Burada işlerin nasıl ilerlediği ilginç.

Geçen yılın başlarında, virüsün Wuhan’daki bir laboratuvardan çıktığını iddia eden kişilere komplo teorisyenleri deniyordu.

Geçen yılın başlarında, UFO’lar ve uzaylılar hakkında – ve onların etrafını örten komplo teorileri – hakkında konuşan insanlara komplo teorisyenleri deniyordu.

Bu iki şeyin nasıl değiştiği ilginç. Sanki bir noktada takla atmış gibi ve şimdi bu şeyler o kadar olasılık dışı değil.

Sadece fark ettiğim bir şey.

38 Comments

  1. Niğde dan kimler var. Komplo teorilerini ortaya çıkaran… . merhaba arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ziya – 198

  2. Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler , memo – 5

  3. Tekirdağ merkezden ben Hasan. Merhabalar paylaşımınız yeminle dikkat çekici, face de paylaştım 29-05-2021 07:12:04

  4. Gümüşhane dan kimler var. Komplo teorilerini ortaya çıkaran… . Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , ahmet – 168

  5. Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. Slm sayfa valla güzel, teşekkürler , hatice – 318

  6. İzmir dan kimler var. Komplo teorilerini ortaya çıkaran… . selamun aleyküm paylaşımınız valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ali – 453

  7. Osmaniye dan kimler var. Komplo teorilerini ortaya çıkaran… . Slm sayfanız cidden iyi, saolun , ali – 76

  8. Selam herkese web sitesi harbiden çok iyi, facebookta paylaştım

  9. Sivas dan kimler var. Komplo teorilerini ortaya çıkaran… . Selam web sitesi gerçekten hayran edici, teşekkürler , ziya – 447

  10. Isparta merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 03-06-2021 17:37:03

  11. Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. Selamlar web siteniz vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım , memo – 369

  12. Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. Selamlar sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , – 485

  13. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. Selam siteniz valla çok hoşuma gitti, tebrikler , Gürbüz – 9

  14. Muş dan kimler var. Komplo teorilerini ortaya çıkaran… . Merhaba herkese paylaşımın valla dikkat çekici, şukuladım , memo – 285

  15. Mrb sayfan vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım

  16. Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. Mrb web siten inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 388

  17. Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. Selam paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, tebrikler , banu – 438

  18. Zonguldak dan kimler var. Komplo teorilerini ortaya çıkaran… . Mrb sayfan ciddiyim dikkat çekici, saolun , Hasan – 415

  19. Çorum merkezden ben hatice. Selam paylaşımın gerçekten iyi, twitter da paylaştım 05-07-2021 20:23:36

  20. Kars merkezden ben ali. Selam herkese sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 08-07-2021 03:38:40

  21. Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz valla hayran edici, teraziye tıkladım , ziya – 426

  22. Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi cidden çok güzel, twitter da paylaştım , Aylin – 442

  23. Çanakkale merkezden ben ali. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki dikkat çekici, şukuladım 15-07-2021 08:37:07

  24. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki çok iyi, şukuladım

  25. Siirt merkezden ben Hasan. Selamlar paylaşım ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım 20-07-2021 03:37:55

  26. Selam herkese paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım

  27. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. Merhaba sayfanız inanki çok iyi, face de paylaştım , Gürbüz – 80

  28. Van merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşım vallaha dikkat çekici, teşekkürler 06-08-2021 18:26:15

  29. Antalya dan kimler var. Komplo teorilerini ortaya çıkaran… . Selamın aleyküm web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun , mehmet – 271

  30. Malatya dan kimler var. Komplo teorilerini ortaya çıkaran… . Merhabalar web siten süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım , gaye – 489

  31. Bu konu : ” Komplo teorilerini ortaya çıkaran… ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha iyi, sağolun , hatice – 336

  32. Siirt merkezden ben . Merhaba sayfanız harbiden çok güzel, face de paylaştım 17-08-2021 13:19:49

  33. Kırşehir merkezden ben Emine. Slm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 29-08-2021 10:13:43

  34. Muğla merkezden ben . Selam herkese web siten harbiden çok güzel, şukuladım 31-08-2021 20:30:29

  35. Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  36. Gaziantep merkezden ben ali. selamun aleyküm web siten ciddiyim çok güzel, tebrikler 14-09-2021 14:02:03

  37. Merhabalar siten vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım

Write A Comment