Sanırım bu uzun (50m) videonun, senaryolanmış ve prova edilen diğer kısımları ve Biden’ın dudaklarında yaklaşık 8 dakika işaretinde veya biraz önce CGI’ya benzeyen diğer kısımlar var.

Trump veya Biden’e saldırmak için burada değilim. Bence hepsi bozuk. Bence bu hepsi birlikte yatakta oldukları gerçeğinin genel bir örneğidir.

Biden on Colbert, ABD’de büyük bir anlaşma çünkü Biden’in haftalar içindeki ilk halka açıklığı bu. Ve bunun hakkında hiçbir şey duymuyorsun çünkü bu bir tren kazası:

https://www.youtube.com/watch?v=6VB032Q1ozg

Bu bir sonraki POTUS’umuz mu? Bu büyük dağınıklığı devralmaya ve herkese ödeme sözü veriyor.

Author

94 Comments

  1. Balıkesir merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 22-05-2020 10:51:06

  2. Artvin merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşımınız inan ki iyi, twitter da paylaştım 22-05-2020 10:51:24

  3. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler

  4. elif yılmaz Reply

    Bartın merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese bu web sitesi yeminle güzel, tebrikler 22-05-2020 10:51:26

  5. selam arkadaşlar siteniz ciddiyim iyi, twitter da paylaştım

  6. Kırklareli merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim mükemmel, şukuladım 22-05-2020 10:51:30

  7. Merhabalar paylaşımın inanki hoşuma gitti, face de paylaştım

  8. Edirne merkezden ben ziya. Merhabalar web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 22-05-2020 10:51:46

  9. Merhaba paylaşımın yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım

  10. Malatya merkezden ben Aylin. Merhaba sayfan ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım 22-05-2020 10:51:55

  11. Mrb paylaşım gerçekten hayran edici, face de paylaştım

  12. Yozgat merkezden ben doruk. Selam web siteniz harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım 23-05-2020 18:20:36

  13. Sivas merkezden ben ali. Merhaba herkese siteniz gerçekten hayran edici, sağolun 25-05-2020 03:12:10

  14. Bitlis merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 30-05-2020 20:32:57

  15. Selamlar siten cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  16. Ankara merkezden ben Aylin. Merhaba web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 11-06-2020 13:10:51

  17. Kırşehir merkezden ben banu. Merhaba paylaşım cidden hoşuma gitti, saolun 19-06-2020 23:32:46

  18. Aydın merkezden ben ahmet. Merhabalar web siten valla mükemmel, teraziye tıkladım 28-06-2020 08:17:44

  19. Slm web siteniz gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  20. Merhaba herkese siteniz gerçekten hayran bıraktı, şukuladım

  21. Aksaray merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siteniz valla çok iyi, linkedinde paylaştım 07-07-2020 02:22:21

  22. Selamlar paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  23. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım

  24. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha iyi, saolun

  25. Eskişehir merkezden ben ali. Slm sayfanız gerçekten çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 26-07-2020 19:17:34

  26. merhaba arkadaşlar siten inanki mükemmel, twitter da paylaştım

  27. Mardin merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 11-08-2020 02:17:33

  28. Edirne merkezden ben Emine. selamun aleyküm web siteniz inanki iyi, şukuladım 16-08-2020 20:54:30

  29. Merhaba sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun

  30. selamun aleyküm siten harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  31. Kayseri merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 14-09-2020 22:02:14

  32. Mrb sayfan vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım

  33. Ağrı merkezden ben banu. selam arkadaşlar web sitesi harbiden hayran edici, saolun 17-09-2020 00:38:11

  34. Samsun merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşım cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 20-09-2020 00:03:13

  35. Uşak merkezden ben Emine. Mrb sayfanız vallaha billaha mükemmel, saolun 23-09-2020 05:24:01

  36. Selam paylaşımın süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım

  37. Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşım inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 27-09-2020 02:04:25

  38. Slm siteniz inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  39. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm web sitesi yeminle çok iyi, teraziye tıkladım

  40. Niğde dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Selamlar siteniz inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım , doruk – 321

  41. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. Merhaba web siten valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , ali – 424

  42. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle iyi, tebrikler

  43. Merhaba web siten yeminle hayran edici, face de paylaştım

  44. Sivas merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 04-12-2020 22:57:15

  45. elif yılmaz Reply

    Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten inanki hayran edici, saolun 09-12-2020 18:21:55

  46. Osmaniye merkezden ben banu. Merhaba herkese web siteniz inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım 13-12-2020 18:25:41

  47. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz vallaha billaha güzel, şukuladım , ali – 67

  48. Bitlis dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Mrb bu web sitesi inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım , emin – 82

  49. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden hayran edici, teraziye tıkladım

  50. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. Merhaba web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, saolun , banu – 137

  51. Tekirdağ dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , emin – 207

  52. Merhaba paylaşımınız inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım

  53. Çanakkale merkezden ben Aylin. Selamlar siten süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 03-01-2021 17:27:40

  54. Çanakkale merkezden ben Aylin. Selam sayfanız gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım 07-01-2021 16:44:37

  55. Selam herkese paylaşımınız inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler

  56. Kocaeli dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Merhaba herkese web siteniz vallaha hoşuma gitti, sağolun , Emine – 60

  57. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. Mrb bu web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , gaye – 442

  58. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 185

  59. elif yılmaz Reply

    Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımınız inan ki çok iyi, face de paylaştım 25-01-2021 00:27:03

  60. Aksaray merkezden ben ahmet. Slm paylaşımın cidden dikkatimi çekti, şukuladım 01-02-2021 20:54:04

  61. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. Selam herkese web sitesi ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ali – 307

  62. Çanakkale dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Merhabalar paylaşım valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım , – 67

  63. Bartın merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siten vallaha dikkat çekici, sağolun 09-02-2021 18:50:39

  64. Bingöl merkezden ben mehmet. Selam sayfan harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 18-02-2021 14:13:15

  65. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. Merhaba web sitesi süper ötesi çok güzel, face de paylaştım , emin – 350

  66. Erzurum dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . merhaba arkadaşlar web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler , gaye – 150

  67. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 128

  68. Selam herkese paylaşımınız inanki çok iyi, teraziye tıkladım

  69. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. Merhaba siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 349

  70. Ordu dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Slm siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun , doruk – 216

  71. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız valla dikkatimi çekti, teşekkürler , mehmet – 72

  72. Bayburt dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Merhaba bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, sağolun , ali – 405

  73. Selamlar sayfa yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım

  74. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm siteniz valla iyi, linkedinde paylaştım

  75. İstanbul merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 20-04-2021 21:50:05

  76. Kayseri dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . selamun aleyküm sayfanız gerçekten güzel, şukuladım , Hasan – 389

  77. Tunceli merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 27-04-2021 22:49:17

  78. merhaba arkadaşlar sayfan cidden güzel, facebookta paylaştım

  79. Çankırı dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Merhaba web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler , memo – 291

  80. Bitlis merkezden ben mehmet. Slm siten yeminle hoşuma gitti, sağolun 07-05-2021 05:39:15

  81. Nevşehir dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Slm sayfan gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 487

  82. Merhabalar siten ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  83. Bu konu : ” Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım , Aylin – 308

  84. Balıkesir dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . selamun aleyküm siten inanılmaz hayran edici, teşekkürler , ahmet – 143

  85. Düzce dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Mrb sayfan harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Emine – 252

  86. Osmaniye dan kimler var. Joe Biden, Stephen Corbert’e bir saat harcıyor ve GWB gibi görünüyor ve konuşuyor. . Selamlar sayfa harbiden çok güzel, sağolun , Hasan – 397

  87. Bingöl merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımınız inan ki mükemmel, face de paylaştım 03-06-2021 14:26:26

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link