Kimlik krizi

İnsanların şüphelendiği binlerce sahte kimlik gönderiminin seçmen dolandırıcılığı amacıyla olabileceğini hatırlıyor musunuz?

Bence bu, tek güvenilir kişisel tanımlama biçiminin implante edilebilir bir RFID çipi olması gerektiğini öne sürmekle ilgili olabilir.

Postayla oy vermenin akıl almaz çılgınlığı, aslında insanları tanımlamak için yanılmaz bir araca olan ihtiyacı göstermek içindir. Sahtecilik nedeniyle seçmen kimliği yetersiz.

Fiziksel özerkliğin önündeki yasal engelleri ortadan kaldırmak için zorunlu aşıların uygulanması gerekir – böylece RFID çipi zorunlu hale getirilebilir.

Biyometrik bilgiler bir kez çalındığında geri alınamayacağı için biyometri kullanılamaz. Tek seçeneğiniz toplumdan çıkmak olacaktır, çünkü yeni bir biyometrik kimlik elde edemezsiniz.

Akıllı telefonlar ve diğer karmaşık elektronik cihazlar, bilgisayar korsanlığına karşı çok savunmasızdır.

Görünüşe göre her şey, implante edilmiş bir RFID kimlik çipini “tek seçenek” haline getirmeye yönelik.

“Kimlik krizi” üzerine 48 yorum

  1. Muş merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler 26-08-2020 18:53:48

    Cevapla
  2. Adıyaman merkezden ben ziya. Merhaba paylaşım inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 26-09-2020 03:06:21

    Cevapla
  3. Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım 02-10-2020 10:14:32

    Cevapla
  4. Bu konu : ” Kimlik krizi ” çok güzel. Slm web siteniz valla hayran edici, teraziye tıkladım , Aylin – 356

    Cevapla
  5. Bu konu : ” Kimlik krizi ” çok güzel. Merhabalar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , hatice – 166

    Cevapla
  6. Tokat dan kimler var. Kimlik krizi . merhaba arkadaşlar sayfa inan ki dikkat çekici, tebrikler , ahmet – 425

    Cevapla
  7. Kırıkkale merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın gerçekten çok güzel, tebrikler 23-11-2020 22:43:19

    Cevapla
  8. Yozgat dan kimler var. Kimlik krizi . Merhaba siteniz vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler , Gürbüz – 456

    Cevapla
  9. Kırşehir dan kimler var. Kimlik krizi . Selam herkese paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım , banu – 376

    Cevapla
  10. Düzce dan kimler var. Kimlik krizi . Merhabalar siten süper ötesi dikkatimi çekti, teşekkürler , ali – 130

    Cevapla
  11. Kırklareli dan kimler var. Kimlik krizi . Merhabalar bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , hatice – 104

    Cevapla
  12. Çorum dan kimler var. Kimlik krizi . Merhaba web sitesi ciddiyim güzel, sosyal medyada paylaştım , gaye – 307

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Kimlik krizi ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler , Aylin – 89

    Cevapla
  14. Bursa merkezden ben Gürbüz. Selam herkese bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 11-01-2021 12:35:23

    Cevapla
  15. Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım valla hoşuma gitti, face de paylaştım 11-01-2021 22:00:26

    Cevapla
  16. Bu konu : ” Kimlik krizi ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa süper ötesi iyi, sağolun , ziya – 277

    Cevapla
  17. Çorum merkezden ben hatice. Selam paylaşımın vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 16-01-2021 14:48:32

    Cevapla
  18. Kastamonu dan kimler var. Kimlik krizi . Selamlar web sitesi inanki iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 127

    Cevapla
  19. Balıkesir dan kimler var. Kimlik krizi . Selam paylaşım yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 10

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Kimlik krizi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , mehmet – 263

    Cevapla
  21. Çankırı dan kimler var. Kimlik krizi . Selam herkese sayfan cidden hayran bıraktı, tebrikler , Aylin – 342

    Cevapla
  22. Ağrı merkezden ben ahmet. Merhaba siten harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 05-02-2021 10:45:38

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Kimlik krizi ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi hayran edici, teşekkürler , elif yılmaz – 311

    Cevapla
  24. Malatya merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 24-02-2021 00:32:27

    Cevapla
  25. Samsun dan kimler var. Kimlik krizi . merhaba arkadaşlar sayfan vallaha dikkatimi çekti, saolun , banu – 36

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Kimlik krizi ” çok güzel. Merhaba paylaşımın süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , – 409

    Cevapla
  27. Muş merkezden ben hatice. Slm paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 02-03-2021 11:10:16

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link