Ghislaine Maxwell ve Jeffery Epstein, yüksek profilli kişilerden ödün veren materyalleri toplamakla görevli Mossad ajanlarıydı. İsrail için ABD’de bu stratejinin yolunun sonu gibi görünüyor. Başka yerlerde de benzer halkalar olabilir, ancak artık istihbarat servisleri, Mossad’ın siyasetçilere vb. Brifing vererek bu şekilde nüfuz kazanmasını engelleyebileceklerinin farkında. İsrail, yozlaşmış politikacıları oylanmadan önce, artık kötü nüfuzlarını paraya çeviriyor. İsrail, Ghislaines’in babası Robert Maxwell’in Birleşik Krallık’ta yaptığı gibi, medya aracılığıyla da etkide bulunuyor.

28 Comments

  1. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz mükemmel, şukuladım

  2. Mrb siteniz vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım

  3. Van merkezden ben gaye. selamun aleyküm web sitesi vallaha iyi, teraziye tıkladım 17-05-2021 11:50:20

  4. Bayburt merkezden ben memo. selam arkadaşlar siteniz inan ki iyi, tebrikler 17-05-2021 15:55:51

  5. Kahramanmaraş dan kimler var. İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği . Merhaba herkese siten valla ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , – 394

  6. İstanbul dan kimler var. İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği . Slm web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler , Hasan – 143

  7. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  8. Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  9. Selamlar web sitesi inanılmaz hayran edici, tebrikler

  10. Merhaba paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  11. selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle iyi, teşekkürler

  12. Erzincan merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfanız inan ki hayran edici, teşekkürler 09-06-2021 22:27:24

  13. Samsun merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 11-06-2021 19:11:46

  14. Bu konu : ” İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği ” çok güzel. selamun aleyküm siten yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Hasan – 422

  15. Gürbüz Reply

    Zonguldak dan kimler var. İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği . selamun aleyküm paylaşım vallaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 42

  16. Bu konu : ” İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği ” çok güzel. Selam siten inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım , Emine – 356

  17. Bu konu : ” İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği ” çok güzel. Mrb web sitesi vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 442

  18. Bu konu : ” İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın ciddiyim hayran edici, tebrikler , mehmet – 228

  19. Bu konu : ” İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği ” çok güzel. Merhaba web siteniz harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 182

  20. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği ” çok güzel. Mrb paylaşım valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 78

  21. Hakkari dan kimler var. İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği . Slm paylaşımın süper ötesi güzel, face de paylaştım , emin – 195

  22. Niğde merkezden ben . Selamın aleyküm web siten vallaha billaha çok güzel, teşekkürler 13-07-2021 01:04:36

  23. Bu konu : ” İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 285

  24. Batman dan kimler var. İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği . selam arkadaşlar siteniz ciddiyim çok güzel, saolun , ali – 418

  25. Ankara merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz cidden hayran edici, twitter da paylaştım 19-07-2021 08:41:57

  26. Bu konu : ” İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Emine – 500

  27. Kırıkkale dan kimler var. İsrail’in şu anda harekete geçmesinin nedeni ve dünyanın eylemsizliği . Slm web sitesi valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım , hatice – 450

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link