Ne yazık ki, sanırım bu, muhtemelen başka yerlerde Masonlar olarak ortaya çıktığını görmediğim popüler Hıristiyan çalışma araçlarının yazarlarını ifşa eden bir dizinin ikinci bölümü. İşte birinci bölüm:

Kanıt Noah Webster Bir Mason Olabilir

FB Meyer, popüler İncil tefsirini yazdı: Günden Güne İncil Günü.

Sadece biraz araştırdıktan sonra, İncil tefsirinde aşağıdaki olası Masonik referansları buldum:

Büyük Mimarın gözüyle izlendi, görünmeyen eller tarafından dövülmüş, doğruluğun çizgisi ve düşüşü ile test edilmiş, dünyaya olan misyonunu yerine getirmek için ayağa kalkar.

Masonik tanrı, “Evrenin Büyük Mimarı” olarak anılır ve “Her Şeyi Gören Göz” olarak adlandırılan şeyle sembolize edilir.

Sanki her şeyi bilen göz Eyüp’te hâlâ kendine biraz güven duyuyordu; Bu nedenle Tanrı, kendisini en yüksek görkemi ve görkemiyle donatmaya ve davasını daha fazla tartışmaya çağırdı. Ama insan en iyi ihtimalle ne kadar acizdir!

Daha önce de belirtildiği gibi, Mason tanrısı “Her Şeyi Gören Göz” kullanılarak sembolize edilmiştir. Büyük harf kullanımına dikkat ediyorum.


İncil’i incelerken artık FB Meyer’in hiçbirini kullanmayacağım.

44 Comments

  1. Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. Mrb sayfanız yeminle hayran bıraktı, teşekkürler , mehmet – 436

  2. Konya merkezden ben . Selamın aleyküm web sitesi inanki hayran edici, tebrikler 29-05-2021 21:40:23

  3. Ardahan merkezden ben gaye. Merhabalar sayfa gerçekten hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 29-05-2021 21:40:45

  4. Selam web siteniz harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  5. Mrb paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, sağolun

  6. elif yılmaz Reply

    Bayburt dan kimler var. Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir . Mrb paylaşımınız inanki mükemmel, şukuladım , elif yılmaz – 433

  7. Selam herkese web sitesi valla hayran bıraktı, tebrikler

  8. Selamın aleyküm sayfa yeminle çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  9. Merhabalar sayfanız yeminle mükemmel, şukuladım

  10. Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. Mrb paylaşımın cidden çok güzel, teşekkürler , hatice – 460

  11. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz cidden çok iyi, twitter da paylaştım , Gürbüz – 260

  12. Siirt merkezden ben banu. Selam web sitesi inan ki mükemmel, tebrikler 29-05-2021 22:16:32

  13. Kars merkezden ben hatice. Mrb paylaşım yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım 02-06-2021 05:04:17

  14. selamun aleyküm bu web sitesi cidden hayran bıraktı, sağolun

  15. Manisa dan kimler var. Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir . Selam sayfa valla iyi, face de paylaştım , doruk – 474

  16. Nevşehir dan kimler var. Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir . Merhaba herkese paylaşım harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım , ali – 460

  17. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. Selamlar paylaşım valla iyi, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 78

  18. Osmaniye dan kimler var. Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir . Slm web sitesi vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım , Aylin – 300

  19. Çorum merkezden ben mehmet. Selamlar siten inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım 11-06-2021 11:39:20

  20. Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. Selamın aleyküm siten inanki çok iyi, facebookta paylaştım , Hasan – 198

  21. Erzurum dan kimler var. Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir . selam arkadaşlar web siteniz cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 117

  22. Afyon merkezden ben hatice. Mrb paylaşım yeminle dikkat çekici, tebrikler 18-06-2021 00:07:55

  23. Mersin merkezden ben Emine. Mrb web siteniz valla çok iyi, saolun 23-06-2021 05:45:38

  24. Sakarya dan kimler var. Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir . Mrb web siten inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 13

  25. Hatay merkezden ben emin. Selamlar web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-07-2021 07:28:23

  26. Bartın merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 05-07-2021 19:18:11

  27. Merhabalar sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, tebrikler

  28. Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , hatice – 452

  29. Slm sayfa ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım

  30. Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. Merhabalar sayfan cidden güzel, teraziye tıkladım , Aylin – 47

  31. Merhabalar paylaşım ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım

  32. Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. Selam herkese sayfa gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım , ali – 103

  33. Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım , banu – 306

  34. Diyarbakır merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, tebrikler 24-08-2021 20:26:03

  35. Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. Slm sayfanız yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 289

  36. Selam herkese web siten gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım

  37. Hakkari dan kimler var. Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir . Slm web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım , mehmet – 63

  38. Antalya dan kimler var. Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir . Merhaba sayfanız yeminle dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ali – 92

  39. Bayburt merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten inan ki hoşuma gitti, sağolun 09-09-2021 07:11:42

  40. Bu konu : ” Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir ” çok güzel. Selam herkese sayfa cidden hayran edici, linkedinde paylaştım , gaye – 68

  41. Kütahya merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız inan ki çok iyi, teşekkürler 14-09-2021 03:50:04

  42. Muş merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 16-09-2021 07:00:00

  43. Düzce dan kimler var. Kanıt FB Meyer (İncil Yorum Yazarı) Bir Mason Olabilir . Merhabalar web siten harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Emine – 117

Write A Comment