Kategoriler
Genel

İran'la savaş kaçınılmaz ve yıllardır … ama burada mı?

https://m.youtube.com/watch?v=ENN9tTbmxW0

Eminim ki, her biriniz ve İran'ın misillemesinin farkındasınız, İran birkaç saat önce ABD personelini (biri Esad Hava üssü) tutan iki hava üssü vurmaya karar verdi – nerede olduğunu merak ediyorum buradan gidiyor? Çoğunuzun bildiği gibi, İran'la savaş kaçınılmazdır ve İsrail / Washington “koalisyonunun” uzun bir hedef ve üst sıra önceliği olmuştur. Ama sonraki adımın ne olacağını gerçekten merak ediyorum …? Şahsen, ABD'nin sadece EVET'e misilleme yapacağını sanmıyorum ..

Sanırım arkanıza yaslanacaklar (SEEM'i savaş için değil gibi yapacaklar) ve Amerikalıların çoğunluğu savaşa gitme hareketini destekleyene kadar İran adlı bu “öcü adamı” inşa etmeye devam edecekler. Muhtemelen yeniden seçilmesinden sonra olacak; Sanki bu hareketi yapmak için Washington'un gözünde çok erken hissediyorum. Ama bu noktada, söylemek çok zor …

“İran'la savaş kaçınılmaz ve yıllardır … ama burada mı?” için 45 yanıt

Karaman merkezden ben Emine. Merhabalar web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 08-01-2020 05:28:10

Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfanız vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım 08-01-2020 12:58:02

Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımın vallaha hayran edici, teşekkürler 20-01-2020 21:07:10

İzmir merkezden ben ziya. Mrb paylaşımın cidden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 20-01-2020 23:25:09

Çanakkale merkezden ben mehmet. Slm paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 20-01-2020 23:25:11

Kırıkkale merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siten valla dikkat çekici, sağolun 21-01-2020 08:52:54

Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 21-01-2020 08:52:56

Bingöl merkezden ben Emine. Selam sayfanız inanki hayran edici, face de paylaştım 21-01-2020 08:53:05

Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siteniz inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 22-01-2020 05:04:59

Aydın merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 06-02-2020 06:19:18

Denizli merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 08-02-2020 00:44:41

Ağrı merkezden ben ziya. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden hoşuma gitti, teşekkürler 22-02-2020 09:33:20

Antalya merkezden ben gaye. Selamlar web siteniz valla dikkatimi çekti, teşekkürler 22-02-2020 21:15:54

Mersin merkezden ben Aylin. Merhabalar siten vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 05-03-2020 12:28:58

Burdur merkezden ben gaye. Mrb paylaşımın valla çok güzel, twitter da paylaştım 09-03-2020 18:41:59

Trabzon merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok iyi, face de paylaştım 10-03-2020 04:39:29

Uşak merkezden ben ali. Selam bu web sitesi cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 11-03-2020 02:33:57

Sakarya merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımın yeminle dikkat çekici, teşekkürler 19-03-2020 04:07:26

Elazığ merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımın inanki çok güzel, tebrikler 21-03-2020 09:46:38

Artvin merkezden ben doruk. Selamlar web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 24-03-2020 00:55:47

Kırklareli merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla çok güzel, şukuladım 26-03-2020 15:42:00

Çanakkale merkezden ben ali. Selam paylaşımınız yeminle hayran edici, teşekkürler 31-03-2020 19:22:05

Niğde merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki çok iyi, teraziye tıkladım 02-04-2020 01:48:33

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir