Kolektif hafızaya güvenmek.

2008-2011 civarında youtube’daki bir videoda bir adam Maya takvimi hakkındaki teorisini – çok detaylı olarak – konuşuyordu. Ortam, insanların gelişigüzel oturduğu bir okul gibiydi. Gösterecek çok sayıda büyük kağıdı vardı. Koyu saçları vardı ve zayıftı. İki farklı zaman çizelgesinden bahsetti. Bunu gördün mü?

… chippylow tarafından gönderildi
[comments]

“Kolektif hafızaya güvenmek.” üzerine 24 yorum

  1. Bu konu : ” Kolektif hafızaya güvenmek. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız inan ki dikkatimi çekti, tebrikler , banu – 475

    Cevapla
  2. Batman merkezden ben ziya. Merhabalar siteniz süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 23-11-2020 19:43:36

    Cevapla
  3. Bu konu : ” Kolektif hafızaya güvenmek. ” çok güzel. Selam paylaşım vallaha hayran bıraktı, sağolun , doruk – 176

    Cevapla
  4. Konya merkezden ben emin. selam arkadaşlar sayfan yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 25-11-2020 19:00:28

    Cevapla
  5. Bu konu : ” Kolektif hafızaya güvenmek. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler , doruk – 339

    Cevapla
  6. Ankara merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz iyi, twitter da paylaştım 09-12-2020 11:28:55

    Cevapla
  7. Bu konu : ” Kolektif hafızaya güvenmek. ” çok güzel. Selam sayfa gerçekten hayran edici, face de paylaştım , Hasan – 476

    Cevapla
  8. Adana dan kimler var. Kolektif hafızaya güvenmek. . Slm paylaşımınız inan ki çok iyi, şukuladım , ahmet – 343

    Cevapla
  9. İstanbul dan kimler var. Kolektif hafızaya güvenmek. . Merhaba paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, saolun , memo – 367

    Cevapla
  10. Bu konu : ” Kolektif hafızaya güvenmek. ” çok güzel. Merhaba herkese siten gerçekten güzel, facebookta paylaştım , Emine – 169

    Cevapla
  11. Bu konu : ” Kolektif hafızaya güvenmek. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım , mehmet – 173

    Cevapla
  12. Bayburt dan kimler var. Kolektif hafızaya güvenmek. . Selam paylaşımın gerçekten iyi, şukuladım , elif yılmaz – 235

    Cevapla
  13. Eskişehir merkezden ben Emine. Selam web siten harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 11-01-2021 19:29:56

    Cevapla
  14. Ordu dan kimler var. Kolektif hafızaya güvenmek. . Selamın aleyküm sayfanız valla mükemmel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 206

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Kolektif hafızaya güvenmek. ” çok güzel. Mrb paylaşımın cidden çok iyi, face de paylaştım , emin – 126

    Cevapla
  16. Kırklareli dan kimler var. Kolektif hafızaya güvenmek. . Selam sayfa vallaha billaha dikkat çekici, sağolun , mehmet – 137

    Cevapla
  17. Bu konu : ” Kolektif hafızaya güvenmek. ” çok güzel. Merhaba siten harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım , mehmet – 290

    Cevapla
  18. Mersin dan kimler var. Kolektif hafızaya güvenmek. . Selam herkese paylaşımın inanılmaz çok iyi, şukuladım , memo – 292

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link