Aptal Trudeau, yaratıldığından beri Kanada'nın en zayıf soya lideri.

Kanadalıları ve dünyayı, 1970'lerde arkadan liberal bir eşcinsel hippi seven dünyaya kuruntusal vizyonu için risk altına sokar.

Kanadalıların PPP'sini zayıflatırken ve doları zayıflatırken, denizaşırı ailelerinin Kanada şehir merkezlerini aşırı kalabalıklaştırması ve onu soyması için kolayca göçmenlik yasaları alması için oy veren doğada etnik olan aptal seçmenler tarafından iktidara getirildi. Bu göçmenlere zor gelirlerimizle vergilerle sübvanse etmek.

Trudeau babası gibi globalistlerin bir kuklasıdır ve DTÖ merkez bankacıları onu platformu için eğitmiştir.

Kanada tarihinin en sansür yasalarını koyan iki yüzlü otokratik bürokratik hippi'den başka bir şey değil. Kanada "Seçim yıllarında sansür" ve yayınlanan kitapların devlet kurumlarına nasıl kaydedilmesi gerektiğine dair Seçimler Kanada'sından çıkan yeni yasaya göz atın. Distopik otoriter hakkında konuşun.

/İleti

Author

198 Comments

  1. selamun aleyküm paylaşım valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  2. selamun aleyküm paylaşım vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  3. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki çok hoşuma gitti, sağolun

  4. selamun aleyküm paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, saolun

  5. Malatya merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun 07-02-2020 21:19:54

  6. Bolu merkezden ben doruk. Selam siteniz inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 09-02-2020 13:57:51

  7. Çanakkale merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfanız cidden hoşuma gitti, şukuladım 09-02-2020 19:37:20

  8. Merhaba herkese siteniz gerçekten güzel, face de paylaştım

  9. Kastamonu merkezden ben doruk. Merhabalar bu web sitesi yeminle mükemmel, twitter da paylaştım 13-02-2020 17:57:14

  10. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım

  11. selamun aleyküm bu web sitesi inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  12. elif yılmaz Reply

    Slm paylaşımın inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  13. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  14. Şırnak merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfa inanılmaz mükemmel, tebrikler 01-03-2020 07:16:49

  15. Amasya merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siteniz inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 01-03-2020 07:56:05

  16. Ardahan merkezden ben banu. Merhaba web siten vallaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 05-03-2020 19:40:03

  17. Merhaba bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım

  18. Erzincan merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfanız gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 11-03-2020 16:04:33

  19. Şanlıurfa merkezden ben banu. Slm sayfa yeminle hayran bıraktı, sağolun 19-03-2020 21:55:33

  20. selamun aleyküm sayfanız gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  21. Selamlar web siteniz valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  22. elif yılmaz Reply

    İstanbul merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfanız ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 19-03-2020 21:55:36

  23. Merhaba web siteniz cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  24. Selam herkese web siten harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  25. Selam herkese sayfa ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. elif yılmaz Reply

    Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siten ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 19-03-2020 21:55:39

  27. Amasya merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha çok güzel, sağolun 19-03-2020 21:55:40

  28. Adıyaman merkezden ben Emine. Mrb sayfanız valla güzel, facebookta paylaştım 19-03-2020 21:55:41

  29. Kahramanmaraş merkezden ben banu. Selam bu web sitesi ciddiyim güzel, şukuladım 19-03-2020 21:55:42

  30. Çorum merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa gerçekten hayran edici, sağolun 19-03-2020 21:55:44

  31. Selam herkese sayfa cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  32. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  33. Selam herkese siteniz vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım

  34. Kayseri merkezden ben gaye. selamun aleyküm web sitesi gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım 27-03-2020 19:22:06

  35. Bitlis merkezden ben doruk. Selam herkese siten ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım 28-03-2020 11:09:19

  36. Erzincan merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşım inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım 28-03-2020 11:51:38

  37. Tekirdağ merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfanız gerçekten güzel, teşekkürler 30-03-2020 04:24:09

  38. Bartın merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfa cidden hayran bıraktı, teşekkürler 30-03-2020 16:08:39

  39. Artvin merkezden ben doruk. Selamın aleyküm bu web sitesi inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 02-04-2020 15:38:55

  40. Selam herkese siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  41. Mrb sayfan yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  42. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  43. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  44. Kırklareli merkezden ben ziya. selamun aleyküm siteniz vallaha çok iyi, tebrikler 16-04-2020 15:49:47

  45. Siirt merkezden ben ali. Merhaba paylaşımın vallaha iyi, şukuladım 19-04-2020 15:25:35

  46. Aksaray merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siteniz inanılmaz hayran edici, sağolun 21-04-2020 03:16:52

  47. Bartın merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siteniz gerçekten mükemmel, şukuladım 23-04-2020 22:57:52

  48. Uşak merkezden ben Emine. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki güzel, teşekkürler 23-04-2020 23:00:18

  49. Selam herkese sayfan inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım

  50. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden çok iyi, teraziye tıkladım

  51. Selam paylaşımınız süper ötesi mükemmel, teşekkürler

  52. Bursa merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşım cidden iyi, linkedinde paylaştım 06-05-2020 12:04:06

  53. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  54. Merhabalar siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  55. Amasya merkezden ben banu. Selam herkese web siten yeminle güzel, saolun 14-05-2020 09:42:03

  56. İzmir merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran edici, tebrikler 19-05-2020 15:34:18

  57. Mersin merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki güzel, saolun 28-05-2020 00:01:56

  58. Çanakkale merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımınız inan ki çok güzel, saolun 07-06-2020 17:01:00

  59. Iğdır merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımın harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 09-06-2020 22:17:39

  60. Diyarbakır merkezden ben banu. Selam herkese paylaşım inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-06-2020 11:04:27

  61. Trabzon merkezden ben Gürbüz. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 17-06-2020 02:46:32

  62. Uşak merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız valla hayran bıraktı, sağolun 17-06-2020 21:52:59

  63. elif yılmaz Reply

    Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım 18-06-2020 04:57:08

  64. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi güzel, linkedinde paylaştım

  65. Trabzon merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfa inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 04-07-2020 00:20:16

  66. Burdur merkezden ben Aylin. Mrb sayfa inanılmaz çok güzel, sağolun 07-07-2020 09:20:53

  67. İstanbul merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, saolun 09-07-2020 01:43:33

  68. Nevşehir merkezden ben gaye. Selam paylaşımınız cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 10-07-2020 16:20:25

  69. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfa yeminle iyi, tebrikler 10-07-2020 19:29:59

  70. Selam herkese web siten vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım

  71. Sivas merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 10-07-2020 19:30:09

  72. Slm paylaşım harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  73. Ankara merkezden ben Aylin. Selam web siteniz valla hayran edici, face de paylaştım 10-07-2020 19:30:20

  74. Şırnak merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 10-07-2020 19:39:13

  75. Ankara merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımınız valla çok iyi, twitter da paylaştım 14-07-2020 10:55:15

  76. Giresun merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, tebrikler 14-07-2020 20:09:52

  77. Selam paylaşımınız harbiden mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  78. Bursa merkezden ben doruk. Selam herkese sayfa harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 15-07-2020 13:05:41

  79. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha iyi, twitter da paylaştım

  80. Kütahya merkezden ben ziya. Slm bu web sitesi gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım 15-07-2020 18:21:59

  81. Selam sayfa harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  82. Bartın merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, saolun 15-07-2020 18:22:11

  83. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 15-07-2020 18:22:16

  84. elif yılmaz Reply

    Mersin merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 15-07-2020 18:22:22

  85. Ardahan merkezden ben Aylin. Selam siteniz süper ötesi çok iyi, sağolun 15-07-2020 18:36:13

  86. selam arkadaşlar siten gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun

  87. Selam web siteniz süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  88. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim çok güzel, saolun

  89. Van merkezden ben ali. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 18-07-2020 16:43:54

  90. Afyon merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten dikkat çekici, sağolun 18-07-2020 18:44:43

  91. Kastamonu merkezden ben mehmet. Merhabalar web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 18-07-2020 18:44:51

  92. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  93. selamun aleyküm web siten valla iyi, linkedinde paylaştım

  94. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  95. Selam herkese paylaşım yeminle çok iyi, facebookta paylaştım

  96. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  97. Kayseri merkezden ben Emine. Selamlar sayfanız inanki çok iyi, twitter da paylaştım 19-07-2020 12:16:33

  98. Kırklareli merkezden ben gaye. selamun aleyküm web siten ciddiyim iyi, şukuladım 24-07-2020 21:28:14

  99. Selamlar sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  100. elif yılmaz Reply

    Muş merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 25-07-2020 02:56:51

  101. Van merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım 25-07-2020 02:57:00

  102. Kilis merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımınız valla mükemmel, face de paylaştım 25-07-2020 02:57:19

  103. Adıyaman merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 25-07-2020 02:57:27

  104. Merhaba web siten inanılmaz dikkat çekici, şukuladım

  105. Merhabalar web siteniz yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım

  106. Adıyaman merkezden ben ziya. Mrb siteniz vallaha billaha iyi, face de paylaştım 28-07-2020 12:07:56

  107. Selam herkese siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım

  108. Kilis merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, teşekkürler 02-08-2020 10:34:33

  109. Niğde merkezden ben banu. Merhabalar sayfa inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 05-08-2020 17:26:43

  110. elif yılmaz Reply

    Slm sayfa inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım

  111. Selamın aleyküm siten inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım

  112. selam arkadaşlar sayfanız inan ki iyi, face de paylaştım

  113. Mrb web siten inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  114. selam arkadaşlar paylaşım ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım

  115. Mrb web siten inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  116. Düzce merkezden ben Emine. Merhabalar sayfan inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 07-09-2020 12:20:08

  117. Nevşehir merkezden ben gaye. Selam sayfa inanılmaz dikkat çekici, sağolun 07-09-2020 23:41:08

  118. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz dikkat çekici, şukuladım

  119. Slm sayfanız inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım

  120. Erzurum merkezden ben Aylin. Merhabalar siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 11-09-2020 15:11:51

  121. selam arkadaşlar sayfanız inanki dikkatimi çekti, tebrikler

  122. Mrb web sitesi inanki çok güzel, face de paylaştım

  123. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim güzel, şukuladım

  124. Ardahan merkezden ben doruk. Slm siten vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım 13-10-2020 03:41:44

  125. Manisa merkezden ben memo. Mrb sayfa inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım 20-10-2020 15:04:00

  126. Gürbüz Reply

    Bitlis merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siten vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım 20-10-2020 18:06:46

  127. Yalova merkezden ben memo. Selam herkese web sitesi yeminle iyi, sağolun 31-10-2020 13:30:51

  128. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 485

  129. elif yılmaz Reply

    Samsun merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfa valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 01-11-2020 22:32:03

  130. Muğla dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 268

  131. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Selam herkese siteniz valla dikkat çekici, twitter da paylaştım , memo – 358

  132. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Selam herkese sayfa inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 264

  133. merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım

  134. Sivas merkezden ben emin. Mrb siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım 14-11-2020 12:51:12

  135. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, tebrikler , ali – 223

  136. Şanlıurfa merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım 15-11-2020 21:08:01

  137. Gürbüz Reply

    Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa yeminle güzel, sağolun 24-11-2020 17:25:28

  138. Mrb web siten vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  139. Merhaba herkese siteniz vallaha billaha mükemmel, şukuladım

  140. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Selam bu web sitesi vallaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 86

  141. Tokat merkezden ben doruk. Merhabalar siten inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 12-12-2020 20:25:24

  142. Edirne dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Merhabalar sayfanız valla mükemmel, twitter da paylaştım , Hasan – 336

  143. Muş dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Mrb sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , hatice – 424

  144. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Slm paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 366

  145. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Merhaba web siten gerçekten iyi, şukuladım , elif yılmaz – 324

  146. Bayburt merkezden ben ali. Merhabalar siteniz ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 24-12-2020 14:03:46

  147. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm paylaşım vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  148. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , gaye – 269

  149. Isparta merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 11-01-2021 13:07:24

  150. Muğla dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Merhabalar sayfanız süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım , emin – 230

  151. Tunceli dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Slm bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , hatice – 84

  152. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, sağolun 24-01-2021 17:42:25

  153. Mersin dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . selam arkadaşlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, saolun , gaye – 242

  154. Edirne merkezden ben hatice. Merhaba sayfa inanılmaz çok iyi, tebrikler 02-02-2021 17:41:34

  155. Çorum dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . selamun aleyküm siten vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım , Hasan – 482

  156. Afyon merkezden ben doruk. Selam paylaşım inanılmaz güzel, şukuladım 15-02-2021 12:21:46

  157. Gaziantep merkezden ben gaye. Selam sayfanız vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım 19-02-2021 04:42:15

  158. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 432

  159. Burdur dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Selam siteniz inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , memo – 472

  160. Yozgat merkezden ben memo. selamun aleyküm siten gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler 28-02-2021 07:03:24

  161. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler , emin – 401

  162. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Selamlar sayfan yeminle çok güzel, saolun , ali – 287

  163. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , mehmet – 187

  164. Hatay merkezden ben doruk. Merhabalar bu web sitesi yeminle çok güzel, teraziye tıkladım 24-03-2021 15:08:46

  165. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. Selamlar web sitesi cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım , banu – 307

  166. Kahramanmaraş dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Merhaba web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , hatice – 88

  167. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın harbiden hoşuma gitti, tebrikler , doruk – 28

  168. Selamlar siten inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım

  169. Bu konu : ” Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden hayran edici, teşekkürler , Emine – 171

  170. Giresun dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . selamun aleyküm web siteniz ciddiyim çok güzel, tebrikler , ziya – 490

  171. Şanlıurfa merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi iyi, teraziye tıkladım 05-05-2021 18:36:04

  172. Bayburt dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Merhabalar sayfanız inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 144

  173. Diyarbakır merkezden ben Emine. Selam bu web sitesi yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 17-05-2021 00:29:18

  174. Giresun dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım , mehmet – 39

  175. Burdur dan kimler var. Justin Trudeau Kanada tarihinin en büyük soya fasulyesi . Merhabalar siten ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 396

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link