Kategoriler
Genel

Kanıt?

Burada kimse Coronavirüs'ün etkilerine dair kanıt var mı?

Resimler veya vids veya vloglar gibi biliyorsunuz.

Hasta / mağdur (lar) dan AMA'ya ne dersiniz?

Medya bültenleri veya Gov.

Bu kısmı önceden yazacağım: Ben iki yüzlüyüm, tıpkı benim gibi her bir dünyada var olan ve kendimi buna dahil eden insan.

Benim endişem, insanlar uzun süredir eleştirel düşünme becerileri orada değil ve "iktidardaki insanlar" dan her türlü elektronik hapı / anketi yutmak.

Gerçekten o kadar aptal mıyız? Kalan eleştirel düşünme becerimiz var mı?

Gelecek var mı? …

… Blithlytrawling tarafından gönderildi
(Bağlantı) (Yorum)

“Kanıt?” için 67 yanıt

Mersin merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz cidden dikkat çekici, tebrikler 13-03-2020 21:01:59

Malatya merkezden ben banu. Selam herkese sayfanız ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım 14-03-2020 01:17:35

Bingöl merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler 14-03-2020 05:49:02

Kilis merkezden ben banu. Selam herkese web siteniz ciddiyim mükemmel, şukuladım 14-03-2020 06:09:46

Nevşehir merkezden ben gaye. Slm web sitesi harbiden hayran bıraktı, saolun 14-03-2020 06:09:57

Bayburt merkezden ben Emine. Slm paylaşımınız süper ötesi mükemmel, saolun 14-03-2020 06:10:01

Van merkezden ben mehmet. Slm siten gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 14-03-2020 06:10:15

Ankara merkezden ben mehmet. Mrb web sitesi ciddiyim mükemmel, şukuladım 14-03-2020 06:13:44

Yozgat merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla iyi, teraziye tıkladım 15-03-2020 18:36:37

Malatya merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler 15-03-2020 22:33:55

Hakkari merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, teşekkürler 16-03-2020 14:00:30

Muş merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siteniz valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 27-03-2020 19:20:42

Antalya merkezden ben Aylin. Slm siteniz gerçekten dikkat çekici, tebrikler 01-04-2020 17:12:47

Mardin merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımın inan ki dikkat çekici, saolun 12-04-2020 08:50:15

Çankırı merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle dikkatimi çekti, saolun 18-04-2020 15:31:53

Iğdır merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler 21-04-2020 02:22:19

İzmir merkezden ben Gürbüz. Slm web siten inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım 23-04-2020 05:02:52

Zonguldak merkezden ben mehmet. Selamlar sayfanız gerçekten hayran bıraktı, tebrikler 27-04-2020 01:14:17

Denizli merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten cidden çok iyi, facebookta paylaştım 28-04-2020 23:23:06

Batman merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web sitesi valla güzel, tebrikler 04-05-2020 13:27:56

Ordu merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan cidden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 06-05-2020 14:37:27

Konya merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 29-05-2020 10:25:31

Erzincan merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 30-05-2020 13:42:13

Denizli merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşım cidden hayran edici, twitter da paylaştım 30-05-2020 16:17:26

Bayburt merkezden ben mehmet. Selam herkese siteniz vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım 31-05-2020 15:24:39

Diyarbakır merkezden ben gaye. Selam herkese web siten valla dikkat çekici, teşekkürler 27-06-2020 16:23:48

Van merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 28-06-2020 20:34:30

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir