Hayatım boyunca komplo ve alternatif tarihle ilgilendim. Beni yeni bir tavşan deliğine gönderecek bir şey arıyorum. Bulduğum en ilginç konulardan bazıları MKUltra projesi, 9/11, federal rezerv, kitle gözetleme ve gizli veya unutulmuş eski uygarlıklar. Öneriler için şimdiden teşekkür ederim.

Author

149 Comments

  1. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz mükemmel, sağolun

  2. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  3. Bolu merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 20-09-2020 01:02:57

  4. Kayseri merkezden ben doruk. Selam herkese siteniz yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım 23-09-2020 08:18:48

  5. Bitlis merkezden ben doruk. Selam web siteniz yeminle hayran edici, teşekkürler 02-10-2020 09:19:25

  6. selamun aleyküm siten gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  7. Selam sayfan ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  8. Şırnak dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Merhaba sayfa gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım , Hasan – 427

  9. Aksaray merkezden ben ali. selamun aleyküm siten vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım 22-10-2020 05:50:54

  10. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Hasan – 87

  11. Mrb siten yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  12. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Merhabalar siteniz vallaha güzel, şukuladım , Gürbüz – 391

  13. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamlar web sitesi valla hayran bıraktı, saolun , doruk – 343

  14. Selam siten vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler

  15. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden çok güzel, twitter da paylaştım , ali – 451

  16. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın valla çok güzel, tebrikler , Emine – 64

  17. Şırnak merkezden ben Hasan. Merhaba herkese paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, sağolun 06-12-2020 14:09:30

  18. Selam herkese bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  19. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selam herkese sayfa valla çok güzel, linkedinde paylaştım , banu – 273

  20. Çankırı dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selam herkese paylaşım harbiden hoşuma gitti, şukuladım , – 288

  21. Bilecik dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selamın aleyküm paylaşım inanki çok iyi, saolun , ali – 420

  22. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 207

  23. selamun aleyküm sayfan gerçekten dikkat çekici, sağolun

  24. Kahramanmaraş merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 04-01-2021 22:59:08

  25. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Merhabalar sayfan valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 230

  26. selam arkadaşlar paylaşım vallaha çok güzel, teraziye tıkladım

  27. Selamlar web siten valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  28. selam arkadaşlar web sitesi yeminle çok güzel, sağolun

  29. İzmir dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 152

  30. Şanlıurfa merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten dikkat çekici, şukuladım 24-01-2021 23:20:27

  31. Merhabalar web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  32. Selamlar paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, şukuladım

  33. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Emine – 97

  34. Isparta merkezden ben . Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, sağolun 31-01-2021 05:40:31

  35. Sakarya dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . merhaba arkadaşlar web sitesi inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ahmet – 336

  36. Karabük dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim çok güzel, şukuladım , emin – 2

  37. Gürbüz Reply

    Gaziantep merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siten yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 04-02-2021 19:29:13

  38. Bitlis dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . selamun aleyküm web siteniz yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 67

  39. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Slm paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım , Emine – 275

  40. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 99

  41. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. selamun aleyküm siten yeminle mükemmel, tebrikler , Gürbüz – 162

  42. Denizli merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siteniz inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 07-02-2021 01:59:12

  43. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun , elif yılmaz – 486

  44. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamlar paylaşım cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , – 32

  45. Çankırı merkezden ben ahmet. Merhaba sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 08-02-2021 19:52:50

  46. elif yılmaz Reply

    Selam bu web sitesi inanılmaz iyi, twitter da paylaştım

  47. Mardin dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selam herkese web siten inanılmaz hayran edici, şukuladım , ali – 40

  48. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamlar paylaşım inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , memo – 11

  49. Ağrı merkezden ben banu. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, sağolun 09-02-2021 01:35:28

  50. Selamın aleyküm sayfan inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  51. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun , Gürbüz – 7

  52. Bayburt dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . selam arkadaşlar paylaşımın harbiden güzel, linkedinde paylaştım , mehmet – 62

  53. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Slm sayfanız vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım , ali – 228

  54. Amasya dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selam paylaşım süper ötesi çok iyi, saolun , Aylin – 370

  55. Kars merkezden ben mehmet. Merhabalar web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 11-02-2021 17:28:37

  56. selamun aleyküm web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  57. Bayburt dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . merhaba arkadaşlar sayfa vallaha hayran edici, facebookta paylaştım , doruk – 264

  58. Artvin dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Merhabalar sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun , emin – 331

  59. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selam sayfan cidden hayran edici, teşekkürler , memo – 225

  60. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun , emin – 212

  61. Afyon dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . merhaba arkadaşlar paylaşım inan ki dikkat çekici, twitter da paylaştım , hatice – 391

  62. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız inanki iyi, linkedinde paylaştım , gaye – 391

  63. Mrb sayfa cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım

  64. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 424

  65. Gürbüz Reply

    Isparta dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Merhaba web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun , Gürbüz – 95

  66. Giresun dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Slm paylaşımınız cidden hayran edici, saolun , Aylin – 473

  67. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selam sayfa inan ki dikkatimi çekti, tebrikler , ali – 14

  68. elif yılmaz Reply

    Slm web siten inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  69. Osmaniye merkezden ben ziya. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, saolun 25-02-2021 10:19:34

  70. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm paylaşımın valla hayran edici, twitter da paylaştım

  71. Selamlar web siten cidden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  72. Merhaba herkese paylaşımın inanki güzel, şukuladım

  73. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selam herkese sayfanız inan ki hayran edici, teşekkürler , – 495

  74. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Slm paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, sağolun , Emine – 169

  75. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Slm sayfan inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım , ahmet – 4

  76. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Slm paylaşımınız valla çok güzel, şukuladım , ali – 468

  77. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Merhaba web siten valla çok hoşuma gitti, sağolun , Gürbüz – 378

  78. Kayseri merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfa inan ki güzel, linkedinde paylaştım 19-03-2021 23:45:59

  79. Giresun merkezden ben emin. Selam herkese web sitesi inan ki hayran edici, şukuladım 29-03-2021 03:58:01

  80. selam arkadaşlar siten cidden hayran edici, linkedinde paylaştım

  81. Rize dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selamın aleyküm web siten ciddiyim hayran edici, teşekkürler , Hasan – 50

  82. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Slm paylaşım yeminle çok güzel, sağolun , ali – 366

  83. Denizli merkezden ben memo. Selam web siten inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım 23-04-2021 22:09:05

  84. Tunceli merkezden ben hatice. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim dikkat çekici, tebrikler 24-04-2021 16:24:33

  85. Isparta merkezden ben ali. Selam paylaşımınız vallaha billaha güzel, saolun 25-04-2021 08:02:41

  86. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki hayran edici, tebrikler

  87. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selam paylaşım gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım , banu – 72

  88. elif yılmaz Reply

    Selam siteniz vallaha hayran bıraktı, sağolun

  89. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim iyi, twitter da paylaştım , Aylin – 391

  90. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. selam arkadaşlar siten ciddiyim çok iyi, tebrikler , gaye – 114

  91. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten iyi, şukuladım

  92. Iğdır merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siten yeminle çok iyi, sağolun 07-05-2021 03:22:14

  93. Mardin merkezden ben memo. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 07-05-2021 18:42:09

  94. Erzincan merkezden ben hatice. Merhaba herkese sayfa cidden çok iyi, facebookta paylaştım 07-05-2021 18:44:30

  95. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamlar siten yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım , gaye – 172

  96. Selamın aleyküm sayfan inanki dikkat çekici, tebrikler

  97. Selamın aleyküm sayfa yeminle iyi, twitter da paylaştım

  98. Erzurum merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten güzel, saolun 23-05-2021 22:17:11

  99. Ordu dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . selam arkadaşlar web siten valla hayran bıraktı, saolun , ali – 293

  100. elif yılmaz Reply

    Manisa dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . selamun aleyküm sayfa ciddiyim hayran edici, face de paylaştım , elif yılmaz – 476

  101. merhaba arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  102. Selam herkese paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  103. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Emine – 235

  104. Yalova dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 107

  105. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız vallaha iyi, facebookta paylaştım , Aylin – 234

  106. Rize merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siteniz inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 01-06-2021 06:12:26

  107. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 104

  108. Selam herkese sayfanız cidden hayran bıraktı, teşekkürler

  109. Slm web siten vallaha çok iyi, facebookta paylaştım

  110. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Merhaba web siteniz inanki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 309

  111. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Mrb sayfanız cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Hasan – 260

  112. Selam bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, tebrikler

  113. Kilis merkezden ben Emine. Merhabalar siten yeminle iyi, şukuladım 04-06-2021 12:25:43

  114. Niğde merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi mükemmel, sağolun 05-06-2021 04:55:46

  115. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler , mehmet – 395

  116. Ardahan dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selamlar paylaşım harbiden dikkat çekici, face de paylaştım , gaye – 261

  117. Tokat dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selam bu web sitesi harbiden iyi, teşekkürler , hatice – 274

  118. Iğdır dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selam herkese paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım , Aylin – 479

  119. Rize merkezden ben hatice. Slm sayfa yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 13-06-2021 23:57:13

  120. Slm sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  121. Bitlis merkezden ben emin. selam arkadaşlar siten vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım 23-06-2021 22:23:52

  122. Elazığ dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . Selamın aleyküm web sitesi inanki güzel, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 164

  123. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi iyi, sağolun , Gürbüz – 209

  124. Slm paylaşımın inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  125. Mardin merkezden ben memo. Selam herkese sayfa vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım 08-07-2021 10:43:43

  126. Sakarya merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle iyi, face de paylaştım 10-07-2021 01:20:31

  127. Artvin merkezden ben memo. Selamın aleyküm paylaşımınız inan ki dikkat çekici, sağolun 10-07-2021 14:54:03

  128. Bu konu : ” Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? ” çok güzel. Selam herkese siten inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 179

  129. Yozgat dan kimler var. Komplolarla ilgili tavsiye edebileceğiniz en akıl almaz belgesel nedir? . merhaba arkadaşlar sayfan inan ki dikkatimi çekti, tebrikler , gaye – 221

  130. Erzurum merkezden ben hatice. Selam herkese siten süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 28-07-2021 10:46:01

  131. merhaba arkadaşlar web siten gerçekten dikkat çekici, saolun

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link