Merhaba topluluk, hangi gruba başvuracağımdan emin değilim, ancak daha önce burada iyi kanıtlar gördüğüm için bu topluluğun en yararlı olacağını düşündüm. Kısacası, 21 yaşındayım ve şu anda annemle yaşıyorum. Aşı olmak için randevu almam gerektiğini söyledi ve ben de ona hayır dedim. İçgüdülerim, bu aşı sorununun yanı sıra genel olarak pandemide bir şeyler olduğu. Ben güvenmiyorum. Kararımla ilgili derin endişelerini dile getiriyor ve şu anda bakış açımı tartışan devasa bir kanıt koleksiyonu oluşturuyorum. Aşı üreticilerinin skandal geçmişi hakkında pek çok bilgiye sahibim, ancak aşının nasıl reklamı yapılan kadar etkili olmayabileceğini / aşının neden kötü olduğunu vb. açıklayan doktor / tıbbi profesyonel ifadeler hakkında güvenilir bilgiler almak için yardıma ihtiyacım var. Unutmayın, annem sıkı bir ana akım medya gözlemcisi ve ana akım anlatılara% 100 inandı. Ana akım medyanın büyük ilaç firmaları tarafından nasıl etkilendiğine / kontrol edildiğine dair iyi bir bilgi varsa bana da çok yardımcı olabilir.

Author

28 Comments

  1. Eskişehir merkezden ben . selamun aleyküm siteniz inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 15-04-2021 23:30:37

  2. Erzurum merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfa inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım 15-04-2021 23:31:12

  3. Adana merkezden ben Hasan. Selam sayfa inanılmaz dikkat çekici, şukuladım 16-04-2021 04:34:03

  4. Siirt dan kimler var. kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) . selamun aleyküm sayfanız gerçekten çok güzel, sağolun , – 248

  5. Bu konu : ” kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten cidden güzel, twitter da paylaştım , doruk – 178

  6. selam arkadaşlar sayfa cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  7. Tunceli dan kimler var. kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) . Merhaba herkese web siten valla çok güzel, saolun , ali – 487

  8. selamun aleyküm web siteniz cidden çok güzel, sağolun

  9. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  10. Konya merkezden ben hatice. Merhaba herkese web sitesi inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 06-05-2021 07:33:00

  11. Selamlar paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım

  12. Merhaba herkese bu web sitesi cidden mükemmel, twitter da paylaştım

  13. Bu konu : ” kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) ” çok güzel. Mrb paylaşımın valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 160

  14. Mrb web siten vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  15. Van merkezden ben Aylin. Slm paylaşımınız yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 31-05-2021 12:25:13

  16. Bu konu : ” kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım , gaye – 357

  17. Bu konu : ” kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) ” çok güzel. Slm paylaşımınız ciddiyim çok güzel, tebrikler , banu – 323

  18. Bursa merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siteniz valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-06-2021 06:19:20

  19. Batman dan kimler var. kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) . selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , Emine – 458

  20. Karabük dan kimler var. kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) . Merhaba herkese sayfa ciddiyim çok güzel, tebrikler , Emine – 454

  21. Rize dan kimler var. kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) . selam arkadaşlar sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Aylin – 101

  22. Erzurum dan kimler var. kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) . merhaba arkadaşlar web sitesi valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım , mehmet – 150

  23. Merhabalar sayfan inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  24. Bartın merkezden ben Emine. Selam sayfan yeminle güzel, twitter da paylaştım 15-07-2021 11:06:46

  25. Bu konu : ” kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , doruk – 253

  26. Kırıkkale dan kimler var. kaynaklara çok ihtiyaç duyuyorsanız (lütfen yardım edin!) . Merhaba web sitesi valla ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , banu – 452

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link