Çin infiltrasyonu ve yıkımı şu anda çok popüler bir konu olduğu için bu konuyu yapacağımı düşündüm, soğuk savaşa geri dönelim ve geçmişe bir göz atalım!

Yaşlandıkça ve Hollywood’u veya kabul edilen versiyonu yutmak yerine bir şeyler üzerinde kendi araştırmalarımı yaparken, bazı zihin üfleyicileri yaşadım. Birincisi McCarthy ve HUAC’ın politik olarak komünist olan ABD vatandaşlarının peşinden gitmekten yanılmış olmalarına karşın, ABD komünist siyasi örgütlerinin ve kolejlerinin yaygın bir şekilde sızması ve ideolojik yıkımı vardı. Benimle kalın ve görüşünüzü de değiştirmeye çalışayım.

https://www.youtube.com/watch?v=KJQlvsP4Xp0

https://www.youtube.com/watch?v=QJ2fMeer5Mw

KGB deflörü Sovyetlerin ABD’ye karşı yıkımı nasıl kullanacaklarını açıklıyor. Kullandıkları yıkıcı taktiklerin çoğu hala ABD kültürünün, SJW’lerin ve aşırı kimlik politikalarının ve transeksüal çılgınlığın patlamasıdır.

https://en.wikipedia.org/wiki/Communist_Party_USA

<<<

Ana makale: Komünist Parti ABD ve Afrikalı Amerikalılar

Komünist Parti, 1930’lu ve 1940’lı yıllardaki Afrikalı Amerikalıların haklarını savunmada önemli bir rol oynadı. ABD Komünist Partisi Alabama Bölümü Alabama’da işsiz siyah işçilerin örgütlenmesinde çok önemli bir rol oynadı Kestane Birliği ve çok sayıda linçle mücadele kampanyası. Ayrıca, Alabama bölümü, daha sonra Rosa Parks gibi sivil haklar hareketinin önde gelen üyeleri olmaya devam edecek birçok genç aktivist örgütledi.[48] Tarihi boyunca partinin liderlerinin ve siyasi düşünürlerinin çoğu Afrikalı Amerikalılardı. James Ford, Charlene Mitchell, Angela Davis ve Jarvis Tyner, partinin şu anki yürütme başkan yardımcısı, parti biletinde başkanlık veya başkan yardımcısı adayı olarak çalıştı. Diğerleri gibi Benjamin J. Davis, William L. Patterson, Harry Haywood, James Jackson, Henry Winston, Claude Hafif Ayak, Alphaeus Hunton, Doxey Wilkerson, Claudia Jones ve John Pittman partinin insan ve sivil haklar, barış, kadın eşitliği, ulusal sorun, işçi sınıfı birliği, sosyalist düşünce, kültürel mücadele ve daha pek çok konudaki yaklaşımlarına önemli şekillerde katkıda bulundu. Afrikalı Amerikalı düşünürler, sanatçılar ve yazarlar gibi Claude McKay, Richard Wright, Ann Petry, W. E. B. Du Bois, Shirley Graham Du Bois, Lloyd Brown, Charles White, Elizabeth Catlett, Paul Robeson, Gwendolyn Brooks ve birçoğu partinin bir kerelik üyeleri ya da taraftarlarıydı ve Komünist Parti de Harlem Kongresi ile yakın bir ittifak kurdu Adam Clayton Powell Jr.[57] Partinin Afrikalı Amerikalılara hitap etme çalışmaları bugüne kadar devam ediyor. Bu kuruluşun kuruluşunda etkili oldu Kara Radikal Kongresi 1998 yılında.

Eşcinsel hakları hareketi[[Düzenle]

Amerika Birleşik Devletleri’ndeki en önemli cinsel radikallerden biri, Harry Haysiyasi görüşlerini Komünist Partinin aktif bir üyesi olarak geliştirdi. Hay 1950’lerin başında kuruldu. Mattachine Topluluğu, Amerika’nın ikinci eşcinsel hakları organizasyon. Ancak eşcinsel hakları partinin örgütsel olarak ilişkilendirmesi gereken bir şey olarak görülmüyordu. Çoğu parti üyesi gördü eşcinsellik faşist eğilimli olanlar tarafından yapılan bir şey olarak (Sovyetler Birliği’nin bu nedenle uygulamayı suçlu kıldığına önderlik ederek). Hay ideolojik bir risk olarak partiden atıldı. 2004 yılında editörleri Siyasi işler partinin eşcinsel ve lezbiyen haklarına ilişkin erken görüşlerine ilişkin öz eleştirilerini detaylandıran makaleler yayınladı ve Hay’ın çalışmalarını övdü.[58]

Komünist Parti onayladı LGBT hakları 2005 bildirisinde.[59] Parti kararı bir yıl sonra onuruna bir açıklama ile doğruladı eşcinsel Gururu Haziran 2006.[60] >>>

Karşılaşılması zor olan şeylerden biri, yıkımlarının birçoğunun sivil haklara veya eşcinsel haklarına karşı olabilecek iyi destek girişimleri olduğu. Ancak bunları ABD’de teşvik etseler bile, Sovyetler Birliği’nde her zamanki gibi ırkçı ve homofobik kaldılar. Zayıflık olarak görülüyordu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_Bentley

https://en.wikipedia.org/wiki/FBI_Silvermaster_File

https://en.wikipedia.org/wiki/Nathan_Gregory_Silvermaster

https://en.wikipedia.org/wiki/Lauchlin_Currie

https://en.wikipedia.org/wiki/Venona_project

https://www.usnews.com/news/articles/2009/07/17/declassified-documents-reveal-kgb-spies-in-the-us

Komünist sempatik Amerikalıların infiltrasyonunun doğrudan zirveye, hatta hazineye ne kadar ileri gittiğini görmek için oradaki her bağlantı tıklamaya ve okunmaya değer. CIA ve NSA ajan defektörlerini dışarıda bıraktım, çünkü çoğu sadece idealizm dışında değil. Elizabeth Bently’nin hikayesi ilginçtir, çünkü normal bir vatandaş SU için çalışmaya döndü.

Bu dönüşmüş Amerikalıları SU için temel olarak yararlı aptallar olarak görüyorum, Albert Einstein bile Sovyet komünizmini destekliyordu. Bu insanlar toplumlarındaki çürümeyi gördüler ve daha iyi bir geleceğe doğru çalıştıklarını düşündüler, ancak gerçekte SU solcu bir cennet değil, esasen çok muhafazakar bir otoriter diktatörlüktü. Tüm bu yararlı aptallar sadece gulaglara gönderilecekti.

Ve tarih kendini tekrar etmiyor, ama gerçekten tekerlemeler.

https://www.washingtonexaminer.com/communist-propaganda-has-infiltrated-more-than-100-us-colleges-posing-as-chinese-language-institute

Author

132 Comments

  1. Yozgat merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım inanki hayran bıraktı, sağolun 30-04-2020 07:19:49

  2. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfa vallaha çok iyi, teraziye tıkladım

  3. Aksaray merkezden ben banu. Merhaba herkese web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 05-05-2020 13:53:10

  4. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım

  5. Adıyaman merkezden ben ziya. Mrb paylaşımın valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 07-05-2020 12:32:51

  6. elif yılmaz Reply

    Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımınız cidden hayran bıraktı, tebrikler 09-05-2020 20:14:36

  7. Elazığ merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 10-05-2020 11:29:23

  8. Yalova merkezden ben ali. Selamlar web siteniz inanki çok güzel, saolun 10-05-2020 18:44:21

  9. Kars merkezden ben ziya. Selam herkese siteniz gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 12-05-2020 08:30:41

  10. Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 12-05-2020 13:42:51

  11. Hatay merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşım cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 14-05-2020 08:18:55

  12. Amasya merkezden ben ali. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha çok güzel, sağolun 14-05-2020 10:20:14

  13. Kastamonu merkezden ben ali. selam arkadaşlar siteniz harbiden mükemmel, tebrikler 14-05-2020 10:20:20

  14. elif yılmaz Reply

    Karabük merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım 14-05-2020 10:20:26

  15. Yozgat merkezden ben ali. Mrb sayfanız yeminle güzel, saolun 14-05-2020 10:20:33

  16. Bartın merkezden ben Aylin. Mrb paylaşım inan ki güzel, tebrikler 14-05-2020 10:20:39

  17. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, sağolun

  18. Muş merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımınız cidden hayran bıraktı, sağolun 14-05-2020 10:20:58

  19. Merhabalar paylaşım inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  20. Merhabalar siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  21. selamun aleyküm bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  22. Selam herkese sayfan cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım

  23. Merhabalar web siten yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım

  24. Edirne merkezden ben Aylin. Mrb bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, sağolun 22-05-2020 02:46:34

  25. Bayburt merkezden ben ahmet. Selamlar web siteniz inanki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 26-05-2020 12:04:09

  26. Tekirdağ merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 26-05-2020 19:30:44

  27. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz mükemmel, şukuladım

  28. Çorum merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımınız inan ki mükemmel, sağolun 04-06-2020 17:01:54

  29. Nevşehir merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden mükemmel, teraziye tıkladım 11-06-2020 17:48:32

  30. Muş merkezden ben Emine. Selam herkese web siteniz vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 13-06-2020 01:22:46

  31. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım

  32. Kırıkkale merkezden ben Emine. Mrb sayfan cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım 19-06-2020 21:16:50

  33. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  34. Muğla merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siteniz vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 06-07-2020 21:33:19

  35. elif yılmaz Reply

    Selam paylaşımın valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  36. Selamın aleyküm web siteniz inanki mükemmel, linkedinde paylaştım

  37. Mrb paylaşımın valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  38. selam arkadaşlar paylaşım valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  39. Merhabalar siten valla çok güzel, face de paylaştım

  40. Sakarya merkezden ben Emine. Merhabalar siten valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 25-07-2020 09:02:41

  41. Slm paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  42. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun

  43. Gürbüz Reply

    Trabzon merkezden ben Gürbüz. Slm web sitesi vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım 09-08-2020 10:47:41

  44. Selamın aleyküm paylaşım inanki mükemmel, teraziye tıkladım

  45. elif yılmaz Reply

    Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siten vallaha hayran edici, şukuladım 11-08-2020 01:48:37

  46. Mrb sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  47. Selam herkese sayfan valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  48. Sakarya merkezden ben gaye. Selam herkese sayfa ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım 18-08-2020 03:27:07

  49. Bursa merkezden ben doruk. Slm paylaşım vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 23-08-2020 03:56:24

  50. Merhaba sayfa ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım

  51. Mrb web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  52. Selam herkese sayfa valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  53. elif yılmaz Reply

    Bolu merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden mükemmel, şukuladım 01-09-2020 03:52:14

  54. Uşak merkezden ben doruk. Merhaba bu web sitesi süper ötesi çok güzel, sağolun 04-09-2020 21:20:19

  55. Selam sayfanız harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler

  56. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki güzel, facebookta paylaştım

  57. Mrb paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, sağolun

  58. Siirt merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 11-09-2020 12:52:33

  59. Osmaniye merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siten valla hayran edici, face de paylaştım 13-09-2020 09:37:49

  60. selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım

  61. Diyarbakır merkezden ben mehmet. Slm paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 23-09-2020 02:42:57

  62. Selam paylaşımınız inanki çok güzel, linkedinde paylaştım

  63. Karabük merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web sitesi inanki dikkat çekici, saolun 02-10-2020 11:31:42

  64. Balıkesir merkezden ben Aylin. Merhaba bu web sitesi ciddiyim güzel, şukuladım 06-10-2020 21:42:45

  65. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 374

  66. Rize merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siteniz gerçekten hayran edici, şukuladım 20-10-2020 22:03:49

  67. Gürbüz Reply

    Bitlis dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . selam arkadaşlar web siten vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 500

  68. elif yılmaz Reply

    Muğla merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım 27-10-2020 06:08:03

  69. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım valla güzel, face de paylaştım , memo – 239

  70. Giresun dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . Selam paylaşım yeminle hoşuma gitti, sağolun , ahmet – 392

  71. Selam herkese web siten cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  72. Siirt merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler 16-11-2020 03:59:12

  73. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Selamlar web siten ciddiyim çok güzel, şukuladım , ziya – 331

  74. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi çok iyi, tebrikler , elif yılmaz – 40

  75. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  76. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Merhaba web siteniz yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , doruk – 483

  77. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Selam paylaşım vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 420

  78. Selamlar web siten vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  79. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Merhaba sayfan ciddiyim iyi, facebookta paylaştım , Gürbüz – 163

  80. selamun aleyküm paylaşımınız inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  81. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 490

  82. Yozgat dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . Mrb paylaşım gerçekten iyi, teraziye tıkladım , ali – 249

  83. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi gerçekten güzel, teşekkürler , ahmet – 250

  84. elif yılmaz Reply

    Ağrı dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 244

  85. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Selam web siteniz ciddiyim iyi, face de paylaştım , Hasan – 323

  86. Isparta dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten çok güzel, face de paylaştım , Emine – 497

  87. Hatay merkezden ben hatice. Merhaba herkese web sitesi inanılmaz mükemmel, sağolun 30-12-2020 19:10:59

  88. Kars merkezden ben . Slm sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun 01-01-2021 07:26:07

  89. Diyarbakır merkezden ben memo. Slm siten inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım 09-01-2021 16:51:36

  90. selamun aleyküm web siten vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  91. Gümüşhane dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , memo – 80

  92. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Mrb web sitesi harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 289

  93. Ordu merkezden ben ahmet. Merhabalar siten süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-01-2021 12:56:22

  94. Selam herkese sayfanız yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  95. Isparta dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . Merhaba herkese paylaşımınız inanki mükemmel, face de paylaştım , ali – 283

  96. selam arkadaşlar paylaşım yeminle güzel, teraziye tıkladım

  97. Muğla merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşım vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 27-01-2021 15:17:34

  98. Selam paylaşımın ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım

  99. Merhabalar paylaşımın valla hoşuma gitti, face de paylaştım

  100. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz yeminle mükemmel, tebrikler , mehmet – 477

  101. Aksaray merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, sağolun 04-02-2021 15:37:19

  102. Mersin merkezden ben ali. Selamlar web siteniz inanki iyi, facebookta paylaştım 08-02-2021 09:37:08

  103. Karabük merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 09-02-2021 04:46:16

  104. Sivas merkezden ben mehmet. Mrb paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun 09-02-2021 07:28:34

  105. Mrb web siteniz harbiden dikkat çekici, face de paylaştım

  106. Burdur dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . selam arkadaşlar bu web sitesi inanki güzel, saolun , banu – 67

  107. Gürbüz Reply

    Selam herkese paylaşımın yeminle güzel, twitter da paylaştım

  108. Ankara dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . selamun aleyküm sayfa cidden hayran edici, tebrikler , Aylin – 164

  109. Niğde dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . selam arkadaşlar siten yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım , emin – 461

  110. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Selamlar siteniz inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım , Emine – 500

  111. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız inanki hayran edici, şukuladım , memo – 450

  112. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım

  113. Bitlis merkezden ben banu. Merhabalar sayfa gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım 11-04-2021 07:59:00

  114. İstanbul dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha çok güzel, tebrikler , emin – 287

  115. Bingöl dan kimler var. Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. . Mrb paylaşım valla çok iyi, facebookta paylaştım , Aylin – 494

  116. Selam herkese sayfan inanılmaz hayran edici, face de paylaştım

  117. İzmir merkezden ben doruk. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim iyi, tebrikler 24-04-2021 09:04:50

  118. Malatya merkezden ben Gürbüz. Slm sayfan gerçekten dikkat çekici, teraziye tıkladım 01-05-2021 02:46:24

  119. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Mrb paylaşımınız süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım , hatice – 102

  120. Bu konu : ” Joseph McCarthy haklıydı! Soğuk savaş sırasında Sovyetlerin sızması ve ABD’nin yıkılması. ” çok güzel. Merhaba sayfan inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler , doruk – 310

  121. Muğla merkezden ben memo. selamun aleyküm siteniz vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 16-05-2021 19:21:27

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link