bu yüzden demokratik ön seçimde fark yaratmak için bir partiye kayıt oldum.

kaçırıldı.

Dem olarak kayıtlı olduğum için kendimi mutlu buluyorum çünkü iktidara gelirlerse yaşamama izin vereceklerini, taciz etmeyeceklerini ve hayatıma terör getirmeyeceklerini hissediyorum çünkü onların “tarafında” olacağım. seçildikleri ve geceleri evlerinde sistematik olarak düşman siyasi bileşenleri öldürdükleri kabusu vardı.

üzgün.

Eğer cumhuriyetçilerin kontrolü ellerinde tutarsa ​​aynı sorun için endişelenmem gerektiği konusunda aynı korkuma sahip değilim. Muhtemelen yanlış yönlendirildim ama umarım onların temel değerleri, anlaşmazlıklara izin verilen bir topluma sahip olmaktır. bir şeyleri konuşmak izin vermektir. tartışmalara izin verilir.

Henüz kime oy vereceğime karar vermedim ama anlıyorum ki, demokratik parti ile hissettiğim ilişkinin (korkunun) KONUŞUYOR.

Author

70 Comments

  1. Merhabalar siten cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  2. elif yılmaz Reply

    Rize merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfan inan ki hayran edici, teraziye tıkladım 19-08-2020 06:33:05

  3. Giresun merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 19-08-2020 07:05:52

  4. Selam herkese bu web sitesi inanki hoşuma gitti, tebrikler

  5. selamun aleyküm siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  6. Selam herkese sayfanız vallaha billaha iyi, tebrikler

  7. Muğla merkezden ben banu. selamun aleyküm siteniz valla iyi, facebookta paylaştım 26-08-2020 18:50:57

  8. selam arkadaşlar siteniz gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  9. Çorum merkezden ben banu. selamun aleyküm siteniz cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 27-08-2020 22:31:06

  10. Şanlıurfa merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 03-09-2020 16:17:17

  11. elif yılmaz Reply

    Mrb siteniz harbiden hayran edici, teraziye tıkladım

  12. Çorum merkezden ben Emine. Merhaba sayfanız valla iyi, linkedinde paylaştım 15-09-2020 16:30:13

  13. Selam herkese web sitesi yeminle dikkatimi çekti, sağolun

  14. Sakarya merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 02-10-2020 10:06:03

  15. Selam paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  16. Bitlis merkezden ben ahmet. Mrb siteniz vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım 07-10-2020 04:08:35

  17. Konya dan kimler var. kayıtlı taraf . Selam web siteniz valla çok hoşuma gitti, sağolun , ahmet – 346

  18. Sinop merkezden ben hatice. selamun aleyküm siteniz cidden mükemmel, tebrikler 29-10-2020 03:42:47

  19. Mrb web siteniz cidden hayran edici, facebookta paylaştım

  20. Ağrı dan kimler var. kayıtlı taraf . Slm sayfan gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım , doruk – 381

  21. elif yılmaz Reply

    Selam herkese siten ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  22. Selamlar web sitesi harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım

  23. Bu konu : ” kayıtlı taraf ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , ali – 359

  24. Afyon dan kimler var. kayıtlı taraf . merhaba arkadaşlar web siten inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler , ahmet – 37

  25. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  26. Karabük dan kimler var. kayıtlı taraf . Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler , memo – 463

  27. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” kayıtlı taraf ” çok güzel. Merhabalar web siten inanılmaz çok iyi, şukuladım , elif yılmaz – 102

  28. Kırıkkale merkezden ben ali. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun 15-12-2020 22:47:31

  29. Bu konu : ” kayıtlı taraf ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım , Emine – 381

  30. elif yılmaz Reply

    Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfanız cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-01-2021 04:15:17

  31. Van merkezden ben mehmet. Selam herkese web sitesi inanki çok iyi, twitter da paylaştım 09-01-2021 04:59:45

  32. Diyarbakır merkezden ben Aylin. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz hayran edici, tebrikler 11-01-2021 21:41:32

  33. Erzincan merkezden ben emin. Merhabalar web sitesi cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 15-01-2021 16:43:46

  34. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım

  35. Hatay merkezden ben . Merhaba herkese bu web sitesi yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 26-01-2021 03:36:07

  36. Eskişehir dan kimler var. kayıtlı taraf . Selamın aleyküm siten valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Hasan – 467

  37. Rize merkezden ben gaye. Selamlar siten yeminle hayran edici, sağolun 28-01-2021 02:15:11

  38. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

  39. Kilis merkezden ben memo. Slm siteniz vallaha billaha mükemmel, tebrikler 01-02-2021 07:29:23

  40. Merhabalar web sitesi gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  41. elif yılmaz Reply

    Erzurum dan kimler var. kayıtlı taraf . merhaba arkadaşlar sayfa vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım , elif yılmaz – 74

  42. Ağrı merkezden ben Hasan. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 26-02-2021 11:47:02

  43. Bitlis merkezden ben Emine. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 12-03-2021 18:57:18

  44. Slm sayfa vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım

  45. Gürbüz Reply

    Ağrı merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşım inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 18-03-2021 19:38:28

  46. Bu konu : ” kayıtlı taraf ” çok güzel. Slm web siten inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , emin – 174

  47. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese sayfanız cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  48. Şırnak dan kimler var. kayıtlı taraf . Slm sayfa süper ötesi mükemmel, saolun , doruk – 214

  49. Giresun dan kimler var. kayıtlı taraf . selam arkadaşlar bu web sitesi cidden mükemmel, teraziye tıkladım , banu – 480

  50. Nevşehir merkezden ben banu. Slm web sitesi inan ki dikkat çekici, face de paylaştım 22-04-2021 17:10:25

  51. merhaba arkadaşlar sayfanız valla çok iyi, linkedinde paylaştım

  52. Hakkari merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 25-04-2021 08:03:06

  53. Gürbüz Reply

    Nevşehir dan kimler var. kayıtlı taraf . Selam herkese web sitesi inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 213

  54. Batman merkezden ben banu. Selamlar sayfa harbiden hoşuma gitti, tebrikler 15-05-2021 08:00:52

  55. Kastamonu merkezden ben Hasan. Mrb web sitesi inanılmaz iyi, facebookta paylaştım 15-05-2021 21:37:06

  56. Ankara merkezden ben Emine. Selam herkese sayfanız yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 06-06-2021 07:53:40

  57. Ankara merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfa inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 09-06-2021 12:57:51

  58. Bu konu : ” kayıtlı taraf ” çok güzel. Selamlar web siten valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ziya – 312

  59. Niğde merkezden ben banu. Selamın aleyküm siten harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 17-06-2021 17:32:06

  60. Kastamonu dan kimler var. kayıtlı taraf . Selamın aleyküm web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler , ahmet – 7

  61. Sinop merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfa valla hayran edici, teraziye tıkladım 07-07-2021 04:48:00

  62. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki mükemmel, twitter da paylaştım

  63. Bu konu : ” kayıtlı taraf ” çok güzel. Merhaba web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, saolun , doruk – 120

  64. Balıkesir merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım 25-07-2021 12:22:28

  65. Merhaba herkese paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  66. Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siteniz vallaha çok hoşuma gitti, saolun 29-07-2021 04:36:21

  67. Bayburt dan kimler var. kayıtlı taraf . selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Aylin – 164

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link