Koronavirüs sandığınız gibi değil.

Buna başlamadan önce, insanların koronavirüsten öldüğünü anladığımı ve bunun sahte olduğunu düşünmediğimi söylemek istiyorum. Çocukların yanı sıra yaşlı birçok insanı da öldüreceğine inanıyorum. Bunun hakkında konuşmak istediğim Çin. Son birkaç yıldır Çin, çevre ülkelerle gerginlik yaratıyor. O ülkelerdeki insanları kaçırıyorlar ve onları tam anlamıyla toplama kamplarına koyuyorlar.

Buraya bakın: https://foreignpolicy.com/2020/07/15/uighur-genocide-xinjiang-china-surveillance-sterilization/

Bana asıl yaklaşan şey, koronavirüsün Çin’de aslında nasıl başladığı, ancak oldukça hızlı bir şekilde kontrol altına aldılar. Sonra diğer tüm ülkeler bunu almaya başladığında bu kadar çabuk başa çıkamadılar. Bana öyle geliyor ki, Çin bunu (bir nevi kanıtlanmış olan) bir laboratuarda bilerek başlattı. Diğer tüm ülkeleri hazırlıksız yakalayabilmeleri için sızdırılmış olması mantıklı.

Şimdi Tik Tok’a geçelim. Çoğu uygulamanın (Facebook, Twitter, YouTube vb.) Her hareketinizi de izlediğini anlıyorum. Benim endişem, Çin hükümetinin uygulama oluşturucuları uygulamanın belirli yönlerini belirli kişiler için sansürlemeye zorlaması. Uygulamanın geliştiricileri bu kurala uyacaklarsa, kimin sözüne Çin hükümetinin dünyanın her yerindeki herkesin bilgisini sormasına uymayacaklar?

Görünüşe göre Çin dünya için zararlı bir şey planlıyor ve bu bir sürpriz değil. Bakabilir ve Çin’in yaptıklarının ne kadar az kapsanmakta olduğunu görebilirsiniz. Bu korkutucu bir düşünce ve bence Çin hakkında konuşma zamanı.

“Koronavirüs sandığınız gibi değil.” üzerine 55 yorum

  1. Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşım vallaha güzel, linkedinde paylaştım 09-08-2020 16:54:26

    Cevapla
  2. Ordu merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 14-08-2020 13:03:00

    Cevapla
  3. Edirne merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız yeminle hayran bıraktı, sağolun 16-08-2020 14:20:10

    Cevapla
  4. Muğla merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşım valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 04-09-2020 02:31:58

    Cevapla
  5. Kocaeli merkezden ben Aylin. Merhaba sayfa süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım 13-09-2020 02:04:41

    Cevapla
  6. Van merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten çok güzel, şukuladım 25-09-2020 03:41:23

    Cevapla
  7. Artvin merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşım cidden çok iyi, tebrikler 02-10-2020 10:20:14

    Cevapla
  8. Denizli dan kimler var. Koronavirüs sandığınız gibi değil. . Selam sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 447

    Cevapla
  9. Bingöl dan kimler var. Koronavirüs sandığınız gibi değil. . Selam web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , doruk – 111

    Cevapla
  10. Bursa merkezden ben Emine. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım 08-11-2020 17:53:58

    Cevapla
  11. Kilis dan kimler var. Koronavirüs sandığınız gibi değil. . selam arkadaşlar paylaşım yeminle dikkatimi çekti, tebrikler , ziya – 123

    Cevapla
  12. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. Selam paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 193

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. Selam sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ziya – 302

    Cevapla
  14. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. Mrb siteniz valla hoşuma gitti, sağolun , Aylin – 120

    Cevapla
  15. Muş merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşım gerçekten çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-12-2020 01:21:43

    Cevapla
  16. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. Slm paylaşım harbiden güzel, linkedinde paylaştım , doruk – 167

    Cevapla
  17. Çanakkale merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfa gerçekten çok iyi, sağolun 08-12-2020 22:35:21

    Cevapla
  18. Isparta dan kimler var. Koronavirüs sandığınız gibi değil. . Merhaba herkese sayfa vallaha dikkatimi çekti, tebrikler , Gürbüz – 245

    Cevapla
  19. Çanakkale merkezden ben hatice. Merhaba sayfa ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-12-2020 22:48:32

    Cevapla
  20. Kastamonu merkezden ben memo. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle güzel, teraziye tıkladım 23-12-2020 23:35:58

    Cevapla
  21. Manisa dan kimler var. Koronavirüs sandığınız gibi değil. . Merhaba paylaşımınız cidden çok iyi, twitter da paylaştım , gaye – 326

    Cevapla
  22. Trabzon dan kimler var. Koronavirüs sandığınız gibi değil. . Merhaba herkese web siten harbiden ilgi uyandırıcı, saolun , ahmet – 245

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım , emin – 295

    Cevapla
  24. Samsun merkezden ben hatice. Selamlar sayfanız vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 03-01-2021 13:41:08

    Cevapla
  25. Kırıkkale dan kimler var. Koronavirüs sandığınız gibi değil. . Merhaba herkese web siten gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , gaye – 248

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım , doruk – 381

    Cevapla
  27. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi cidden mükemmel, facebookta paylaştım , banu – 162

    Cevapla
  28. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. Selam sayfa inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 246

    Cevapla
  29. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. Merhaba herkese web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ziya – 354

    Cevapla
  30. Bayburt dan kimler var. Koronavirüs sandığınız gibi değil. . Mrb paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım , Emine – 218

    Cevapla
  31. Manisa merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşım valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 06-02-2021 23:49:33

    Cevapla
  32. Bu konu : ” Koronavirüs sandığınız gibi değil. ” çok güzel. Selam paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım , Emine – 138

    Cevapla
  33. Osmaniye merkezden ben mehmet. Merhaba web siten yeminle hayran edici, sağolun 03-03-2021 11:55:55

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link