2068 + 7 sıkıntı yılı = 55 yıl daha bin Hıristiyanlar kalbimize korku salmak zorunda.

Sadece bir sinir bağlantısı çipi almak ve teknolojik tekilliğin tadını çıkarmak istiyorum ama sizler önünüzde duruyorsunuz. Hiç kimse kafanızı kesmek istemez, asla. Üstesinden gelin ve çiftçiliğe bakın:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Amillennialism

… justabondservant tarafından gönderildi
[comments]

Author

66 Comments

  1. Aydın merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim hayran edici, teşekkürler 30-08-2020 06:25:48

  2. Mersin merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha iyi, twitter da paylaştım 02-09-2020 13:56:43

  3. Gürbüz Reply

    Kütahya merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfan harbiden dikkat çekici, teşekkürler 03-09-2020 09:54:33

  4. selamun aleyküm sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  5. elif yılmaz Reply

    Merhabalar web siteniz gerçekten hoşuma gitti, sağolun

  6. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, şukuladım

  7. Şırnak merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfanız harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 02-10-2020 09:49:22

  8. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, tebrikler

  9. Erzurum merkezden ben mehmet. Selam sayfa valla mükemmel, teraziye tıkladım 08-10-2020 15:38:53

  10. elif yılmaz Reply

    Tokat merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siten vallaha çok iyi, şukuladım 09-10-2020 05:04:44

  11. selam arkadaşlar web siteniz inanki çok hoşuma gitti, sağolun

  12. Ankara merkezden ben Emine. Mrb sayfan ciddiyim çok iyi, tebrikler 19-10-2020 05:31:41

  13. Burdur merkezden ben hatice. Selam herkese paylaşım inanki mükemmel, teraziye tıkladım 22-10-2020 16:53:23

  14. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız inanki hoşuma gitti, teşekkürler , memo – 98

  15. Yozgat merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz yeminle güzel, şukuladım 26-10-2020 19:56:50

  16. selamun aleyküm siten vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  17. Artvin merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha dikkat çekici, şukuladım 04-11-2020 16:59:54

  18. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. Selamlar sayfanız gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Emine – 276

  19. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

  20. selam arkadaşlar siten süper ötesi iyi, face de paylaştım

  21. Zonguldak merkezden ben Aylin. Selamlar bu web sitesi inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 26-11-2020 02:49:25

  22. Selam herkese paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım

  23. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz cidden hayran bıraktı, teşekkürler , emin – 489

  24. Balıkesir dan kimler var. İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. . Selam herkese web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım , Hasan – 447

  25. elif yılmaz Reply

    Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web siteniz inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım 20-12-2020 03:34:33

  26. Mrb web siten inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  27. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. Slm web siten cidden hayran edici, twitter da paylaştım , emin – 4

  28. selamun aleyküm sayfan yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  29. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. Merhabalar sayfanız gerçekten hoşuma gitti, şukuladım , elif yılmaz – 219

  30. Kırşehir merkezden ben doruk. Merhaba herkese siten gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-01-2021 06:36:30

  31. Kahramanmaraş merkezden ben emin. Slm web siten cidden güzel, saolun 04-01-2021 11:39:13

  32. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım harbiden mükemmel, teraziye tıkladım , ahmet – 349

  33. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  34. selamun aleyküm paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler

  35. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. Selam herkese web siteniz süper ötesi hayran edici, face de paylaştım , Emine – 463

  36. selamun aleyküm sayfanız inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  37. Gürbüz Reply

    Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siteniz gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım 24-01-2021 01:44:54

  38. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım , ali – 460

  39. Bursa dan kimler var. İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. . Merhabalar siteniz vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 327

  40. Selamlar sayfanız inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım

  41. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. Mrb paylaşımınız valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Hasan – 475

  42. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz hayran edici, saolun , gaye – 99

  43. Samsun dan kimler var. İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. . selam arkadaşlar paylaşım harbiden çok güzel, şukuladım , hatice – 105

  44. selam arkadaşlar siten inan ki çok hoşuma gitti, saolun

  45. Artvin merkezden ben doruk. Slm web siteniz valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 17-02-2021 04:36:27

  46. Selamlar bu web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım

  47. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım

  48. Merhaba herkese siten cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  49. Eskişehir dan kimler var. İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. . Selam herkese paylaşım inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Hasan – 424

  50. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. Selam herkese web siten inanki ilgi uyandırıcı, saolun , hatice – 31

  51. Çanakkale merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 23-03-2021 10:49:12

  52. Merhabalar paylaşım ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  53. selamun aleyküm siten gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun

  54. Gürbüz Reply

    Aksaray merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm siteniz inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 04-04-2021 16:02:31

  55. Bu konu : ” İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. ” çok güzel. selamun aleyküm web siten cidden güzel, facebookta paylaştım , emin – 331

  56. Düzce dan kimler var. İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. . selamun aleyküm siten vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım , ziya – 347

  57. Gürbüz Reply

    Muğla dan kimler var. İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. . selamun aleyküm siteniz harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 152

  58. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten çok iyi, saolun 06-05-2021 09:33:24

  59. Niğde dan kimler var. İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. . Slm bu web sitesi vallaha güzel, saolun , Emine – 21

  60. Bitlis merkezden ben Hasan. Merhabalar sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 07-05-2021 03:48:50

  61. İstanbul dan kimler var. İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. . Selam herkese paylaşımın inan ki çok güzel, teraziye tıkladım , gaye – 144

  62. Eskişehir dan kimler var. İsrail, 1948’de yeniden ulus oldu. Evanjelik bin yıllıkçılar, bunun sonu göreceğine tanıklık eden neslin inanıyorlar. Bir nesil potansiyel olarak 120 yıl sürer. . Slm sayfa gerçekten dikkat çekici, tebrikler , – 120

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link