Kategoriler
Genel

"Kılık İçinde Yabancılar" teorisini anlayamıyorum

İnsan dışı dünya dışı varlıkların bugün Dünya'da ve kılık değiştirmiş oldukları konusunda bir teori var: Teorinin değişkenleri bazen iki ayaklı (belki / belki değil) olarak tanımlandıklarını, ancak kendilerini çeşitli ırklar / etnik kökenler olarak gizlediklerini söylüyorlar.

Sonraki mantıklı sorular şunları içerdiğinden anlayamıyorum:

Dünyaya nasıl ulaştılar (şu anki insan anlayışı, yıldızlararası seyahatin zor olduğunu ve LS ve FTL seyahatinin neredeyse imkansız olduğudur)?

Neden buraya geldiler (teknolojik olarak bu kadar gelişmiş olsaydınız, neden Dünya'ya gelip kendinizi insan olarak gizlersiniz – hiçbir anlam ifade etmiyorsunuz)?

Hiç bir anlamı yok.

Düşünceler?

NOT: Bu DEĞİL r / yasal. İngilizce konuşulan ülkelerdeki göçmenleri veya yasadışı göçmenleri ifade etmek için "uzaylı" terimini kullanmıyoruz. (Afrika, Güney Amerika ve Doğu Asya'dan insanlar açıkça farklı bir gezegenden süper-akıllı türler değildir.) "Uzaylı" terimi burada doğrudan İNSAN'ın ortak mutabakatına göre Dünya Gezegeni'nden olmayan insan dışı dünya dışı yaşamı ifade etmek için kullanılmaktadır. hayat (yani, Homo Sapiens Sapiens) Dünya gezegeninde ortaya çıktı ve / veya evrildi.

“"Kılık İçinde Yabancılar" teorisini anlayamıyorum” için 41 yanıt

Elazığ merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfa gerçekten dikkat çekici, şukuladım 14-02-2020 20:15:38

Kırklareli merkezden ben ziya. Selam sayfanız harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 16-02-2020 19:42:54

Bitlis merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım 25-02-2020 03:36:58

Tekirdağ merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-03-2020 10:46:56

Nevşehir merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfan cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 05-03-2020 05:48:21

merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Slm web siten gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım 10-03-2020 07:37:32

Şırnak merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 10-03-2020 18:25:10

Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfa harbiden güzel, teraziye tıkladım 12-03-2020 09:35:08

Tokat merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun 14-03-2020 04:38:05

Kahramanmaraş merkezden ben doruk. Slm siten inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 18-03-2020 11:24:28

Burdur merkezden ben Aylin. Selamlar bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, twitter da paylaştım 28-03-2020 01:45:11

Edirne merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım 28-03-2020 14:29:04

Batman merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siten harbiden çok iyi, sağolun 28-03-2020 23:43:33

Adana merkezden ben mehmet. Selamlar sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım 29-03-2020 08:33:04

Tunceli merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfan harbiden hayran bıraktı, tebrikler 29-03-2020 14:16:30

Gümüşhane merkezden ben doruk. Slm sayfan süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler 31-03-2020 05:47:16

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir