İnsanlar, evrenimizin, ruhumuzun ve maddenin iki yasasını bilinçli olarak birleştiren tek yaratıktır. Bu bilinç anı dini metinlerde yasak meyve olarak açıklanmaktadır. Teoriler, genetik olarak insan olarak tasarlandığımızı söylüyor. 130.000 yıl öncesine kadar, birdenbire ortaya çıktığımızın kanıtı yok. Elbette, ön-insanların fosilleşmiş kanıtı var, ama kesinlikle kendi fizyolojimizle eşleşen hiçbir şey yok. Diğerleri, 13.000 yıl önce bir kuyruklu yıldız grevinden sonra batmış olan ileri bir medeniyet tarafından bize yazı ve tarım verildiğini söylüyor (ayrıca büyük sel hikayelerinde de anlatılıyor). Bu dönem Genç Dryas olarak biliniyordu ve buz çekirdeği verileri küresel iklimde dramatik bir değişiklik gösteriyor. Bin yıl sonra, başka bir dramatik iklim değişikliği meydana geldi. Yükselmiş Üstatların dünyasına girerken, Dünya'da bizimle birlikte başka bir ırkın var olduğunu duyabilirsiniz (kök ırklar: Atlantisliler, Lemurya, vb.). Bazıları bu insanların sentetik bir Merkaba kullandıklarını söylüyor. düzeltme iklim. Bunu yaptıktan sonra kontrolden çıkmış bir reaksiyona neden oldular ve uygarlıklarının çoğunu yok ettiler. Plazma yapılarının birçok çiziminin nedeni de bu olabilir mi (Peratt'a bakın). İnsanların yaşadığı dünyanın farklı yerlerine kaçtılar. Sadece avcı toplayıcı olanlar felaketten kurtulabildikçe, eski ırklar bilgilerini insanlara verdi ve sonunda öldü. Onlar buradayken insanlara tanrı olarak biliniyorlardı.

Sorusu olan?

Author

134 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siteniz yeminle hayran bıraktı, sağolun

  2. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfan süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  3. Kastamonu merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web sitesi valla dikkatimi çekti, sağolun 07-02-2020 23:40:07

  4. Tunceli merkezden ben banu. Selamın aleyküm siten inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 07-02-2020 23:42:55

  5. Aksaray merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siten cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 07-02-2020 23:43:54

  6. Hakkari merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki çok iyi, şukuladım 07-02-2020 23:44:05

  7. Mardin merkezden ben gaye. Slm siteniz gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 07-02-2020 23:45:09

  8. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki çok iyi, facebookta paylaştım

  9. Selamın aleyküm paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, saolun

  10. Niğde merkezden ben gaye. selamun aleyküm web sitesi inanki hoşuma gitti, face de paylaştım 07-02-2020 23:57:11

  11. Merhaba paylaşımın vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  12. elif yılmaz Reply

    Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar bu web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 08-02-2020 00:38:22

  13. Burdur merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 12-02-2020 13:04:32

  14. Batman merkezden ben mehmet. Selamlar siteniz yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 14-02-2020 20:16:57

  15. Selam sayfa ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  16. Merhaba herkese web siten harbiden çok iyi, facebookta paylaştım

  17. Kastamonu merkezden ben ahmet. Selamlar sayfa gerçekten dikkat çekici, saolun 20-02-2020 18:17:13

  18. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım

  19. Merhaba paylaşımın inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  20. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, saolun

  21. Bitlis merkezden ben Emine. Mrb siten yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 10-03-2020 11:53:28

  22. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. Selam siten vallaha billaha hayran edici, tebrikler 10-03-2020 22:18:33

  23. Kütahya merkezden ben doruk. Selam sayfan harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler 15-03-2020 18:47:00

  24. Selam herkese sayfanız yeminle dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  25. Şanlıurfa merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 24-03-2020 08:31:30

  26. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, tebrikler

  27. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  28. Burdur merkezden ben Emine. Merhabalar sayfanız vallaha billaha iyi, şukuladım 26-03-2020 05:15:40

  29. Isparta merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfan gerçekten güzel, linkedinde paylaştım 01-04-2020 13:14:49

  30. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm paylaşım süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım

  31. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım

  32. Kayseri merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımın valla mükemmel, sağolun 12-04-2020 00:35:54

  33. Bartın merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 12-04-2020 00:46:16

  34. Hatay merkezden ben gaye. Merhaba web siteniz inanki mükemmel, teraziye tıkladım 12-04-2020 21:49:13

  35. Balıkesir merkezden ben Emine. Selam sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 19-04-2020 09:26:50

  36. Edirne merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımın vallaha güzel, tebrikler 19-04-2020 15:50:23

  37. Şırnak merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfa cidden çok iyi, teşekkürler 25-04-2020 09:12:22

  38. Selamın aleyküm paylaşımın cidden hayran bıraktı, şukuladım

  39. Osmaniye merkezden ben doruk. Merhaba web sitesi süper ötesi güzel, şukuladım 27-04-2020 00:04:36

  40. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  41. Mrb web siteniz harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  42. Siirt merkezden ben Aylin. Slm siteniz harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 01-05-2020 08:34:17

  43. Erzurum merkezden ben ali. Merhaba sayfa vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 04-05-2020 04:12:23

  44. Van merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siten harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım 04-05-2020 08:09:15

  45. Rize merkezden ben gaye. Merhaba web siteniz gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım 06-05-2020 13:29:09

  46. Iğdır merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımınız yeminle güzel, tebrikler 11-05-2020 02:56:03

  47. Selamlar paylaşımın inanki çok iyi, twitter da paylaştım

  48. Erzincan merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-05-2020 00:48:48

  49. Selam herkese web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

  50. Niğde merkezden ben ziya. Mrb web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 05-06-2020 02:45:36

  51. selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  52. Slm paylaşımın cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  53. elif yılmaz Reply

    Muğla merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siteniz harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım 20-06-2020 04:39:45

  54. Artvin merkezden ben banu. Merhabalar bu web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 23-06-2020 11:35:29

  55. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfan valla mükemmel, teşekkürler

  56. Sinop merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 02-07-2020 11:28:03

  57. Trabzon merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşım inanılmaz mükemmel, şukuladım 09-07-2020 19:49:33

  58. Sinop merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 10-07-2020 13:14:14

  59. Nevşehir merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, saolun 15-07-2020 15:15:50

  60. Gaziantep merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, tebrikler 06-08-2020 23:34:46

  61. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-08-2020 11:21:33

  62. Tunceli merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfa cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 09-08-2020 00:41:06

  63. Giresun merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran edici, saolun 18-08-2020 07:35:40

  64. Denizli merkezden ben Aylin. Selam bu web sitesi inan ki hayran edici, sağolun 01-09-2020 09:42:43

  65. Manisa merkezden ben banu. Merhabalar web siten inan ki güzel, tebrikler 04-09-2020 16:28:50

  66. Kırklareli merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım 06-09-2020 16:01:12

  67. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun

  68. elif yılmaz Reply

    Manisa merkezden ben elif yılmaz. Mrb siten cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 06-10-2020 04:19:08

  69. Selamın aleyküm sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler

  70. Mrb web sitesi süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler

  71. Şırnak merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 10-10-2020 22:23:34

  72. Tunceli merkezden ben mehmet. Selam herkese web siten valla hayran edici, teraziye tıkladım 16-10-2020 06:01:32

  73. elif yılmaz Reply

    Bartın dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . selam arkadaşlar web siten inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 384

  74. Kars merkezden ben . Selamın aleyküm web sitesi cidden çok güzel, şukuladım 31-10-2020 00:16:42

  75. Muğla dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Selam herkese web sitesi ciddiyim güzel, sağolun , ahmet – 112

  76. Mrb paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  77. Amasya merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım 04-11-2020 12:46:23

  78. Düzce dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Merhaba herkese paylaşımın inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , – 286

  79. Aksaray merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm siten inanki güzel, teraziye tıkladım 17-11-2020 00:39:00

  80. Giresun merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 27-11-2020 15:51:46

  81. Şırnak merkezden ben hatice. selamun aleyküm sayfa cidden güzel, teraziye tıkladım 28-11-2020 02:51:23

  82. Bu konu : ” Kökeni Sorularınız? ” çok güzel. Mrb sayfan cidden çok iyi, sağolun , gaye – 26

  83. Slm sayfan süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım

  84. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kökeni Sorularınız? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım , elif yılmaz – 440

  85. Rize merkezden ben memo. selamun aleyküm sayfan harbiden çok iyi, saolun 06-12-2020 14:31:30

  86. Gürbüz Reply

    Eskişehir merkezden ben Gürbüz. Mrb siten gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 15-12-2020 23:08:05

  87. Gürbüz Reply

    Afyon merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım 23-12-2020 02:33:26

  88. Konya merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 24-12-2020 06:24:43

  89. Bitlis dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Slm siteniz inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , Aylin – 125

  90. Selamın aleyküm siten inanki dikkatimi çekti, teşekkürler

  91. Şanlıurfa dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . selam arkadaşlar sayfa inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 266

  92. Muş merkezden ben ali. Selamlar web siten inanki hayran edici, teşekkürler 08-01-2021 04:17:42

  93. Merhaba herkese web siten vallaha mükemmel, tebrikler

  94. Karabük merkezden ben ali. Mrb paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 15-01-2021 07:59:04

  95. Bu konu : ” Kökeni Sorularınız? ” çok güzel. Slm bu web sitesi süper ötesi güzel, face de paylaştım , emin – 387

  96. Bu konu : ” Kökeni Sorularınız? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 438

  97. Kırşehir merkezden ben Emine. Mrb paylaşımınız vallaha billaha güzel, teşekkürler 29-01-2021 10:49:58

  98. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım

  99. Merhaba herkese sayfan harbiden hayran bıraktı, tebrikler

  100. Bu konu : ” Kökeni Sorularınız? ” çok güzel. Merhaba sayfa gerçekten çok iyi, teşekkürler , Aylin – 452

  101. Kahramanmaraş dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Selamlar paylaşım valla dikkat çekici, saolun , – 38

  102. Bu konu : ” Kökeni Sorularınız? ” çok güzel. Selam siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , ali – 189

  103. Balıkesir merkezden ben . Selam herkese paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım 07-03-2021 03:42:18

  104. Eskişehir dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Selamlar sayfan ciddiyim çok iyi, şukuladım , ziya – 458

  105. Amasya dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Selam sayfan ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım , memo – 421

  106. Merhaba herkese siteniz cidden ilgi uyandırıcı, sağolun

  107. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha hayran edici, linkedinde paylaştım

  108. Konya dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Selamın aleyküm siteniz cidden çok iyi, twitter da paylaştım , – 185

  109. Bu konu : ” Kökeni Sorularınız? ” çok güzel. Selam bu web sitesi ciddiyim güzel, teşekkürler , emin – 62

  110. Bu konu : ” Kökeni Sorularınız? ” çok güzel. Merhabalar siteniz valla güzel, teraziye tıkladım , gaye – 118

  111. Düzce dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Selam herkese web siten süper ötesi hayran bıraktı, saolun , emin – 124

  112. Bartın dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Selamlar paylaşımın vallaha güzel, şukuladım , Aylin – 200

  113. Muş dan kimler var. Kökeni Sorularınız? . Selamın aleyküm siteniz cidden hayran bıraktı, şukuladım , gaye – 3

  114. Afyon merkezden ben ali. Merhaba herkese bu web sitesi ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım 20-05-2021 23:06:46

  115. Bu konu : ” Kökeni Sorularınız? ” çok güzel. selamun aleyküm web siten cidden hayran edici, facebookta paylaştım , hatice – 89

  116. Ağrı merkezden ben ali. Selam sayfanız valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 09-06-2021 13:54:02

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link