Kategoriler
Genel

Kesinlikle erkeklik savaşı yoktur … / s

Bu teklif sitesine gidiyorum ve erkeklik teklifleri için bir sekme vardı. Ben de üzerine basıyorum. Bir sürü alıntı kadın tarafından erkeklik nedir ve kötü olduğu hakkında yazılmıştır. Bir kadın erkekliğin ne olduğu hakkında ne biliyor? Bu dünya çok karışık ve erkekler erkeklik savaşını kaybediyor. Görmek üzücü bir manzara.

https://www.azquotes.com/quotes/topics/masculine.html

“Kesinlikle erkeklik savaşı yoktur … / s” için 58 yanıt

Mersin merkezden ben ziya. Slm paylaşımın yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım 17-02-2020 03:55:38

Tokat merkezden ben ahmet. Selam herkese web siten ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım 20-02-2020 05:20:38

Sivas merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşım vallaha dikkat çekici, saolun 23-02-2020 02:36:42

Siirt merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha hoşuma gitti, saolun 26-02-2020 13:12:55

Tunceli merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfan yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım 27-02-2020 10:00:32

Çankırı merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan süper ötesi mükemmel, sosyal medyada paylaştım 16-03-2020 18:37:51

Malatya merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfa inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 25-03-2020 00:48:03

Giresun merkezden ben Gürbüz. Selam bu web sitesi süper ötesi hayran edici, tebrikler 26-03-2020 15:57:21

Kırşehir merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siten cidden hayran edici, teşekkürler 01-04-2020 00:01:40

Bingöl merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi mükemmel, sağolun 01-04-2020 00:58:19

Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 01-04-2020 21:01:28

Konya merkezden ben ali. Mrb siteniz valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 10-04-2020 06:12:56

Amasya merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 17-04-2020 05:25:28

Kilis merkezden ben mehmet. Mrb siten inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 25-04-2020 23:00:45

Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. Selamlar web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 28-04-2020 12:44:10

Batman merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım 06-05-2020 23:44:58

Ordu merkezden ben ahmet. Merhaba sayfa yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 09:34:44

Kütahya merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 07-06-2020 04:27:49

Sakarya merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım 11-06-2020 02:27:16

Malatya merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden güzel, teşekkürler 15-06-2020 16:12:39

Antalya merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 16-06-2020 05:20:23

Hatay merkezden ben ahmet. Merhaba web sitesi süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım 08-07-2020 22:28:27

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir