MFKN GİYOTİNLERİ KİMLERDE VAR

Ve modlar, saygılarımla, kıçımı öpün Bu hükümetin GERÇEK GİYOTİNLERİ VAR benim GİYOTİN’in bunda hiçbir şeyi yok 👊🏼💫💥

Şükür ki çocuğum yok VE NEDENLERİNDEN BİRİ BUDUR • Çocuğu olanlar, kızı olanlar, UTANÇ!!!! BU CEPHE DEVLETİNİN HER EVİ, OKULU VE SOKAK KÖŞESİNE KANAMA VE KUSTURMASINA İZİN VERDİĞİNİZ İÇİN SİZLERE !!! ÇOCUKLARINIZ BÜYÜME ŞANSLARI OLSA, SENDEN BENDEN DAHA ÇOK NEFRET EDERLER

💥⚡🖕🏽🖕🏼🖕🏽⚡💥

Sohbette kızı gösteren resmin bağlantısı


140 Comments

  1. selamun aleyküm web siteniz cidden çok güzel, şukuladım

  2. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  3. elif yılmaz Reply

    Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler 23-07-2021 19:04:38

  4. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 394

  5. Samsun merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm paylaşımın süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 23-07-2021 19:05:37

  6. Erzincan merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siteniz valla güzel, teşekkürler 23-07-2021 19:06:58

  7. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Merhabalar sayfa inan ki hoşuma gitti, teşekkürler , ahmet – 31

  8. Muş merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz valla çok iyi, tebrikler 23-07-2021 19:11:57

  9. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Mrb sayfan vallaha hayran bıraktı, sağolun , mehmet – 37

  10. İzmir dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Selam herkese siten inanki mükemmel, teraziye tıkladım , emin – 472

  11. Karabük dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Mrb bu web sitesi ciddiyim güzel, tebrikler , hatice – 136

  12. Çanakkale merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar web siten cidden hoşuma gitti, tebrikler 23-07-2021 19:15:46

  13. Isparta merkezden ben . Selamlar web sitesi vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 23-07-2021 19:19:51

  14. Hakkari merkezden ben ziya. Slm bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 23-07-2021 19:22:06

  15. Tokat merkezden ben hatice. selam arkadaşlar paylaşım harbiden iyi, saolun 23-07-2021 19:26:32

  16. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Mrb web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ali – 141

  17. selam arkadaşlar web sitesi inanki dikkatimi çekti, sağolun

  18. Eskişehir dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Selamın aleyküm siten cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , gaye – 360

  19. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamlar web siten gerçekten çok güzel, teşekkürler , Gürbüz – 376

  20. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Slm siten inanılmaz iyi, twitter da paylaştım , banu – 118

  21. Hakkari merkezden ben doruk. Mrb paylaşım cidden çok iyi, linkedinde paylaştım 23-07-2021 19:40:37

  22. Karaman merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar sayfan inanki çok iyi, şukuladım 23-07-2021 19:43:02

  23. Selam herkese sayfa gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  24. elif yılmaz Reply

    Adana merkezden ben elif yılmaz. Selam web siteniz cidden iyi, teşekkürler 23-07-2021 19:49:30

  25. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim güzel, teraziye tıkladım

  26. Tekirdağ merkezden ben Hasan. Slm siteniz inanılmaz hoşuma gitti, sağolun 23-07-2021 19:52:25

  27. Bitlis merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfa valla ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 23-07-2021 19:55:46

  28. Samsun merkezden ben emin. Selamlar siten gerçekten iyi, facebookta paylaştım 23-07-2021 19:57:19

  29. merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten mükemmel, sağolun

  30. Tunceli merkezden ben doruk. Mrb siten inan ki hayran edici, twitter da paylaştım 23-07-2021 20:04:21

  31. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamlar web siteniz vallaha iyi, tebrikler , Hasan – 28

  32. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz çok iyi, face de paylaştım

  33. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz dikkat çekici, sağolun

  34. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  35. elif yılmaz Reply

    Mrb sayfanız harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  36. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamlar paylaşım vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 16

  37. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım vallaha iyi, facebookta paylaştım , banu – 171

  38. Bolu merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım 23-07-2021 20:28:31

  39. Şırnak merkezden ben banu. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun 23-07-2021 20:28:50

  40. Yozgat dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Selam herkese paylaşımın valla güzel, face de paylaştım , memo – 275

  41. Artvin merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımın yeminle hayran edici, teşekkürler 23-07-2021 20:30:44

  42. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  43. İzmir dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhaba herkese web siten harbiden dikkatimi çekti, sağolun , ahmet – 351

  44. elif yılmaz Reply

    Uşak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, saolun 23-07-2021 20:34:41

  45. Hakkari dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Selam web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , doruk – 185

  46. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız ciddiyim mükemmel, şukuladım , Aylin – 42

  47. Mersin dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Slm web siteniz inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 4

  48. Kırklareli merkezden ben ali. Mrb siten inanki iyi, face de paylaştım 23-07-2021 20:41:43

  49. Rize dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . selamun aleyküm paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım , Aylin – 391

  50. Yozgat dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhaba paylaşım cidden güzel, tebrikler , gaye – 297

  51. Çorum merkezden ben Aylin. Selam paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım 23-07-2021 20:47:03

  52. selamun aleyküm sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, sağolun

  53. Selam web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, saolun

  54. Kırklareli dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhaba paylaşımın gerçekten güzel, tebrikler , emin – 61

  55. Aydın merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar sayfanız gerçekten iyi, teraziye tıkladım 23-07-2021 20:53:43

  56. Sakarya dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Mrb sayfanız valla hayran edici, şukuladım , ali – 172

  57. Mrb paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, teşekkürler

  58. Kastamonu dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . merhaba arkadaşlar sayfanız inanki iyi, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 240

  59. Kayseri merkezden ben memo. Selam herkese paylaşımın vallaha billaha iyi, sağolun 23-07-2021 21:02:39

  60. Konya merkezden ben hatice. Selamın aleyküm web siteniz valla hoşuma gitti, tebrikler 23-07-2021 21:03:25

  61. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Slm sayfanız inanki güzel, facebookta paylaştım , memo – 349

  62. Gürbüz Reply

    Kırklareli dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Gürbüz – 319

  63. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamlar web sitesi inanki iyi, facebookta paylaştım , ali – 229

  64. Ağrı merkezden ben doruk. Slm sayfa ciddiyim mükemmel, şukuladım 23-07-2021 21:07:05

  65. Siirt merkezden ben Hasan. Mrb siten valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-07-2021 21:09:30

  66. Samsun merkezden ben emin. Selamlar paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, teşekkürler 23-07-2021 21:10:21

  67. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamlar paylaşımın valla çok iyi, saolun , ziya – 321

  68. Gürbüz Reply

    Kilis merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, sağolun 23-07-2021 21:15:57

  69. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım , emin – 166

  70. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfan cidden hayran bıraktı, şukuladım

  71. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Slm paylaşımın vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım , ahmet – 438

  72. Bilecik merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web sitesi yeminle dikkat çekici, sağolun 23-07-2021 21:23:55

  73. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamlar paylaşımın harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 367

  74. Merhaba herkese web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, şukuladım

  75. Bartın merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, teşekkürler 23-07-2021 21:29:46

  76. Samsun dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , ahmet – 306

  77. elif yılmaz Reply

    İstanbul dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhaba paylaşımın yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 163

  78. Selam sayfa ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  79. Adana dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Mrb paylaşım vallaha billaha hayran edici, saolun , mehmet – 464

  80. İzmir dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhaba web sitesi inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 142

  81. Mardin merkezden ben gaye. Slm sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 23-07-2021 21:38:08

  82. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Slm web siten inanki çok güzel, teraziye tıkladım , Aylin – 364

  83. Erzincan merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 23-07-2021 21:43:11

  84. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selam herkese web siteniz inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım , hatice – 112

  85. Adana merkezden ben ziya. Slm bu web sitesi inan ki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-07-2021 21:47:44

  86. Selam herkese siten vallaha çok hoşuma gitti, saolun

  87. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selam siteniz inanılmaz hayran edici, teşekkürler , Hasan – 319

  88. Giresun dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhaba sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, saolun , Hasan – 52

  89. Gürbüz Reply

    Hatay dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Selamın aleyküm sayfan inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 236

  90. Gürbüz Reply

    Karabük dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhabalar sayfan vallaha mükemmel, facebookta paylaştım , Gürbüz – 27

  91. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz çok güzel, linkedinde paylaştım , gaye – 498

  92. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Merhaba siten inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , mehmet – 91

  93. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 30

  94. Rize dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhaba herkese sayfa süper ötesi güzel, twitter da paylaştım , doruk – 28

  95. Şanlıurfa merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım 23-07-2021 22:03:04

  96. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamlar paylaşımın gerçekten çok iyi, tebrikler , ziya – 455

  97. Merhaba herkese paylaşım harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  98. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Slm web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 482

  99. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımın yeminle çok güzel, teraziye tıkladım

  100. Ankara merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım 26-07-2021 16:28:29

  101. Selam web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  102. Selam herkese web sitesi inanki dikkat çekici, saolun

  103. Kocaeli merkezden ben ali. Selam herkese siteniz vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım 28-07-2021 13:14:29

  104. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Merhabalar siteniz ciddiyim çok güzel, teşekkürler , banu – 239

  105. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Mrb siteniz harbiden çok iyi, saolun , mehmet – 95

  106. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Slm sayfanız gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım , doruk – 154

  107. Gürbüz Reply

    Uşak merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımın vallaha çok güzel, facebookta paylaştım 05-08-2021 03:38:47

  108. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Mrb web siten süper ötesi güzel, teraziye tıkladım , ali – 324

  109. Gürbüz Reply

    Adıyaman dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . selamun aleyküm siteniz yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 426

  110. İstanbul merkezden ben ali. Merhabalar web siteniz cidden çok iyi, teşekkürler 09-08-2021 12:36:11

  111. Diyarbakır merkezden ben gaye. Merhabalar siten cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 11-08-2021 15:25:45

  112. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım , memo – 284

  113. Bingöl merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle güzel, teşekkürler 12-08-2021 22:02:00

  114. selamun aleyküm web sitesi cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  115. Adıyaman merkezden ben memo. Selamlar siten valla güzel, şukuladım 15-08-2021 04:09:09

  116. Merhabalar web sitesi vallaha billaha mükemmel, saolun

  117. Isparta dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Merhabalar bu web sitesi valla hayran bıraktı, saolun , ahmet – 89

  118. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Merhabalar web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler , emin – 199

  119. Afyon merkezden ben Gürbüz. Slm sayfanız gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler 31-08-2021 18:55:59

  120. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. selamun aleyküm web siten yeminle güzel, şukuladım , Gürbüz – 107

  121. Selam herkese web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler

  122. Aksaray merkezden ben ali. Selamlar paylaşım yeminle hayran edici, tebrikler 09-09-2021 02:49:46

  123. Kars merkezden ben . Selam web siten gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım 12-09-2021 05:00:12

  124. Merhaba herkese sayfa cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  125. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Selamlar sayfanız cidden hayran bıraktı, şukuladım , Emine – 475

  126. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Mrb paylaşım ciddiyim iyi, teşekkürler , elif yılmaz – 365

  127. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , gaye – 307

  128. Bu konu : ” Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , doruk – 417

  129. Kırklareli dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Selamın aleyküm web siten inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , gaye – 392

  130. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim çok güzel, face de paylaştım

  131. Aydın dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Selam web sitesi gerçekten hayran edici, şukuladım , Aylin – 159

  132. Sinop merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 17-09-2021 09:27:25

  133. Çanakkale dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . Slm bu web sitesi gerçekten çok iyi, tebrikler , ali – 256

  134. Diyarbakır dan kimler var. Kız Biden CANLI TV’de Elini Uzattı Meme Ucu Sıktığını Söyledi . selam arkadaşlar sayfanız vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Aylin – 346

Write A Comment