Bugün Khawaja hakkında en az 5 gönderi gördüm, şimdi hepsi gitti. Guy, Clinton’a milyonlar bağışladı, Trump, Vatikan’da onurlandırılan Beyaz Saray’a davet edildi. Ortağı George Nader şimdi pedo mahkum oldu.

Ayrıca ABD ana şirketlerinin sahip olduğu tüm yerel portallar, Khawajas avukatıyla yaptığı röportajı sildi ve bunun siyasi bir örtbas olduğunu ve Litvanya’nın onu kilit altında tutmak için ülke tarihindeki en büyük kefaleti reddettiğini iddia etti. Tutuklandı. haftalar önce ancak bir gazeteci öğrenene kadar gizli tutuldu, ki bu Litvanya’da ÇOK alışılmadık bir durum.

Hangi pisliği var ve kimin üzerinde?

Author

76 Comments

  1. Slm sayfan cidden hoşuma gitti, face de paylaştım

  2. Şanlıurfa merkezden ben banu. Selam herkese siten inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 22-09-2020 10:23:37

  3. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfan valla mükemmel, şukuladım

  4. Selamlar web siten cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  5. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  6. Siirt merkezden ben ziya. Selamlar web siteniz valla hayran edici, twitter da paylaştım 02-10-2020 09:14:16

  7. elif yılmaz Reply

    Burdur merkezden ben elif yılmaz. Slm web sitesi valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 02-10-2020 11:18:46

  8. Slm paylaşım inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  9. merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle çok güzel, teşekkürler

  10. Isparta dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, sağolun , memo – 487

  11. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 89

  12. Yalova merkezden ben Aylin. Selam paylaşımın harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 08-11-2020 17:16:27

  13. Gürbüz Reply

    Şırnak merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siten cidden hayran edici, teraziye tıkladım 08-11-2020 19:55:40

  14. Merhaba web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  15. Nevşehir merkezden ben memo. Merhaba paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 11-11-2020 14:30:56

  16. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 169

  17. Kırklareli dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Selam herkese bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Emine – 56

  18. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ziya – 453

  19. Adıyaman dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Mrb sayfan süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , ahmet – 75

  20. Kırıkkale dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Merhabalar web siteniz vallaha billaha iyi, şukuladım , memo – 263

  21. Slm bu web sitesi yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  22. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Mrb paylaşımın harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım , memo – 330

  23. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz inan ki çok güzel, facebookta paylaştım , gaye – 422

  24. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. selamun aleyküm web siten gerçekten çok hoşuma gitti, saolun , gaye – 38

  25. Selam web siten inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle iyi, face de paylaştım , doruk – 270

  27. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Merhaba herkese web siten inanılmaz güzel, teşekkürler , hatice – 421

  28. Konya merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 11-01-2021 08:54:45

  29. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 332

  30. Merhaba herkese sayfanız harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  31. Antalya dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . selam arkadaşlar sayfa harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 156

  32. Selam paylaşımın vallaha billaha güzel, sağolun

  33. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 351

  34. Kastamonu merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siteniz inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler 27-01-2021 17:20:56

  35. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 110

  36. Samsun dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Mrb siten cidden hayran bıraktı, sağolun , ali – 33

  37. Mrb web siteniz inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım

  38. Gümüşhane merkezden ben hatice. selamun aleyküm siteniz yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 13-02-2021 03:05:11

  39. Selamlar web sitesi cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  40. Selamlar bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, sağolun

  41. Van dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Merhabalar web siteniz harbiden çok güzel, şukuladım , banu – 397

  42. Rize dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Mrb web sitesi inan ki çok iyi, teşekkürler , gaye – 108

  43. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Mrb web sitesi cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 344

  44. Mrb web siten inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  45. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Merhabalar sayfan süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Emine – 184

  46. Kırıkkale merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha dikkatimi çekti, saolun 14-04-2021 15:40:29

  47. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler , – 489

  48. Mrb web sitesi ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım

  49. Düzce merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımın inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 21-04-2021 06:06:26

  50. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. Selam herkese web siten harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım , banu – 244

  51. Kilis dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Selam herkese paylaşım süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , – 220

  52. Bartın merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki güzel, teşekkürler 07-05-2021 03:36:49

  53. Mrb sayfanız ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım

  54. Samsun dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Selam herkese web siteniz yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım , ziya – 77

  55. Erzincan dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Merhaba herkese sayfa inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım , mehmet – 382

  56. selam arkadaşlar sayfa inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım

  57. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , banu – 107

  58. Trabzon merkezden ben . Mrb siteniz yeminle dikkat çekici, saolun 29-05-2021 03:03:19

  59. Niğde dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . selam arkadaşlar sayfanız harbiden çok güzel, twitter da paylaştım , memo – 131

  60. Bilecik merkezden ben ali. Slm web siteniz gerçekten güzel, linkedinde paylaştım 08-06-2021 06:38:30

  61. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , gaye – 315

  62. Gümüşhane merkezden ben hatice. selam arkadaşlar siteniz inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım 11-06-2021 13:24:22

  63. Zonguldak dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Selamlar paylaşımın inanılmaz hayran edici, şukuladım , – 99

  64. Erzurum dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Slm sayfan gerçekten mükemmel, şukuladım , banu – 4

  65. İzmir dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Selamlar siten inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , gaye – 469

  66. Isparta merkezden ben Hasan. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle çok güzel, şukuladım 22-06-2021 13:57:02

  67. Giresun dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Selam herkese paylaşımınız inanki mükemmel, facebookta paylaştım , mehmet – 93

  68. Bu konu : ” Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ali – 360

  69. Erzincan dan kimler var. Khawaja tutuklamasına ilişkin tüm gönderiler neden siliniyor? Clinton / Trump’a yasadışı olarak bağışlanan hükümlü bir pedo ile gerçek komplolar üzerinde çalıştı, Suudiler için aracı oldu. Litvanya tarihin en büyük kefaletini geri çevirdi, tutuklamayı gizli yaptı, ABD şirketlerine ait yerel portallar da sansürleniyor . Selam sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, saolun , Hasan – 301

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link