Bu bir sır değil. Bunu bilmek için siyaset, eczacılık, tarih, pop kültürü, feminizm vb. Hakkında hiçbir şey bilmenize gerek yok. aşk seni iyi hissettirir. Her çocuk bilir ki biz onlara bu dünyadaki kötü şeyleri öğretene kadar …

Küreselcilere, aşılara ve son zamanlarda ortaya çıkardıkları korku projelerine karşı olmak istiyorsun … Geceleri, bu kadar organize gücü durdurmak için güçsüz göründüğün düşüncesiyle uyumak için kendine eziyet ediyorsun ve bla, bla, bla .. Sakin günler ve huzurlu geceler, çevrenizdeki pek çok gerçek arkadaş ve sizi yeni bir gün ışığında gülümsemeyle tanışmaya götürecek bir ideal mi istiyorsunuz? O zaman şanslısın! Çünkü bu SİZİN için bir ürün!

Bu yaşam oyunu, maddi şeylerinizle kazanılmıyor. Beğeniler, olumlu oylar, retweetler, görüşler veya herhangi bir popüler popülerlik türü ile kazanılmaz. Ölsen bile, kaybetmiş gibi görünmüyorsun. Gary Webb, Malcolm X, Martin Luther King’i hatırlıyor musunuz? Bazıları onları hatırlıyor. Aynı kişi olmadıklarını ama hepsinin aralarında son derece benzer bir şeyleri olduğunu hatırlıyorlar …

Bu yaşam oyunu tek bir şekilde kazanılır – BİRLİKTE. Ve gizlice içersen, mastürbasyon yaparsan ya da birine yalan söylemeye devam edersen kazanamazsın. Evet, spoiler, mahvettiğim için üzgünüm … Bunu zaten bilmiyormuş gibi davranma, bu arada …

Oh, doğru. Bu ürünün maliyetini açıklamalıyım … 1 sevgi ve 1 inanç maliyeti. Ücretsizdirler ve cıvıl cıvıl değilseniz – onları biraz paylaşabilirsiniz. Onları paylaştığınızda çoğalıyor gibi görünüyorlar, bu yüzden ne kadar çok paylaşırsanız o kadar çok olur. Bu matematiksel bir imkansızlık ama belki de asıl mesele budur. Aynı zamanda tek Bu fiziksel dünyada meydana gelen matematiksel imkansızlık, belki bazılarınız kendileri için çok felsefi bir soruyu cevaplayacaksınız.

Sevmek, bağlanmak demektir. Kendinizi sevemezsiniz ya da en azından saf bir şekilde sevemezsiniz. Sevmelisin birisi. Korku da tek başına işe yaramaz. Korkacak bir şey yoksa korkamazsın, değil mi? Bir mıknatısın polaritesi gibidir: çekim – iyi, itme – kötü. Öyleyse, biriyle iyi bir şekilde bağlantı kurun ve sevgi enerjisi yaratılır. Çocuklar bu dünyadan öğrenene kadar negatif enerjinin ne olduğunu bile bilmiyorlar. Güneş ışığıyla bir gülümseme ile karşılaşmalarının nedeni budur. Çünkü onların bir amacı, bir ideali var.

İnanmak, başarısızlıktan sonra vazgeçmemek demektir. Umarım daha iyi zamanlarda gelir. Umut, Korkudan daha fazla enerji verir. Dünyayı hiç birlikte ve barış içinde görmedik, ancak bunu kolayca umuyoruz. Bunun mümkün olduğuna inandığımız sürece, asla imkansız olmayacak. Yine, bir çocuk için temel bir şey.

Sıradan insanların genellikle unuttuğu şey, sevgi ve inancın gerçek enerjiler olduğudur. Auralar gibi ya da her neyse. Varlığınız aslında vücudunuzun dışına enerji yayar ve bu enerjinin pozitif olmasını umsanız iyi olur. Kolayca kanıtlanır. Milyonlarca kez söylediğim gibi, ya da üç müydü, çocuklar bunu yapabilir. Buraya, bu 6 – neredeyse 7 dakikalık videoyu kontrol edin. Sadece insanlar, hayvanlar ve evrensel dil – müzik. Seni nasıl hissettirdiğine dikkat et … Daha enerjik bir şey var mı? Dünyaya-inanç-tazelenmiş duygu biraz? Başkalarına daha fazla bağlanma arzusu? Bunu nasıl bilebilirim? Çünkü ben de senin gibi insanım.

Bu ürünü gerçekten satmaya ihtiyacım yok, kendini oldukça iyi satıyor. Bununla birlikte, genellikle değersiz bir ideale yakalanırız … ve bu dünyada bundan tonlarca var. Bunun yerine, sadece bir saniyeliğine hayatımıza gerçekten neyin anlam kattığını kendimize hatırlatalım.

Ve bu sürece inanmayan ve verecek çok sevgisi olmayanlara … Şu anda ideal SİZİN ile tanışmadınız, değil mi? İdeal SİZ, sahip oldukları her şeyi başkalarıyla paylaşır. İdeal SİZ, SİZE karşı nazik olmasalar bile başkalarına karşı naziksiniz. İdeal SİZ, henüz sahip olmadığınız en iyi arkadaşlarınızın şirketine yeniden katılmak için bir gülümsemeyle uyanır. İdeal SİZ o kadar uzakta değilsiniz … İdeal SİZİN var olmanız gerekiyor!

28 Comments

  1. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  2. Bu konu : ” Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , banu – 42

  3. Bu konu : ” Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün ” çok güzel. Selamlar paylaşımın yeminle mükemmel, facebookta paylaştım , ali – 139

  4. Elazığ dan kimler var. Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün . Selam siten yeminle hayran edici, saolun , Aylin – 279

  5. Bu konu : ” Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün ” çok güzel. Slm web siteniz vallaha billaha güzel, tebrikler , – 201

  6. Rize merkezden ben banu. Slm paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 22-05-2021 16:47:37

  7. Bolu dan kimler var. Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün . selamun aleyküm sayfanız süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 452

  8. Sakarya merkezden ben ahmet. Merhabalar siten gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 22-05-2021 23:17:49

  9. Nevşehir dan kimler var. Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün . Merhaba herkese paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, saolun , ali – 393

  10. Bu konu : ” Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün ” çok güzel. Mrb siteniz inanki çok iyi, saolun , ali – 373

  11. Manisa dan kimler var. Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün . Selam sayfan cidden dikkatimi çekti, şukuladım , hatice – 182

  12. Bu konu : ” Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün ” çok güzel. Selam sayfanız cidden hayran edici, tebrikler , ali – 116

  13. Selamlar bu web sitesi süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım

  14. Çanakkale dan kimler var. Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün . selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler , ali – 220

  15. Mrb paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, tebrikler

  16. Batman merkezden ben emin. Slm siten ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler 22-06-2021 03:03:53

  17. Bu konu : ” Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan valla iyi, teraziye tıkladım , ahmet – 445

  18. Aydın merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım 24-06-2021 01:57:07

  19. Merhaba herkese web siten vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım

  20. Ağrı merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siteniz inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 28-06-2021 11:45:29

  21. Selam herkese siten ciddiyim dikkat çekici, tebrikler

  22. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün ” çok güzel. Selam herkese web siteniz vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 499

  23. Uşak dan kimler var. Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün . Slm paylaşım harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 446

  24. Kütahya merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden çok güzel, face de paylaştım 22-07-2021 07:04:14

  25. Selamın aleyküm sayfanız inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  26. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Korku onların silahıdır. Buna karşı çözüm Sevgi, Birlik, İyiliktir. Gerçekten mümkün ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız cidden çok güzel, sağolun , elif yılmaz – 198

  27. Yozgat merkezden ben ali. Slm paylaşım vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 29-07-2021 14:05:22

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link