Bunu ilk kez görmek beni aya hiç inmediğimize ikna etti. Bu filmde sorulan sorulara iddialarını/cevaplarını çürütmek için bir girişim arıyordum.

Şimdi bulamıyorum, ancak birinin sorularını tek tek yanıtlamaya başladığı, ancak hızla tükendiği ve yalnızca ilk birkaçını, belki de filmin 1/8’i gibi yanıtladığı bir Reddit dizisi vardı.

Konunun nerede olduğunu hatırlayan varsa bana yardımcı olabilir mi?

Ayrıca başka denemeler olursa lütfen paylaşın.

https://www.youtube.com/watch?v=KpuKu3F0BvY

46 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Giresun merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfa yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 10-07-2021 03:48:18

  2. Gürbüz Reply

    Selamlar web siten harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  3. Bu konu : ” Karşı iftira aranıyor – American Moon ” çok güzel. Slm paylaşımın vallaha billaha iyi, saolun , doruk – 455

  4. Tekirdağ dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . Selam siteniz valla çok iyi, twitter da paylaştım , ali – 457

  5. Van dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler , – 160

  6. Ardahan merkezden ben Emine. selamun aleyküm siteniz ciddiyim mükemmel, sağolun 10-07-2021 04:09:01

  7. Merhaba herkese web sitesi inanılmaz iyi, teşekkürler

  8. Selam web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  9. Düzce merkezden ben . Selamlar web siten gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 10-07-2021 04:17:40

  10. Bu konu : ” Karşı iftira aranıyor – American Moon ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , emin – 74

  11. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım

  12. Çorum merkezden ben hatice. Selamlar sayfanız ciddiyim dikkat çekici, saolun 10-07-2021 04:55:10

  13. Merhaba herkese web siten cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  14. Selam paylaşım cidden güzel, sosyal medyada paylaştım

  15. Kilis dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . selamun aleyküm paylaşım süper ötesi güzel, face de paylaştım , emin – 348

  16. Çankırı dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . Slm siteniz ciddiyim güzel, tebrikler , banu – 320

  17. Slm sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  18. Rize merkezden ben mehmet. Merhabalar web siten gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 13-07-2021 03:06:00

  19. Tokat merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siteniz inanki hoşuma gitti, face de paylaştım 13-07-2021 14:57:15

  20. Kırklareli merkezden ben banu. Merhaba web siten inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 15-07-2021 08:22:32

  21. Bilecik merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 16-07-2021 02:56:28

  22. Mersin dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . Mrb web siten süper ötesi dikkatimi çekti, şukuladım , memo – 162

  23. Rize dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . Selamın aleyküm paylaşımın harbiden güzel, saolun , gaye – 161

  24. Bu konu : ” Karşı iftira aranıyor – American Moon ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 11

  25. Merhabalar paylaşımın cidden hoşuma gitti, face de paylaştım

  26. Burdur merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım 27-07-2021 04:42:09

  27. Bu konu : ” Karşı iftira aranıyor – American Moon ” çok güzel. Selamlar paylaşım gerçekten güzel, tebrikler , banu – 127

  28. elif yılmaz Reply

    Hakkari merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hoşuma gitti, tebrikler 31-07-2021 19:24:16

  29. Rize dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha çok iyi, tebrikler , memo – 134

  30. Kırşehir merkezden ben memo. Merhaba herkese paylaşımınız inanki hayran edici, tebrikler 02-08-2021 23:59:44

  31. Slm siten cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  32. Bu konu : ” Karşı iftira aranıyor – American Moon ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten süper ötesi dikkat çekici, şukuladım , – 289

  33. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım

  34. Bu konu : ” Karşı iftira aranıyor – American Moon ” çok güzel. Selam paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım , – 496

  35. Merhabalar sayfanız inanki hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  36. Yalova dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . Selam herkese paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 333

  37. Antalya dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . Selamlar sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , ahmet – 109

  38. Gaziantep dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . Selam herkese siten vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 173

  39. Tokat dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . selamun aleyküm web siten gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 15

  40. Niğde merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım 02-09-2021 15:36:22

  41. Bu konu : ” Karşı iftira aranıyor – American Moon ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , gaye – 464

  42. Artvin merkezden ben . Slm sayfan inan ki çok iyi, face de paylaştım 20-09-2021 06:12:01

  43. elif yılmaz Reply

    Kars dan kimler var. Karşı iftira aranıyor – American Moon . merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 452

Write A Comment