iyi, facebookta paylaştım 20-01-2020 23:23:58

  16. Merhaba paylaşım inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım

  17. Adana merkezden ben ali. Selam herkese web siteniz valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 21-01-2020 08:47:47

  18. Adana merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfa inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 21-01-2020 08:47:51

  19. Karaman merkezden ben doruk. Mrb web siten harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 21-01-2020 08:47:54

  20. Zonguldak merkezden ben doruk. selam arkadaşlar siten vallaha billaha iyi, face de paylaştım 21-01-2020 08:48:19

  21. Osmaniye merkezden ben Emine. Slm paylaşımınız inan ki mükemmel, face de paylaştım 21-01-2020 08:48:21

  22. Selamlar siten inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  23. Selam web siten cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  24. Karaman merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siten valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım 21-01-2020 08:48:29

  25. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden hayran edici, twitter da paylaştım

  26. Iğdır merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 12:43:20

  27. İstanbul merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımın yeminle dikkat çekici, linkedinde paylaştım 25-01-2020 21:01:38

  28. Bartın merkezden ben Aylin. Mrb sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 28-01-2020 15:37:49

  29. Kırıkkale merkezden ben Emine. Selam paylaşımın inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 01-02-2020 01:11:20

  30. merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle hoşuma gitti, şukuladım

  31. Artvin merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 07-02-2020 11:54:03

  32. Mrb web siten cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  33. Merhaba paylaşımınız valla dikkat çekici, facebookta paylaştım

  34. selam arkadaşlar siten süper ötesi çok güzel, şukuladım

  35. Giresun merkezden ben mehmet. Selam herkese siten valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 13-02-2020 07:04:09

  36. Kütahya merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 13-02-2020 18:01:47

  37. selamun aleyküm sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  38. Kilis merkezden ben Aylin. Selam herkese web siten inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım 16-02-2020 17:36:57

  39. Isparta merkezden ben Aylin. Mrb web siten cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 18-02-2020 01:55:21

  40. Karabük merkezden ben ali. Merhaba herkese siteniz inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 18-02-2020 16:30:03

  41. Antalya merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşım inanki hayran bıraktı, sağolun 21-02-2020 00:43:34

  42. Selamlar web siteniz vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  43. Yozgat merkezden ben ahmet. Selamlar web siteniz harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 28-02-2020 20:52:45

  44. Muş merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 04-03-2020 04:44:04

  45. merhaba arkadaşlar sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, şukuladım

  46. selamun aleyküm web siten harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım

  47. Yozgat merkezden ben banu. Merhaba herkese siten vallaha mükemmel, face de paylaştım 07-03-2020 14:31:42

  48. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  49. Elazığ merkezden ben gaye. Selamlar web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 15-03-2020 16:15:53

  50. Selamın aleyküm paylaşımın valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  51. Kayseri merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfanız vallaha iyi, teşekkürler 21-03-2020 08:25:02

  52. Selamın aleyküm web sitesi yeminle hayran bıraktı, şukuladım

  53. Çanakkale merkezden ben doruk. Mrb siteniz gerçekten hayran bıraktı, saolun 27-03-2020 22:04:40

  54. Isparta merkezden ben banu. Merhaba paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 30-03-2020 20:21:59

  55. Erzurum merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 01-04-2020 17:28:43

  56. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  57. elif yılmaz Reply

    Selam herkese siten cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım

  58. Muş merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web sitesi yeminle çok iyi, twitter da paylaştım 10-04-2020 05:13:29

  59. Adana merkezden ben mehmet. Merhaba web sitesi vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım 10-04-2020 08:22:29

  60. Merhabalar web sitesi inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  61. Samsun merkezden ben ali. Selam siten vallaha billaha mükemmel, sağolun 10-04-2020 08:22:35

  62. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfan süper ötesi iyi, face de paylaştım

  63. Batman merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siten inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım 11-04-2020 09:11:06

  64. elif yılmaz Reply

    Uşak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfa valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 11-04-2020 14:56:05

  65. Selam herkese web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  66. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm bu web sitesi harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  67. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha hoşuma gitti, tebrikler

  68. elif yılmaz Reply

    Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok iyi, teraziye tıkladım 12-04-2020 17:58:18

  69. Samsun merkezden ben gaye. Slm web siten vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım 12-04-2020 17:58:21

  70. selamun aleyküm sayfa yeminle güzel, facebookta paylaştım

  71. Iğdır merkezden ben ziya. Selamlar sayfa vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 12-04-2020 17:58:32

  72. Selam herkese paylaşımın cidden iyi, twitter da paylaştım

  73. Merhabalar siteniz vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  74. Van merkezden ben ali. Mrb sayfa inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 15-04-2020 03:49:05

  75. Kastamonu merkezden ben gaye. Slm siten süper ötesi çok güzel, face de paylaştım 15-04-2020 17:45:02

  76. elif yılmaz Reply

    Manisa merkezden ben elif yılmaz. Selam web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 17-04-2020 06:39:12

  77. Niğde merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok iyi, şukuladım 18-04-2020 13:51:49

  78. Selamın aleyküm paylaşım valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  79. Şanlıurfa merkezden ben gaye. Mrb siten süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 22-04-2020 14:48:30

  80. selam arkadaşlar paylaşım inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım

  81. Merhaba bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  82. Kars merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun 05-05-2020 17:25:10

  83. Selam herkese web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, saolun

  84. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfanız inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  85. Merhaba paylaşım yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  86. Artvin merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siteniz vallaha dikkatimi çekti, sağolun 04-06-2020 06:06:43

  87. Erzurum merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfa inanki dikkat çekici, sağolun 07-06-2020 10:43:10

  88. elif yılmaz Reply

    Osmaniye merkezden ben elif yılmaz. Slm web sitesi harbiden iyi, linkedinde paylaştım 14-06-2020 04:47:54

  89. Şırnak merkezden ben ahmet. Selam herkese siteniz inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 22-06-2020 10:05:38

  90. Bayburt merkezden ben doruk. Slm web sitesi ciddiyim hayran edici, teşekkürler 29-06-2020 07:09:15

  91. Selamlar paylaşımın yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  92. Selamın aleyküm siteniz harbiden çok güzel, facebookta paylaştım

  93. Nevşehir merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 07:09:21

  94. Sinop merkezden ben mehmet. Mrb siteniz gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım 29-06-2020 07:09:23

  95. Konya merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten inan ki çok güzel, saolun 01-07-2020 04:29:17

  96. Merhaba bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  97. Selam herkese sayfan inanki mükemmel, twitter da paylaştım

  98. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  99. Osmaniye merkezden ben mehmet. Selam sayfan cidden iyi, twitter da paylaştım 04-07-2020 18:31:03

  100. Bolu merkezden ben ali. selam arkadaşlar siteniz süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 18-07-2020 10:44:11

  101. Kars merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşım inanki iyi, face de paylaştım 26-07-2020 03:18:19

  102. Gaziantep merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın valla hoşuma gitti, sağolun 28-07-2020 17:48:52

  103. selamun aleyküm siten gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım

  104. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm paylaşımınız ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  105. Edirne merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi güzel, teşekkürler 07-08-2020 13:32:00

  106. Bursa merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımınız harbiden dikkat çekici, tebrikler 08-08-2020 09:38:57

  107. Selamlar paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım

  108. Sinop merkezden ben mehmet. Mrb sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 13-08-2020 23:59:15

  109. Sakarya merkezden ben gaye. Merhabalar sayfa valla hoşuma gitti, tebrikler 15-08-2020 11:55:42

  110. Samsun merkezden ben doruk. Selamlar paylaşım ciddiyim güzel, facebookta paylaştım 16-08-2020 07:10:58

  111. Selam paylaşımın vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  112. Slm web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  113. Çankırı merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım 21-08-2020 13:30:44

  114. Merhaba herkese web sitesi inan ki hoşuma gitti, şukuladım

  115. Mrb paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun

  116. selamun aleyküm web siten süper ötesi çok güzel, saolun

  117. Burdur merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımınız gerçekten iyi, teraziye tıkladım 05-09-2020 13:13:57

  118. Elazığ merkezden ben ziya. Merhaba herkese siten vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 06-09-2020 20:15:45

  119. selamun aleyküm web siteniz cidden çok iyi, face de paylaştım

  120. Selamlar web siten inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım

  121. Merhaba siten gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  122. Hatay merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 11-09-2020 12:30:26

  123. Slm web sitesi valla hayran edici, linkedinde paylaştım

  124. Muş merkezden ben doruk. Selam paylaşım gerçekten dikkat çekici, teraziye tıkladım 19-09-2020 07:51:59

  125. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hayran edici, sağolun

  126. selamun aleyküm paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  127. İzmir merkezden ben Emine. Merhaba web siteniz vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım 19-09-2020 07:52:07

  128. Uşak merkezden ben Gürbüz. Merhaba siteniz vallaha çok iyi, sağolun 19-09-2020 07:52:09

  129. Merhabalar siten vallaha billaha güzel, face de paylaştım

  130. merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi çok iyi, şukuladım

  131. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfanız inan ki çok iyi, twitter da paylaştım

  132. elif yılmaz Reply

    Kastamonu merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfan inanki güzel, teraziye tıkladım 06-10-2020 20:02:28

  133. Slm web sitesi gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım

  134. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selamlar paylaşımın süper ötesi güzel, şukuladım , Aylin – 304

  135. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Merhaba siteniz ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 24

  136. Sivas dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . merhaba arkadaşlar siten yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 194

  137. Sakarya merkezden ben . Slm sayfan süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım 28-10-2020 22:44:34

  138. Van dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Merhabalar paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, saolun , mehmet – 90

  139. Gürbüz Reply

    Van dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Slm web siteniz cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Gürbüz – 432

  140. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selam herkese web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun , ali – 217

  141. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 91

  142. Selamlar bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, teşekkürler

  143. Bartın dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Mrb sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , banu – 169

  144. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 206

  145. Şırnak dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Selamlar paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , doruk – 464

  146. elif yılmaz Reply

    Sinop merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siten süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım 06-12-2020 14:33:24

  147. selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, saolun

  148. Niğde dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Selamın aleyküm paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım , mehmet – 299

  149. Denizli merkezden ben emin. Merhaba web siten yeminle çok iyi, teraziye tıkladım 19-12-2020 12:12:28

  150. Merhaba herkese web sitesi gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım

  151. Muğla merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha dikkat çekici, saolun 22-12-2020 23:01:50

  152. Karaman merkezden ben banu. Selamlar paylaşım inan ki çok güzel, facebookta paylaştım 24-12-2020 05:09:49

  153. Hatay dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , emin – 382

  154. Çanakkale dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Slm paylaşımın yeminle hayran bıraktı, teşekkürler , ali – 299

  155. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selam web siten inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım , doruk – 191

  156. Gürbüz Reply

    Mrb sayfanız harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  157. Merhaba siten vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  158. Gürbüz Reply

    Niğde dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . selam arkadaşlar sayfan gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler , Gürbüz – 286

  159. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selamlar paylaşımın gerçekten hayran edici, saolun , Hasan – 275

  160. Iğdır merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2021 14:25:03

  161. Muş merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siten cidden ilgi uyandırıcı, saolun 21-01-2021 00:11:06

  162. Gürbüz Reply

    Selam web siten harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  163. Artvin dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Merhabalar paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , ali – 233

  164. Hatay dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Slm paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Aylin – 349

  165. Karabük merkezden ben ahmet. Merhabalar web sitesi inanki hayran bıraktı, tebrikler 30-01-2021 17:11:07

  166. Hatay merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar web siten inanki çok iyi, teraziye tıkladım 03-02-2021 16:16:38

  167. Samsun dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Merhaba herkese web siteniz harbiden hayran edici, şukuladım , Hasan – 16

  168. Bartın merkezden ben hatice. Merhaba herkese siten gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım 05-02-2021 06:46:11

  169. Merhaba herkese sayfa gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  170. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  171. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Gürbüz – 227

  172. Selam herkese sayfanız cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  173. Kırşehir dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , hatice – 452

  174. Gümüşhane dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . merhaba arkadaşlar paylaşım valla çok güzel, teraziye tıkladım , mehmet – 91

  175. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  176. Diyarbakır merkezden ben Hasan. Selamlar web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler 27-02-2021 22:46:08

  177. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selam herkese paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun , ziya – 365

  178. Hatay dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Selam herkese sayfan yeminle hoşuma gitti, teşekkürler , Hasan – 239

  179. Erzincan dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Selamın aleyküm sayfa vallaha çok iyi, teraziye tıkladım , mehmet – 151

  180. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle güzel, saolun , banu – 408

  181. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selamlar paylaşımın inanki hoşuma gitti, sağolun , emin – 434

  182. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz inan ki güzel, facebookta paylaştım , Gürbüz – 183

  183. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Merhaba sayfan inanki çok güzel, şukuladım , mehmet – 56

  184. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız inanki güzel, linkedinde paylaştım , ahmet – 393

  185. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Mrb paylaşımın inanki dikkatimi çekti, teşekkürler , gaye – 188

  186. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selam herkese web siteniz valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 309

  187. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Merhabalar web siteniz valla mükemmel, sağolun , Hasan – 276

  188. Nevşehir merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşımın inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 12-05-2021 03:47:34

  189. Selam siteniz valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  190. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım harbiden hayran edici, face de paylaştım , emin – 462

  191. Ankara dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Selamlar paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , Aylin – 306

  192. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selam sayfanız cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 485

  193. Artvin merkezden ben emin. Selam herkese bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 13-06-2021 21:50:04

  194. Bilecik dan kimler var. İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? . Selamlar sayfanız valla mükemmel, linkedinde paylaştım , Emine – 33

  195. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Slm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, face de paylaştım , hatice – 392

  196. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız inan ki çok güzel, teşekkürler , ziya – 498

  197. Manisa merkezden ben Hasan. Selamlar paylaşım yeminle güzel, tebrikler 18-07-2021 19:32:53

  198. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha çok iyi, tebrikler , ahmet – 324

  199. Bu konu : ” İran füzelerini kasıtlı olarak mahsup etti mi? ” çok güzel. Selam siteniz yeminle güzel, saolun , ziya – 367

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link