Kategoriler
Genel

Korona virüsü, Şeytan'ın tam kontrol için ihtiyaç duyduğu her şeydir

Tamam, bunu okuyorsanız bugün 56789 kez başlıkta bir korona virüsü görmediniz ve gözlerinizi yuvarlayın. Teşekkürler! 🙂

Kutsal bok "korona virüsü" deli oluyor bu dünya olayı! Burada tüm varlığı hakkında teoriler kadar her şeyi gördük. Her şey bu noktada bir komplo komplosunun bir komplosudur. Kimse hangi yolu düşüneceğini veya ne yapacağını bilmiyor. Şeytan'ın aldatmacası büyüyor ve bitiş zamanlarına yaklaştıkça daha halka açılıyor. Her şeyin karmaşasında mırıldanıyor.

Bunu bilmek Şeytan'ın artık bu virüs yüzünden kullanabileceği güce bakalım. Çoğu insanın buradaki varsayımları, bu virüsün ne getirebileceği hain işler veya genel olarak motivasyonları açısından doğrudur. Ancak bu sadece bir cadde veya teori ile sınırlı değildir. Bunların hepsi.

Bu virüs Şeytan'a istediği gücü verir. Hadi yıkalım.

  1. Korku değişimi: Tüm gezegende genel bir korku ve bilinmeyen battaniye yıkar. Şeytan bu duyguları besliyor.

  2. "Boş çek" suikast politikası: Şeytanlar için çalışan ve Satanlar ihalesini yapan herhangi bir minyonun (bok insanlar), soru sorulmadan ölmesini istediği herkes için bir nedeni vardır. Oh, hikayenin sonunda Corona Virüsünden öldüler.

  3. Öfkeye yol açan karışıklık ve bölünme yaratmak: Aşı gerçek virüs mü? Aşı alacak mısın? Ya diğerleri almazsa? Çocuklarıma zarar verebilirler! Şeytan tüm bu olumsuz ve korkulu duygulardan besleniyor.

  4. Her ruh üzerindeki saf otoriter güç: Kontrolsüz hastalık tehdidi ile karşı karşıya kaldıklarında insanların korkuları ve irrasyonel davranışları katlanarak artar. "FEMA barınağına gelmelisin" "hayır, silahlarını buraya getiremezsin". "Ah gitmeyi reddediyor musun?" "Sadece Corona virüsü için pozitif test ettiniz ve karantinaya alınmalı (öldürülmeli).

"Bir yere uçmak veya araba sürmek mi istiyorsun? Maalesef karantinaya alınmış bir bölge olamaz."

Şeytan, bu kadar çok kişiyi süpüren korku ve tahriş edici düşüncelerin cezasız kalmasına izin vereceğini biliyor.

SAVAŞÇI RUHUNUZU BULUN! Bunu yeterince yüksek sesle ifade edemem çünkü ondan insan olarak çok düştük. Korkularınızı ve şüphelerinizi BESLEYİN Şeytan ve ona arzuladığı gücü verin.

Tanrı ve İsa Mesih'i bulun (organize din yoluyla değil, kalbinizde ve zihninizde). Kalbiniz açık ve bu güçle dolu iken, Şeytan'ı gözümüze bakabileceğimizi ve DANS ANNE FUCKER diyebiliriz.

“Korona virüsü, Şeytan'ın tam kontrol için ihtiyaç duyduğu her şeydir” için 18 yanıt

Isparta merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 01-03-2020 20:22:41

Trabzon merkezden ben Emine. Merhabalar sayfan inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler 02-03-2020 07:43:35

Hatay merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımın valla mükemmel, teraziye tıkladım 04-03-2020 17:53:37

Mardin merkezden ben gaye. Slm sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 09-03-2020 14:50:43

Giresun merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 12-03-2020 14:19:05

Ordu merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşım cidden dikkatimi çekti, saolun 14-03-2020 04:30:58

Elazığ merkezden ben doruk. Selam sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 16-03-2020 02:14:17

Tekirdağ merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz iyi, teşekkürler 18-03-2020 03:23:41

Mersin merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siten yeminle iyi, twitter da paylaştım 22-03-2020 12:21:47

Kütahya merkezden ben ali. Slm web siteniz süper ötesi güzel, teraziye tıkladım 23-03-2020 06:27:29

Elazığ merkezden ben banu. Mrb paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 30-03-2020 19:04:36

Kırıkkale merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımınız harbiden güzel, face de paylaştım 04-04-2020 23:21:29

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir