Kategoriler
Genel

KOBE BYRANT- Bu komplo hakkındaki düşünceler ve görüşler.

Pekala, bunu çok düşündüm. Elit aktörlerin, sanatçıların, ünlülerin vb. Çoğunlukla satanist / özgür masonlar olduklarını biliyoruz. Eşcinsel, sübyancı ya da sevdikleri birini feda ederek 'ruhlarını sat' dedikleri gibi şöhret kazanmak için bir şeyler yaparlar. Kariyerlerinde farklı aşamalarda ve seviyelerde her şey olabilir veya birden fazla şey olabilir. Eğer gitmeye çalışırsanız, genellikle sizi yok eder veya öldürürler. DMX, Micheal Jackson, 2pac vb.

Örneğin: Kayne west – annesi Laura Londra – Nipsey Hussle DMX – Aliyah Lil Uzi –

Bu tavşandaki derinliğiniz varsa, bu insanların sevdiklerini feda ettiğini veya kariyerlerini ilerletmek için rahatsız edici şeyler yaptığını anlıyorsunuz.

Ayrıca bu kültü terk edemeyeceğinizi de anlıyoruz, eğer yaparsanız, intihar etme eğiliminiz vardır veya bir 'kaza' meydana gelir.

Ya Kobe kültten ayrılmaya çalışıyorsa ve bunu yaparken. 2003 yılında dışarı çıkmaya çalıştı ve tecavüz için onu çerçevelediler ve karısı neredeyse onu terk etti. Ve sonra aniden tüm suçlamalar düştü çünkü seçkinlerle bir kez bir kuklan olduğunuzu ve çıkış yolu olmadığını anladı. Bu yüzden onlarla devam etti çünkü hala basketbol oynuyordu ve kariyerini ya da sözleşme anlaşmalarını karalamak istemediği en iyisiydi … 2017'de emekli olana kadar. O zamandan beri daha az şanslı olanlara akademik merkezi finanse etti zamanının çoğunu ailesiyle geçirdi ve kendisini sevilen bir ikon haline getirdi, böylece onu hiçbir şey için çerçeveleyemediler. Yapılması gereken tek şey, onu halkın öfkelenmeyeceği şekilde feda etmekti ve bu da kazara gerçekleşmiş gibi görünmesini sağladı.

“KOBE BYRANT- Bu komplo hakkındaki düşünceler ve görüşler.” için 35 yanıt

Erzincan merkezden ben Emine. Mrb paylaşım cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 30-01-2020 21:54:53

Yalova merkezden ben gaye. selamun aleyküm web siten valla çok iyi, teşekkürler 30-01-2020 22:40:39

Şanlıurfa merkezden ben doruk. Merhaba siteniz inan ki dikkat çekici, sağolun 31-01-2020 18:39:55

Şırnak merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, tebrikler 11-02-2020 20:13:40

Kahramanmaraş merkezden ben banu. Selamlar web siteniz yeminle hoşuma gitti, teşekkürler 14-02-2020 20:18:36

Kütahya merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım 15-02-2020 12:40:23

Hatay merkezden ben doruk. Selamlar paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 23-02-2020 12:42:35

Amasya merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki güzel, twitter da paylaştım 24-02-2020 02:33:43

Giresun merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 25-02-2020 12:42:01

Kocaeli merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa vallaha billaha iyi, face de paylaştım 03-03-2020 10:09:33

Sakarya merkezden ben Emine. Selam siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 12-03-2020 00:25:45

Afyon merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşım harbiden iyi, teşekkürler 17-03-2020 21:57:26

Yalova merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşım inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 18-03-2020 21:05:44

Osmaniye merkezden ben doruk. Selamlar web siten gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 21-03-2020 08:49:14

Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 24-03-2020 00:57:20

Slm paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

Amasya merkezden ben banu. Merhaba herkese siten inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 01-04-2020 16:54:18

Kilis merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siten harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 01-04-2020 18:29:28

Eskişehir merkezden ben mehmet. Selam paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 02-04-2020 02:22:54

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir