Yüklü kahramanlar daha soğuk, bağımsız ve erişilemez hale gelir. Günlük konuşmalar, böylesine büyük ölçüde farklı dünyalar nedeniyle tüm bağlantılarını kaybediyor. Örnek: Hevesli bir genç, “Adalet için savaşacağım” sohbeti yapıyor. Kahramanlar “Bin yıllık deneyiminizi kaçırmanız” ı düşünür. Bir kahramana söylediğin kelimeler onlara ulaşmaz çünkü kelimelerin tanımları bağlama göre değişir. Yani artık aynı dili bile konuşmuyorsunuz.

Kurtarmaya karar verdikleri insanlar kahraman olma yolunda kaybolduğu için kahraman olmaya karar verme nedenlerini yitirdiklerini anlayabilme yeteneği ile yaşayan son kişi olurlar. Bu, mevcut sorunları çözen mevcut kahramanların, kaldırdıkları suçluların yerini alacağı anlamına gelir.

Verdiğim açıklamadan memnun değilim, ancak yine de birisinin neyi kastettiğimi bilmesi durumunda onu gönderiyorum.

Author

55 Comments

  1. Bayburt dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler , – 6

  2. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. Merhaba web siteniz inan ki çok iyi, şukuladım , Gürbüz – 302

  3. Ardahan dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Selam siteniz vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım , hatice – 32

  4. Bingöl dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Selamlar siten valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 244

  5. Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden hayran edici, teşekkürler , doruk – 354

  6. Bolu dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Selamın aleyküm web siteniz harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım , – 23

  7. Çorum dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Selamlar paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , gaye – 212

  8. Osmaniye merkezden ben doruk. Selam sayfanız inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 12-02-2021 14:45:49

  9. Merhabalar web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler

  10. elif yılmaz Reply

    Denizli dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Selam web siten valla güzel, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 428

  11. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi gerçekten mükemmel, saolun , elif yılmaz – 159

  12. Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  13. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, saolun

  14. elif yılmaz Reply

    Adana merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 12-02-2021 16:17:19

  15. elif yılmaz Reply

    Merhabalar paylaşımınız ciddiyim güzel, sağolun

  16. Tokat merkezden ben banu. Selam herkese sayfa cidden mükemmel, facebookta paylaştım 22-02-2021 01:44:47

  17. Karabük merkezden ben mehmet. Mrb siten süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım 22-02-2021 03:10:25

  18. Şanlıurfa merkezden ben . Mrb bu web sitesi inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 25-02-2021 12:04:23

  19. Şırnak dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Slm bu web sitesi süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım , memo – 445

  20. Aksaray merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 27-02-2021 16:28:55

  21. Mardin dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Merhabalar siteniz harbiden güzel, linkedinde paylaştım , ali – 330

  22. Gürbüz Reply

    Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siten vallaha çok iyi, teşekkürler 13-03-2021 20:34:56

  23. Kastamonu merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 14-03-2021 01:26:30

  24. Kırklareli dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Selamın aleyküm web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, saolun , ziya – 331

  25. Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. Mrb paylaşımın süper ötesi iyi, twitter da paylaştım , gaye – 72

  26. Denizli dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . selam arkadaşlar web siten harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 32

  27. Afyon merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi iyi, twitter da paylaştım 08-04-2021 22:28:55

  28. Merhaba paylaşımın cidden hayran edici, teşekkürler

  29. Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi harbiden mükemmel, face de paylaştım , Aylin – 401

  30. Mersin dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Merhaba sayfan vallaha çok güzel, tebrikler , – 399

  31. Uşak merkezden ben . Merhabalar sayfanız yeminle iyi, tebrikler 22-04-2021 06:27:36

  32. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. Merhaba herkese web siten gerçekten mükemmel, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 154

  33. Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız harbiden çok iyi, sağolun , – 155

  34. Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. Selam web siten valla mükemmel, sağolun , memo – 251

  35. elif yılmaz Reply

    Selam herkese siten inanki hayran edici, saolun

  36. Tokat dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Selam herkese paylaşım inan ki dikkatimi çekti, sağolun , banu – 157

  37. Trabzon dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Selam herkese web siten harbiden hayran edici, twitter da paylaştım , ziya – 84

  38. Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, saolun , ahmet – 64

  39. Kayseri merkezden ben ahmet. Merhaba sayfanız cidden iyi, saolun 03-06-2021 01:12:29

  40. Uşak dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 269

  41. Amasya dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . selam arkadaşlar web siteniz gerçekten hayran bıraktı, tebrikler , memo – 187

  42. Van dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Merhaba siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Aylin – 80

  43. Selam herkese paylaşım inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım

  44. Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. Selamlar paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , emin – 391

  45. Muş merkezden ben emin. Selam siten inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 28-06-2021 12:44:22

  46. Burdur dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Merhaba sayfan inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , – 381

  47. Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. Selamlar siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun , memo – 242

  48. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kahramanlar paradoksu ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz yeminle hoşuma gitti, tebrikler , elif yılmaz – 362

  49. Ardahan merkezden ben . Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 20-07-2021 09:18:08

  50. Amasya dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Merhabalar sayfan harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım , hatice – 336

  51. Muş dan kimler var. Kahramanlar paradoksu . Merhaba herkese siten yeminle çok iyi, teşekkürler , doruk – 220

  52. elif yılmaz Reply

    Afyon merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımınız harbiden çok iyi, twitter da paylaştım 26-07-2021 10:59:20

  53. Merhaba herkese web sitesi inanki hayran edici, face de paylaştım

  54. Hakkari merkezden ben memo. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım 27-07-2021 18:54:41

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link