Kitle Soykırımı Hazırlıkları

https://imgur.com/a/0idHgQl

Dinleyin.

Bunun ne olacağını bilmiyorum ama İlluminati III. Dünya Savaşı için umutsuz.

İlluminati Demokrasi Maoizmdir ve ÖLDÜRÜR.

Ayrıca, Blackwater’ı Causeway Bay ve Wan Chai civarında kurmanın ne kadar kolay olduğundan bahsetmiştim.

https://imgur.com/a/txnGRFf

https://imgur.com/a/bVmMuNb

https://imgur.com/a/75Ufa9q

Bunların hepsi, Blackwater Snipers’ın acımasızlık yapmak ve onları CCCP veya Polisin kitle soykırımını haklı çıkarmak için yaptığı gibi maskelenebilecek noktalardan biri.

Bir kez orada olduklarında, Ukrayna, New Orleans veya Irak’takiyle aynı şeyi bekleyin.

Agitprop’lar hem polisleri hem de protestocuları Keskin Nişancıların kafa hedefleyerek yüzlerce kişiyi seçip öldürdükleri çıkmaz sokaklara çekiyor.

VİYOLA!

Reichstag Fire yanlış bayrağı tamamlandı ve herkes 4 milyon ölü VE III. Dünya Savaşı ile sonuçlanacak Darbeyi destekleyecek.

İnsanlar gerçekte olana kadar olabileceğini hayal edemezler, ama oradadır.

Sözlerime kulak ver. Herkes Nazi Almanyası veya Maoist Çin’deki gibi Soykırımı destekleyecek.

“Kitle Soykırımı Hazırlıkları” üzerine 63 yorum

  1. Karaman merkezden ben ziya. Slm sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 26-05-2020 22:40:07

    Cevapla
  2. Bilecik merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfanız valla ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 29-05-2020 15:02:44

    Cevapla
  3. Iğdır merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz çok iyi, face de paylaştım 15-06-2020 23:39:29

    Cevapla
  4. Samsun merkezden ben Aylin. Slm sayfa harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2020 08:49:17

    Cevapla
  5. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siteniz inanılmaz dikkat çekici, şukuladım 18-07-2020 20:11:33

    Cevapla
  6. Sakarya merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımın süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 27-07-2020 09:06:47

    Cevapla
  7. Ağrı merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim dikkat çekici, tebrikler 04-08-2020 05:31:54

    Cevapla
  8. Yalova merkezden ben doruk. Merhaba siteniz inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-08-2020 12:52:56

    Cevapla
  9. Siirt merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, sağolun 09-08-2020 12:10:07

    Cevapla
  10. Bu konu : ” Kitle Soykırımı Hazırlıkları ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , memo – 336

    Cevapla
  11. Bu konu : ” Kitle Soykırımı Hazırlıkları ” çok güzel. Selamlar siteniz inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Emine – 220

    Cevapla
  12. Tekirdağ merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan inan ki güzel, twitter da paylaştım 11-11-2020 01:26:20

    Cevapla
  13. Tokat merkezden ben . Merhaba herkese sayfanız vallaha hayran edici, twitter da paylaştım 13-11-2020 12:13:04

    Cevapla
  14. Bu konu : ” Kitle Soykırımı Hazırlıkları ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız vallaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 66

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Kitle Soykırımı Hazırlıkları ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 21

    Cevapla
  16. Iğdır dan kimler var. Kitle Soykırımı Hazırlıkları . Merhaba paylaşım harbiden iyi, tebrikler , ziya – 98

    Cevapla
  17. Aksaray dan kimler var. Kitle Soykırımı Hazırlıkları . Slm siteniz inanılmaz iyi, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 217

    Cevapla
  18. Bu konu : ” Kitle Soykırımı Hazırlıkları ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım , Gürbüz – 442

    Cevapla
  19. Niğde dan kimler var. Kitle Soykırımı Hazırlıkları . Selam web siten yeminle iyi, sağolun , ali – 408

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Kitle Soykırımı Hazırlıkları ” çok güzel. Selam herkese web siteniz inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 418

    Cevapla
  21. Bu konu : ” Kitle Soykırımı Hazırlıkları ” çok güzel. Selam herkese paylaşım inanki güzel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 191

    Cevapla
  22. Samsun merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım 03-01-2021 05:39:39

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Kitle Soykırımı Hazırlıkları ” çok güzel. Selam sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 219

    Cevapla
  24. Kocaeli dan kimler var. Kitle Soykırımı Hazırlıkları . Merhaba herkese siten süper ötesi çok güzel, saolun , elif yılmaz – 38

    Cevapla
  25. Bu konu : ” Kitle Soykırımı Hazırlıkları ” çok güzel. Mrb web siten yeminle hayran edici, facebookta paylaştım , Aylin – 208

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link