İsimle başlayalım. Danimarka’da Danimarka DANmark’tır.

Araştırmacı Marc Buhler, Yahudi ve Viking atalarının kökenleri olan kişilerin paylaştığı genetik bir markanın kaynağını izlediğine inanıyor. Söz konusu işaretleyici, AIDS’e karşı kalıtsal bir kalkan olabilecek bir mutasyondur.

Soru: Bu tür farklı bölgelerden insanlar bu genetik mirası nasıl taşıyor? Yolları nerede kesişti?

Mutasyonun taşıyıcısının, Hazar’ın mahallesinde Karadeniz’in kuzeydoğusunda, MS 800 civarında yaşadığına inanan Buhler, her beş Kafkasyalıdan biri, bu markörü taşıyan ortak bir ata paylaşıyor.

Avustralya’da 807 Aşkenazi Yahudisini ve 311 Yahudi olmayanı test etti ve dört Aşkenazi Yahudisinden birinde ve büyükanneleri Rusya, Polonya, Avusturya veya Çekoslovakya’dan gelen üçte birinde markayı buldu.

Buhler, İsveçli Vikingler MÖ 800-1000 arasındaki bölgeyi ziyaret ettiğinde genetik markörün İskandinavya’ya geldiğine inanıyor ve 1350’lik bir salgından sonra Almanya’dan ayrılıp Doğu’ya seyahat ederek Khazar bölgesinin Yahudileriyle karışarak Aşkenazi Yahudilerine dağıtıldı. .

Daha önceki bir çalışmanın, bu işaretin üç Aşkenazi Yahudisinden birinde ve dört İzlandalıda bir insidansını gösterdiğini söyledi.

https://tracingthetribe.blogspot.com/2006/10/jewish-vikings-dna-mystery.html?m=1

Gönderen … Playaguy
[comments]

Author

104 Comments

  1. Batman merkezden ben Emine. Slm bu web sitesi inanılmaz iyi, sağolun 24-05-2020 22:47:11

  2. Zonguldak merkezden ben gaye. Selam siten inanki güzel, sağolun 26-05-2020 22:24:52

  3. elif yılmaz Reply

    Düzce merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 29-05-2020 10:25:50

  4. elif yılmaz Reply

    Samsun merkezden ben elif yılmaz. Selam web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım 06-06-2020 17:02:07

  5. Kütahya merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfan inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 14-06-2020 20:47:45

  6. Balıkesir merkezden ben ali. Selam web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler 21-06-2020 00:47:46

  7. Merhaba bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, teşekkürler

  8. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  9. Selamlar paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, tebrikler

  10. selamun aleyküm siten vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  11. Sivas merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfanız yeminle güzel, şukuladım 02-07-2020 02:10:06

  12. Şırnak merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım 03-07-2020 13:21:16

  13. Slm paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  14. Selam herkese siten cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  15. Selam paylaşımınız harbiden iyi, twitter da paylaştım

  16. Mrb web siten harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  17. Giresun merkezden ben Emine. Merhaba sayfanız vallaha çok iyi, sağolun 19-07-2020 00:38:35

  18. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler

  19. Selam herkese siten süper ötesi dikkat çekici, tebrikler

  20. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  21. Sinop merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi çok güzel, tebrikler 02-08-2020 18:55:36

  22. Iğdır merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfa cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 03-08-2020 11:07:53

  23. Kırklareli merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi güzel, twitter da paylaştım 03-08-2020 13:07:23

  24. Kırşehir merkezden ben ali. Slm web sitesi süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım 03-08-2020 23:31:13

  25. Balıkesir merkezden ben ziya. Selamlar sayfan inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 04-08-2020 13:41:21

  26. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web sitesi inanılmaz güzel, şukuladım

  27. Uşak merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siteniz inan ki hayran bıraktı, saolun 06-08-2020 12:18:54

  28. selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  29. Adana merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler 14-08-2020 20:50:54

  30. Selamın aleyküm bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler

  31. Osmaniye merkezden ben doruk. Mrb siten inanki mükemmel, saolun 30-08-2020 02:52:19

  32. Merhaba siteniz ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım

  33. Karaman merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siteniz inanki hayran edici, saolun 01-09-2020 01:39:13

  34. Rize merkezden ben banu. Selam paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 04-09-2020 17:34:10

  35. Bayburt merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siteniz valla çok hoşuma gitti, tebrikler 17-09-2020 09:48:33

  36. elif yılmaz Reply

    Selamlar paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım

  37. elif yılmaz Reply

    Merhabalar bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım

  38. Erzurum merkezden ben ahmet. Slm web siten vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler 29-09-2020 00:58:54

  39. Gürbüz Reply

    Balıkesir merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siteniz cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 29-09-2020 18:50:43

  40. Mrb sayfanız inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım

  41. Tekirdağ merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım 02-10-2020 11:29:15

  42. Selam herkese siten yeminle çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  43. Selamın aleyküm siteniz cidden çok iyi, face de paylaştım

  44. Kastamonu dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Merhabalar paylaşım inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 50

  45. Düzce merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, tebrikler 02-11-2020 09:11:55

  46. selamun aleyküm paylaşımınız inan ki hayran edici, şukuladım

  47. Denizli dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Merhaba herkese web siteniz yeminle mükemmel, saolun , Aylin – 271

  48. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 80

  49. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. Selam siteniz inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 30

  50. selamun aleyküm paylaşım gerçekten mükemmel, twitter da paylaştım

  51. Selamlar sayfa vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  52. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz gerçekten iyi, saolun , Gürbüz – 107

  53. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım , gaye – 378

  54. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. Merhaba herkese siten ciddiyim hoşuma gitti, tebrikler , elif yılmaz – 457

  55. selam arkadaşlar paylaşımınız valla hayran edici, teşekkürler

  56. Merhaba herkese sayfan süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım

  57. Slm siteniz harbiden hayran edici, facebookta paylaştım

  58. Slm web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  59. Kırıkkale merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 11-01-2021 17:16:24

  60. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 197

  61. Trabzon dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Selam bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, saolun , Emine – 219

  62. Erzincan dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Selamın aleyküm web sitesi yeminle çok iyi, teşekkürler , doruk – 202

  63. Gümüşhane dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Selam web siteniz inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , gaye – 363

  64. Mardin dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . selamun aleyküm siten inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 462

  65. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. Slm web siten vallaha çok güzel, sağolun , doruk – 119

  66. selam arkadaşlar paylaşım inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım

  67. Sinop merkezden ben memo. selamun aleyküm siteniz gerçekten iyi, face de paylaştım 07-02-2021 15:27:59

  68. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, şukuladım

  69. Bitlis merkezden ben ahmet. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 19-02-2021 06:26:39

  70. Mardin merkezden ben ali. Merhaba siten inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 26-02-2021 00:21:58

  71. Aksaray merkezden ben Hasan. selamun aleyküm web siten yeminle hoşuma gitti, saolun 28-02-2021 07:32:56

  72. elif yılmaz Reply

    Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımınız gerçekten güzel, linkedinde paylaştım 05-03-2021 04:13:36

  73. Samsun dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Selam herkese sayfa vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 382

  74. Selamın aleyküm paylaşımın valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  75. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz inanki iyi, sağolun , ziya – 338

  76. Selamlar web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler

  77. Yalova dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Selam herkese paylaşımınız valla çok iyi, twitter da paylaştım , memo – 73

  78. Erzincan merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım 12-04-2021 14:20:25

  79. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. Merhaba sayfa inanılmaz dikkat çekici, tebrikler , ahmet – 116

  80. Merhaba paylaşım inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım

  81. Edirne dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım , – 175

  82. Merhaba herkese paylaşımın vallaha hoşuma gitti, teşekkürler

  83. Kırşehir merkezden ben ali. Merhaba web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 25-04-2021 09:07:33

  84. Karaman merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siten cidden iyi, tebrikler 28-04-2021 11:12:47

  85. Batman merkezden ben ali. Slm bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-05-2021 23:47:41

  86. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım , Emine – 54

  87. Burdur dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Merhabalar paylaşım vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım , gaye – 202

  88. Kocaeli merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım 07-05-2021 07:40:29

  89. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , – 393

  90. Artvin merkezden ben banu. Merhabalar siten gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler 18-05-2021 22:34:24

  91. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, sağolun , ahmet – 100

  92. Düzce dan kimler var. İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. . Merhabalar siteniz inanki çok iyi, teraziye tıkladım , ali – 354

  93. Bu konu : ” İsrail’in orijinal 12 kabilesinden biri olan Dan kabilesi Vikingler oldu. ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, şukuladım , hatice – 154

  94. Adıyaman merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun 26-05-2021 11:27:08

  95. Siirt merkezden ben hatice. Selamlar sayfanız gerçekten hoşuma gitti, saolun 12-06-2021 12:29:41

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link