Kategoriler
Genel

İşte bir teori, belki de “reddit kitle yasaklaması” söylentisi yanlıştır ve Ruqqus.com için (aldatıcı etkili) bir pazarlama kampanyasının bir parçasıydı

Yarın potansiyel Reddit tasfiyesi ile ilgili her yazıda gördüğüm tek şey, insanların Ruqqus’a switiching göndermesi. Reklamcılığın daha önce reddit yayınları ve etkileşimleri olarak gizlendiğini gördük ve bu tür bir kampanya sosyal medyaya ve insanların sansür karşıtı görüşlerine olan güvenin daraltılmasından yararlanıyor. Bu Ruqqus’u itibarsızlaştırmak anlamına gelmiyor, umarım yeni şirket adım atıyor ve bize son on yılın başlarında yapabileceğimiz açık tartışmayı sağlıyor. Bunu söyleyeceğim, Ruqqus her görüntülemeyi denediğimde yüklemesi sonsuza dek sürdü.

Ayrıca, yarın yasaklanmayacağını düşündüğüm için bunu almıyorum, bunun daha olası bir senaryo olduğunun tamamen farkındayım … ve bu alt kapanırsa ve bu benim burada son gönderi.

“İşte bir teori, belki de “reddit kitle yasaklaması” söylentisi yanlıştır ve Ruqqus.com için (aldatıcı etkili) bir pazarlama kampanyasının bir parçasıydı” için 36 yanıt

Kırşehir merkezden ben gaye. Selam bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 29-06-2020 07:31:32

Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfan inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım 30-06-2020 02:52:02

Ordu merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım 01-07-2020 00:42:18

Adana merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siteniz inanki mükemmel, facebookta paylaştım 04-07-2020 01:48:33

Nevşehir merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle güzel, twitter da paylaştım 05-07-2020 00:06:48

Kayseri merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 09-07-2020 02:17:21

Hatay merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşım inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 09-07-2020 16:46:06

Balıkesir merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 14-07-2020 17:32:34

Artvin merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımın inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler 18-07-2020 13:21:07

Sakarya merkezden ben Emine. Merhabalar bu web sitesi valla çok hoşuma gitti, saolun 24-07-2020 02:39:20

Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfanız vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-07-2020 15:46:59

Edirne merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımın harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 01-08-2020 16:06:37

Erzincan merkezden ben Aylin. Mrb siteniz süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım 10-08-2020 17:28:43

Sakarya merkezden ben ziya. Selamlar bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-08-2020 10:43:01

Bartın merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 20-08-2020 08:13:12

Kırşehir merkezden ben Emine. Slm paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 22-08-2020 01:30:22

Çorum merkezden ben gaye. Slm siteniz vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 26-08-2020 23:21:12

Mersin merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 29-08-2020 17:45:56

Trabzon merkezden ben banu. Merhaba bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 22-09-2020 20:06:02

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir