Bir kez daha, tıpkı 2020’de olduğu gibi, Gazze’den gelen roket ateşi, Mars Ay düğümünün 30 derece yakınındayken başlıyor. https://zenodo.org/record/3686250 9 Şubat 2021’den 13 Mayıs 2021’e kadar Mars / Ay düğüm aşamasındayız. Biz konuşurken İsrail’e roketler ateşleniyor. Nisan ayında 40’tan fazla kişi kovuldu

Author

28 Comments

  1. Bu konu : ” Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor ” çok güzel. Slm paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , mehmet – 368

  2. Trabzon merkezden ben . Merhaba herkese sayfanız gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-05-2021 17:28:37

  3. Merhaba sayfan inanki çok güzel, linkedinde paylaştım

  4. Batman dan kimler var. Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor . Selam siten inanılmaz çok iyi, teşekkürler , – 388

  5. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım

  6. Bu konu : ” Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz iyi, facebookta paylaştım , doruk – 12

  7. Selam siteniz süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  8. Muş merkezden ben memo. Merhaba herkese sayfan cidden hayran bıraktı, sağolun 16-05-2021 21:18:22

  9. Erzincan merkezden ben Hasan. Selam herkese sayfanız vallaha hayran bıraktı, teşekkürler 18-05-2021 12:09:29

  10. Karabük merkezden ben Aylin. Merhaba sayfa inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 22-05-2021 21:50:27

  11. Yalova merkezden ben memo. Selam herkese siten vallaha billaha iyi, linkedinde paylaştım 29-05-2021 00:38:53

  12. Merhaba herkese web siten inan ki hayran bıraktı, teşekkürler

  13. Bu konu : ” Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 401

  14. Kahramanmaraş dan kimler var. Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor . Merhaba paylaşımınız yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım , ali – 124

  15. selamun aleyküm web siten süper ötesi dikkat çekici, sağolun

  16. Hakkari dan kimler var. Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor . Merhaba herkese bu web sitesi valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım , doruk – 177

  17. Bitlis dan kimler var. Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor . selam arkadaşlar paylaşımın valla dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Aylin – 258

  18. Balıkesir dan kimler var. Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor . selam arkadaşlar siteniz gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım , – 21

  19. Şırnak merkezden ben gaye. Mrb web sitesi gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım 24-06-2021 13:54:24

  20. Merhabalar sayfan ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım

  21. Eskişehir dan kimler var. Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor . merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım , emin – 205

  22. Bu konu : ” Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım , hatice – 271

  23. Bu konu : ” Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor ” çok güzel. Merhabalar paylaşım yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım , ziya – 224

  24. Kütahya dan kimler var. Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor . Merhaba herkese sayfanız gerçekten hoşuma gitti, tebrikler , doruk – 487

  25. Bartın merkezden ben ziya. selam arkadaşlar siteniz harbiden çok iyi, sağolun 13-07-2021 23:05:23

  26. Bu konu : ” Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Aylin – 307

  27. Sinop dan kimler var. Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor . selamun aleyküm bu web sitesi valla dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 484

  28. Bu konu : ” Kozmik müdahale. Bu Mars / Ay düğüm aşaması sırasında İsrail’de yükselme devam ediyor ” çok güzel. Merhaba siteniz süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım , doruk – 118

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link