Peki Kobe Bryant’ın ölümü hakkında bir fikrin var mı? Bir ilaç şirketi ve Kobe'nin “kara mamba” adına hak kazanmak için mücadele ettiği hakkında bir şeyler duydum ama bu doğru değil gibi görünüyor. Gerçekten ne olduğunu bildiklerini düşünen var mı? Bir yerde konuştu mu falan?

Author

117 Comments

  1. Sinop merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımın harbiden çok iyi, saolun 28-01-2020 14:41:46

  2. Selam herkese web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sağolun

  3. Mardin merkezden ben banu. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 28-01-2020 16:17:59

  4. selam arkadaşlar web siteniz cidden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  5. selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi çok güzel, teşekkürler

  6. Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşım inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 05-02-2020 22:44:03

  7. elif yılmaz Reply

    Nevşehir merkezden ben elif yılmaz. Selam siten süper ötesi iyi, sağolun 07-02-2020 20:50:43

  8. Sinop merkezden ben ali. Selam herkese sayfan cidden güzel, twitter da paylaştım 07-02-2020 21:08:41

  9. Selamın aleyküm web siten cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler

  10. Bingöl merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşım vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 14-02-2020 20:19:01

  11. Adıyaman merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler 18-02-2020 01:17:48

  12. selam arkadaşlar web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım

  13. Merhabalar web sitesi inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  14. Manisa merkezden ben ahmet. Selam sayfa vallaha hayran edici, şukuladım 29-02-2020 14:48:47

  15. Sakarya merkezden ben ahmet. Selam web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, saolun 01-03-2020 13:30:30

  16. Sinop merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfanız yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 05-03-2020 10:51:16

  17. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım

  18. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  19. Bitlis merkezden ben Aylin. Selam paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım 15-03-2020 11:19:15

  20. Aksaray merkezden ben banu. Mrb paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun 18-03-2020 06:52:31

  21. Eskişehir merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım 18-03-2020 17:54:15

  22. Denizli merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 18-03-2020 19:01:39

  23. Merhabalar web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  24. Kahramanmaraş merkezden ben banu. Merhabalar web siteniz süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 22-03-2020 14:27:06

  25. Sinop merkezden ben banu. Slm siteniz inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 29-03-2020 14:34:10

  26. Zonguldak merkezden ben ali. Slm sayfan inanki dikkat çekici, face de paylaştım 30-03-2020 21:29:06

  27. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler

  28. Bartın merkezden ben ziya. Mrb sayfa cidden çok iyi, face de paylaştım 01-04-2020 03:22:58

  29. Malatya merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfan gerçekten çok güzel, şukuladım 04-04-2020 15:28:08

  30. Konya merkezden ben doruk. Selam web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 09-04-2020 00:20:22

  31. elif yılmaz Reply

    Kırşehir merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler 10-04-2020 01:07:16

  32. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siten vallaha billaha iyi, teşekkürler

  33. Selamın aleyküm siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  34. Merhaba herkese sayfanız harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  35. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web siteniz valla dikkat çekici, tebrikler

  36. Merhaba web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  37. Uşak merkezden ben Aylin. Selamlar siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım 23-04-2020 06:13:29

  38. Niğde merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siten cidden çok güzel, facebookta paylaştım 25-04-2020 04:15:23

  39. selam arkadaşlar sayfanız yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  40. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  41. Adıyaman merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 26-04-2020 11:58:18

  42. Konya merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa inan ki dikkat çekici, teşekkürler 30-04-2020 02:32:26

  43. Denizli merkezden ben ali. Selamlar sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 04-05-2020 04:58:44

  44. Çorum merkezden ben ali. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım 04-05-2020 21:39:00

  45. Ağrı merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siteniz valla mükemmel, saolun 13-05-2020 10:04:48

  46. selam arkadaşlar paylaşımın inanki hayran bıraktı, şukuladım

  47. Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  48. Kayseri merkezden ben gaye. Selamlar sayfanız inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım 07-06-2020 08:51:13

  49. Burdur merkezden ben ali. Merhaba web sitesi süper ötesi güzel, facebookta paylaştım 11-06-2020 02:30:13

  50. Selam bu web sitesi inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  51. Mrb siteniz cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  52. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran edici, şukuladım

  53. selamun aleyküm web siten gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  54. Kayseri merkezden ben banu. Merhaba herkese web siten harbiden güzel, face de paylaştım 05-07-2020 14:22:28

  55. Konya merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşımın inanki dikkatimi çekti, tebrikler 07-07-2020 12:42:35

  56. selamun aleyküm web siten vallaha billaha hayran edici, sağolun

  57. Mardin merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siten yeminle çok güzel, sağolun 17-07-2020 10:07:42

  58. Tunceli merkezden ben mehmet. Selamlar web siteniz vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 25-07-2020 07:31:27

  59. Selamlar sayfan yeminle mükemmel, twitter da paylaştım

  60. Antalya merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siten valla çok iyi, saolun 06-08-2020 23:34:23

  61. İstanbul merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşım cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 07-08-2020 16:42:45

  62. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten çok güzel, teşekkürler

  63. selam arkadaşlar web siten harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  64. Gürbüz Reply

    Merhabalar paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

  65. Selam herkese bu web sitesi inanki hoşuma gitti, şukuladım

  66. Gürbüz Reply

    Ordu merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfa yeminle mükemmel, teşekkürler 11-09-2020 21:39:08

  67. Gürbüz Reply

    Selam herkese web siten yeminle hayran edici, saolun

  68. Kayseri merkezden ben mehmet. Slm siten inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:37:47

  69. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım

  70. Bingöl dan kimler var. Kobe Bryant . Selam herkese bu web sitesi vallaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Emine – 438

  71. Gürbüz Reply

    Selam sayfa harbiden mükemmel, teraziye tıkladım

  72. Uşak merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımın cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 03-11-2020 18:25:02

  73. Aydın dan kimler var. Kobe Bryant . Selamın aleyküm siten yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ziya – 477

  74. Isparta merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım 12-11-2020 19:07:22

  75. Erzurum dan kimler var. Kobe Bryant . Selamlar sayfa vallaha güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 230

  76. selamun aleyküm web sitesi gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım

  77. Denizli merkezden ben ahmet. Selam sayfanız inanki güzel, teraziye tıkladım 30-11-2020 04:21:28

  78. Samsun merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım 01-12-2020 07:48:25

  79. Bursa dan kimler var. Kobe Bryant . selam arkadaşlar sayfan inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , gaye – 411

  80. Eskişehir merkezden ben ali. Selam sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 07-12-2020 13:52:54

  81. Bu konu : ” Kobe Bryant ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz gerçekten güzel, saolun , ali – 210

  82. Elazığ merkezden ben memo. Selam herkese sayfan gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım 21-12-2020 19:52:41

  83. Eskişehir dan kimler var. Kobe Bryant . Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun , Aylin – 288

  84. Iğdır merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 23-12-2020 17:42:03

  85. Bu konu : ” Kobe Bryant ” çok güzel. Selam herkese sayfan süper ötesi iyi, şukuladım , ahmet – 357

  86. Sivas merkezden ben mehmet. Mrb sayfan harbiden dikkatimi çekti, sağolun 30-12-2020 14:48:12

  87. Balıkesir dan kimler var. Kobe Bryant . Merhaba siten inanki çok iyi, saolun , memo – 427

  88. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim mükemmel, şukuladım

  89. Gürbüz Reply

    Ankara merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımın inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 15-01-2021 14:52:10

  90. Merhaba sayfanız inanki hayran bıraktı, teşekkürler

  91. Amasya merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 25-01-2021 15:54:33

  92. Merhaba paylaşımın harbiden hayran bıraktı, şukuladım

  93. selam arkadaşlar siten valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  94. selam arkadaşlar sayfanız yeminle hayran edici, şukuladım

  95. Bu konu : ” Kobe Bryant ” çok güzel. Selam herkese sayfanız valla hayran edici, sağolun , Aylin – 387

  96. Bu konu : ” Kobe Bryant ” çok güzel. Selam paylaşım harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım , gaye – 273

  97. Diyarbakır dan kimler var. Kobe Bryant . Merhaba bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , mehmet – 243

  98. Bolu merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim çok güzel, teşekkürler 03-03-2021 20:25:00

  99. elif yılmaz Reply

    Ağrı dan kimler var. Kobe Bryant . Selam paylaşımınız inan ki dikkat çekici, saolun , elif yılmaz – 341

  100. Gürbüz Reply

    Malatya merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siten inan ki hoşuma gitti, tebrikler 07-03-2021 17:14:24

  101. Bu konu : ” Kobe Bryant ” çok güzel. Mrb siten süper ötesi çok iyi, saolun , doruk – 190

  102. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kobe Bryant ” çok güzel. Selam herkese web siteniz cidden hoşuma gitti, face de paylaştım , elif yılmaz – 418

  103. Malatya merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfan valla ilgi uyandırıcı, sağolun 01-04-2021 02:18:34

  104. Bu konu : ” Kobe Bryant ” çok güzel. Selamlar sayfan vallaha billaha hayran edici, tebrikler , ali – 78

  105. Kahramanmaraş dan kimler var. Kobe Bryant . Selam siteniz süper ötesi çok iyi, teşekkürler , doruk – 97

  106. Bu konu : ” Kobe Bryant ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki hayran edici, saolun , banu – 86

  107. Şanlıurfa dan kimler var. Kobe Bryant . Mrb sayfanız ciddiyim iyi, face de paylaştım , Gürbüz – 336

  108. elif yılmaz Reply

    Hatay dan kimler var. Kobe Bryant . Merhaba herkese paylaşım inan ki mükemmel, face de paylaştım , elif yılmaz – 432

  109. Bu konu : ” Kobe Bryant ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım , gaye – 331

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link