SS: Tüm akıllı telefon kullanıcılarının ya yüz ayarı ya da parmak izi oturum açmış durumda. Eski haberler.
Covid, bu sıçramayı doğal bir şekilde yaptı. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5859384/

Teknoloji burada, maske takmanın normal olmasına bayılıyorum (Anarşizm ve Özgürlükçülüğün başına gelen en iyi şey).
Maskelerin normalleştirilmesinden daha fazlasını kim isteyebilir ki.

Author

22 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımın inanki iyi, teraziye tıkladım

  2. Bu konu : ” Kovid maskesi kırmızı ringa balığı ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız inanki çok güzel, teşekkürler , Emine – 227

  3. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Kovid maskesi kırmızı ringa balığı ” çok güzel. Selam web sitesi vallaha billaha güzel, tebrikler , Gürbüz – 414

  4. Bu konu : ” Kovid maskesi kırmızı ringa balığı ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz iyi, sağolun , Hasan – 95

  5. Tokat merkezden ben . selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, sağolun 18-05-2021 09:26:26

  6. Hatay merkezden ben memo. Merhaba herkese web sitesi cidden çok güzel, linkedinde paylaştım 24-05-2021 00:04:00

  7. Burdur dan kimler var. Kovid maskesi kırmızı ringa balığı . Selam herkese sayfa süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 462

  8. Ankara merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımın inan ki iyi, face de paylaştım 01-06-2021 12:36:42

  9. Selamlar paylaşımınız ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım

  10. Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz çok iyi, şukuladım

  11. Kırklareli merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 08-06-2021 11:02:06

  12. Siirt dan kimler var. Kovid maskesi kırmızı ringa balığı . Slm bu web sitesi inanki çok iyi, şukuladım , Aylin – 448

  13. Bu konu : ” Kovid maskesi kırmızı ringa balığı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten çok güzel, sağolun , Hasan – 244

  14. Çorum dan kimler var. Kovid maskesi kırmızı ringa balığı . selam arkadaşlar siten inanılmaz hoşuma gitti, sağolun , banu – 18

  15. Siirt dan kimler var. Kovid maskesi kırmızı ringa balığı . selamun aleyküm paylaşım valla çok hoşuma gitti, saolun , ali – 42

  16. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kovid maskesi kırmızı ringa balığı ” çok güzel. Mrb web siteniz gerçekten mükemmel, sağolun , elif yılmaz – 480

  17. Erzincan dan kimler var. Kovid maskesi kırmızı ringa balığı . Slm sayfa cidden çok güzel, tebrikler , emin – 472

  18. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kovid maskesi kırmızı ringa balığı ” çok güzel. Mrb siteniz gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 164

  19. Mrb siten cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  20. Trabzon merkezden ben banu. Selam siteniz yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım 24-07-2021 15:49:19

  21. Sinop dan kimler var. Kovid maskesi kırmızı ringa balığı . Selamın aleyküm paylaşım gerçekten çok iyi, saolun , Hasan – 29

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link