Yani, srsly, Trump kimsenin göstermek bile istemediği en büyük heyelanı kazanmak üzereydi …

Sonra Coronavirus vurur ve Creepy Joe’nun tercih edilmesi mi gerekiyor ???

İnsanlar 2016’da Joe’nun göstermekten çok korktuğu zaman konuştu,

Kasım ayında ne olacağını merak ediyorum.

Author

65 Comments

  1. Zonguldak merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 14-08-2020 17:38:17

  2. merhaba arkadaşlar siten harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  3. Antalya merkezden ben Emine. Slm sayfan harbiden hayran bıraktı, saolun 21-08-2020 18:13:42

  4. Çankırı merkezden ben banu. Merhaba web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 26-08-2020 18:53:14

  5. Tekirdağ merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım 28-08-2020 03:24:20

  6. Rize merkezden ben gaye. Selamlar siteniz inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım 30-08-2020 03:16:39

  7. elif yılmaz Reply

    Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler 05-09-2020 10:13:26

  8. selam arkadaşlar web siteniz yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  9. Antalya merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim hayran bıraktı, teşekkürler 09-09-2020 21:10:19

  10. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  11. Gürbüz Reply

    Balıkesir merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşım harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 10:13:07

  12. Gürbüz Reply

    Erzincan merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 02-10-2020 11:22:05

  13. selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz mükemmel, sağolun

  14. Mrb paylaşımın ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım

  15. Sinop dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim çok iyi, teşekkürler , ali – 325

  16. Samsun dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Slm paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım , doruk – 234

  17. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi mükemmel, saolun

  18. Mersin dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Merhabalar paylaşımınız süper ötesi mükemmel, face de paylaştım , Emine – 216

  19. Selamlar sayfa harbiden hayran edici, face de paylaştım

  20. elif yılmaz Reply

    Merhaba paylaşımın vallaha billaha çok iyi, tebrikler

  21. Gürbüz Reply

    Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siten cidden dikkatimi çekti, teşekkürler 23-11-2020 22:42:05

  22. Iğdır merkezden ben emin. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 29-11-2020 07:03:58

  23. Malatya dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Selam bu web sitesi valla hayran edici, linkedinde paylaştım , banu – 23

  24. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım , Hasan – 334

  25. Erzurum dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Selam paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler , banu – 228

  26. Şanlıurfa merkezden ben hatice. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun 08-12-2020 14:52:33

  27. Ankara dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Merhaba herkese siteniz cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , hatice – 34

  28. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Hasan – 78

  29. Mrb paylaşım inanki hayran bıraktı, teşekkürler

  30. Sinop dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Merhaba siten yeminle güzel, linkedinde paylaştım , Emine – 156

  31. Karabük dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Merhabalar siten vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , banu – 174

  32. Slm sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım

  33. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. Mrb sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ahmet – 364

  34. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. Selamlar sayfa harbiden güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 38

  35. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ali – 44

  36. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. Merhabalar web siteniz vallaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 146

  37. Gaziantep dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Slm sayfan inanki güzel, teraziye tıkladım , memo – 78

  38. Karabük dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Selam herkese paylaşımın vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım , doruk – 389

  39. İzmir merkezden ben ali. Mrb bu web sitesi yeminle mükemmel, saolun 24-01-2021 12:55:14

  40. Düzce merkezden ben . Slm siten vallaha mükemmel, sağolun 27-01-2021 08:49:52

  41. Zonguldak dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . selamun aleyküm paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 298

  42. Trabzon merkezden ben banu. Merhaba sayfa süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım 31-01-2021 23:33:04

  43. Kars dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Selam herkese paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ali – 33

  44. Kars merkezden ben banu. Mrb paylaşım inanki mükemmel, teraziye tıkladım 07-02-2021 16:44:03

  45. Tekirdağ dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Merhaba sayfan inanki hoşuma gitti, face de paylaştım , hatice – 216

  46. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 320

  47. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden çok iyi, saolun , ahmet – 268

  48. Burdur merkezden ben mehmet. Merhaba herkese siteniz vallaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım 13-02-2021 16:43:55

  49. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. Slm siteniz inanılmaz çok güzel, tebrikler , Gürbüz – 136

  50. Kahramanmaraş dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Selam herkese web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , – 384

  51. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım

  52. Şanlıurfa dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Merhabalar siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , – 8

  53. Yalova merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 01-03-2021 18:03:12

  54. Zonguldak dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Selam paylaşım vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , – 185

  55. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 89

  56. Nevşehir merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 10-03-2021 02:42:43

  57. selam arkadaşlar siten inanki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  58. Batman dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Merhaba paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, saolun , Emine – 232

  59. Sinop merkezden ben . Selam herkese paylaşımın inanki hayran bıraktı, sağolun 25-03-2021 11:17:10

  60. Bartın dan kimler var. Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? . Mrb siten yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım , Hasan – 62

  61. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. Merhaba paylaşımın inan ki hayran edici, teşekkürler , Emine – 304

  62. selamun aleyküm siten gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım

  63. Slm paylaşım inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  64. Bu konu : ” Joe Biden, Çin’de ortaya çıkan bir virüs nedeniyle bu seçimi gerçekten kazanacak mı? ” çok güzel. Selam web siteniz yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 354

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link