Kategoriler
Genel

Küçük, iyi yönetilen bir kasabada yaşadıysanız ve ulusal haberleri görmezden geldiyseniz, kelimenin tam anlamıyla mevcut komploların hiçbiri – en ciddi yasal olanlar bile – sizi hiç etkilemezdi.

Kelimenin tam anlamıyla tüm Amerikalılar gibi – komplolara sıfır ilgisi olan turbo normlar gibi – bir tür yaklaşan çöküş hissediyorsanız, neden zaten lanetlemek için çok küçük bir yerde yaşamıyorsunuz? Her mevcut altyapının toplam zombi-kıyamet derecesinde erimesine rağmen, Lanet olası Boise gibi değil, Idaho sıkıyönetim altına girecek.

İş piyasasının, silah yasalarının, vergi yasalarının, küçük işletme yönetmeliklerinin vb. Yönlerini sevmiyorsanız, o zaman Onunla uğraşmadığın bir yere gitveya ne olursa olsun etkilenmeyeceğiniz bir yerde bile.

Tüm komploların doğru olduğunu varsayın: wyd?

Kırsal Wyoming'e gidin ve çiftçinin kızlarından oluşan bir harem oluşturun. Nevada çölüne gidin ve bir kertenkele çiftliği başlatın. Alaska'da bir kripto operasyonuna atın. Bokunu bir araya getir. Toplum hakkında endişeli iseniz ve sadece soyut bir cehennemde LARPing değilseniz, kötü şehirlerden lanet olsun ve zamanınız, paranız ve enerjinizle değerli bir şey yapın

“Küçük, iyi yönetilen bir kasabada yaşadıysanız ve ulusal haberleri görmezden geldiyseniz, kelimenin tam anlamıyla mevcut komploların hiçbiri – en ciddi yasal olanlar bile – sizi hiç etkilemezdi.” için 76 yanıt

Rize merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 16-02-2020 07:57:45

Karabük merkezden ben Emine. Selamlar paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 17-02-2020 18:56:32

Şırnak merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, tebrikler 19-02-2020 05:13:03

Amasya merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfan inanki güzel, face de paylaştım 25-02-2020 07:09:27

Bayburt merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım 07-03-2020 02:30:05

Aksaray merkezden ben ali. Mrb sayfa ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 08-03-2020 09:37:45

Çankırı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşım süper ötesi mükemmel, teşekkürler 19-03-2020 21:53:56

Hakkari merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran edici, tebrikler 19-03-2020 21:53:57

Aydın merkezden ben ali. Merhabalar sayfa cidden güzel, twitter da paylaştım 19-03-2020 21:53:57

Mardin merkezden ben doruk. selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 19-03-2020 21:53:59

Şırnak merkezden ben gaye. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler 19-03-2020 21:54:00

Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler 19-03-2020 21:54:01

Bolu merkezden ben elif yılmaz. Selamlar bu web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, saolun 19-03-2020 21:54:04

Çankırı merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 19-03-2020 21:54:05

Hakkari merkezden ben mehmet. Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 19-03-2020 21:54:07

Sakarya merkezden ben gaye. Merhaba sayfanız yeminle dikkatimi çekti, tebrikler 19-03-2020 21:54:08

Bartın merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfa yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 19-03-2020 21:54:09

Uşak merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler 27-03-2020 03:58:40

Sivas merkezden ben doruk. Mrb bu web sitesi valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 29-03-2020 11:05:37

İstanbul merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim güzel, şukuladım 05-04-2020 09:07:51

Ardahan merkezden ben Aylin. Selam paylaşımın inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 09-04-2020 07:04:18

Siirt merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 16-04-2020 19:48:09

Bayburt merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 20-04-2020 15:52:18

Kırklareli merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımın valla iyi, linkedinde paylaştım 22-04-2020 03:40:10

Uşak merkezden ben ziya. Mrb siteniz inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 25-04-2020 17:11:44

Adana merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım 27-04-2020 01:26:42

Aksaray merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 28-04-2020 03:19:17

Ordu merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 29-04-2020 20:35:44

Kırklareli merkezden ben ziya. selamun aleyküm web siten inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım 29-04-2020 21:07:20

Hakkari merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım 03-05-2020 02:25:48

Ankara merkezden ben banu. Selam web siten cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 03-05-2020 13:11:14

Ankara merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siten süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım 06-05-2020 11:40:49

Kastamonu merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfanız cidden çok iyi, linkedinde paylaştım 11-05-2020 15:55:06

Erzurum merkezden ben banu. Selamın aleyküm web sitesi inan ki mükemmel, tebrikler 13-05-2020 00:07:19

Burdur merkezden ben ali. Selamın aleyküm web sitesi cidden dikkatimi çekti, teşekkürler 14-05-2020 09:34:41

Kahramanmaraş merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web sitesi vallaha iyi, teşekkürler 10-06-2020 22:42:38

Amasya merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 11-07-2020 13:27:44

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir