Kategoriler
Genel

Joe Biden İle İlgili Aşırı Reddit Sansürü

Birinin Biden veya bu konuda herhangi biri için iyi kaynaklı iddialarda bulunduğunda, yayınların kalma eğiliminde olduğunu fark ettim.

ancak diğer yandan, bir kişi kolayca çürütülebilecek hiçbir kanıt veya kanıt olmadan gerçekten boktan bir iddiada bulunduğunda, görev 'sansür' olur.

Belki bize bazı kanıtlar, hatta bir bildiri beyanı verebilirsiniz.

“Joe Biden İle İlgili Aşırı Reddit Sansürü” için 115 yanıt

Kars merkezden ben Emine. Merhaba sayfan valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-12-2019 04:46:07

Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten valla iyi, sosyal medyada paylaştım 20-12-2019 05:37:01

Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siten vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 27-12-2019 21:14:10

Mersin merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web sitesi inan ki hayran edici, face de paylaştım 02-01-2020 07:41:56

Mersin merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siten vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 07:29:45

Bolu merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfa valla çok iyi, linkedinde paylaştım 20-01-2020 07:29:53

Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siten cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 20-01-2020 07:29:56

Bingöl merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz valla güzel, linkedinde paylaştım 20-01-2020 19:39:39

Ardahan merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşım cidden hoşuma gitti, teşekkürler 21-01-2020 04:29:43

Düzce merkezden ben ali. Selam paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun 21-01-2020 04:29:46

Kilis merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim güzel, teşekkürler 21-01-2020 04:29:55

Muğla merkezden ben elif yılmaz. Slm siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 21-01-2020 04:29:57

Bursa merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfanız yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım 21-01-2020 04:30:03

Karabük merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siteniz inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 21-01-2020 04:30:06

Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 22-01-2020 12:26:18

Diyarbakır merkezden ben banu. Selamlar siten inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 22-01-2020 12:26:22

selam arkadaşlar web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

Iğdır merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha güzel, saolun 22-01-2020 12:26:33

Hatay merkezden ben doruk. Selam sayfan harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım 22-01-2020 12:26:38

Trabzon merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımın vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 12:26:41

Van merkezden ben Aylin. Slm paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, face de paylaştım 22-01-2020 12:26:46

Tunceli merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfan ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 12:26:50

Bursa merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siten yeminle hoşuma gitti, şukuladım 22-01-2020 12:26:52

Manisa merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşım cidden mükemmel, twitter da paylaştım 23-01-2020 10:52:05

Çorum merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfan valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım 24-01-2020 00:23:18

Şırnak merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siteniz valla güzel, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 12:47:09

Nevşehir merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım 25-01-2020 12:47:13

Sivas merkezden ben doruk. Mrb siten inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 25-01-2020 12:47:19

Karaman merkezden ben Emine. Merhabalar siteniz inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 12:47:22

Tokat merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz güzel, saolun 25-01-2020 12:47:34

Sivas merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 25-01-2020 12:47:38

Bolu merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web sitesi vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 12:47:47

Düzce merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız inanılmaz hayran edici, face de paylaştım 25-01-2020 12:47:49

Zonguldak merkezden ben ali. Selamın aleyküm siteniz inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 19:52:26

Tekirdağ merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim güzel, facebookta paylaştım 25-01-2020 19:52:28

Uşak merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siteniz inan ki çok iyi, facebookta paylaştım 25-01-2020 19:52:30

Ankara merkezden ben mehmet. Mrb siten inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım 25-01-2020 19:52:34

Tekirdağ merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi vallaha çok güzel, teşekkürler 25-01-2020 19:52:37

Trabzon merkezden ben ziya. Slm sayfa harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım 25-01-2020 19:52:39

Aydın merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 25-01-2020 19:52:41

Yozgat merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler 25-01-2020 19:52:42

Muğla merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 25-01-2020 19:52:47

Ordu merkezden ben doruk. Slm siteniz inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 19:52:53

Mersin merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, saolun 25-01-2020 19:52:59

Kayseri merkezden ben gaye. Merhaba herkese siteniz yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 19:53:02

Eskişehir merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşım yeminle iyi, şukuladım 25-01-2020 19:53:06

Burdur merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi cidden mükemmel, tebrikler 25-01-2020 19:53:14

Bartın merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 19:53:16

Hakkari merkezden ben Aylin. Merhabalar bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, tebrikler 25-01-2020 19:53:18

Kocaeli merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar siteniz valla hayran edici, linkedinde paylaştım 25-01-2020 19:53:20

Kırşehir merkezden ben Aylin. Slm paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 07-02-2020 11:02:03

Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web siteniz yeminle iyi, tebrikler 15-02-2020 11:46:10

Tekirdağ merkezden ben mehmet. Selam paylaşımınız inanki dikkat çekici, sağolun 24-02-2020 12:17:44

Giresun merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım 24-02-2020 12:17:45

Kırklareli merkezden ben Gürbüz. Selam web sitesi yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 10-03-2020 03:01:32

Uşak merkezden ben gaye. Selam herkese sayfan harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 11-03-2020 02:05:21

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir