Kategoriler
Genel

Kuyruklu yıldızlar / asteroitler veya sadece bir tesadüf ile ilgili Danimarka Covid-19 yeniden açılış tarihleri?

Her şeyden önce – “katil kuyruklu yıldız” hayatta kalmak için tebrikler …
Burada astronomik olayları örten virüs-mani ile ilgili farklı yazılar okuyorum. Bana gerçekten mantıklı gelmedi, ama hey – burada bir sürü şey lol yok.
Ancak kuyruklu yıldızın geçmesinden sadece bir saat sonra Danimarka Hükümeti, Primeminster’ın “Biz başardık. Danimarka’nın yeniden açılmasının ilk aşamasından geçiyoruz” ifadesinin yer aldığı bir toplantı yaptı. ve daha sonra şunu söylemeye devam edecekler: “Bir sonraki aşama 10 Mayıs’tan sonra başlayacak” – ayrıntılara girmeden.
Bunun bana yapışmasının nedeni, bir kuyruklu yıldızın / asteroitin 7 Mayıs ve 10 Mayıs’ta tekrar geçeceğini okuduğuma inanıyorum. Tesadüf mü yoksa gerçekten bir şey mi var? Lütfen düşüncelerinizi paylaşın.

“Kuyruklu yıldızlar / asteroitler veya sadece bir tesadüf ile ilgili Danimarka Covid-19 yeniden açılış tarihleri?” için 65 yanıt

Manisa merkezden ben Aylin. Selam paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 29-04-2020 14:34:38

Ardahan merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, sağolun 29-04-2020 18:27:53

Aydın merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 30-04-2020 05:54:35

Çorum merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siten süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım 01-05-2020 01:55:03

Bolu merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfa cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 03-05-2020 18:43:32

Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web siten inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2020 19:45:13

Karabük merkezden ben ziya. Selam herkese sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-05-2020 12:43:35

Bayburt merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım 12-05-2020 02:40:55

Edirne merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımın valla çok güzel, face de paylaştım 13-05-2020 09:03:56

Şırnak merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler 14-05-2020 10:37:32

Balıkesir merkezden ben Aylin. Selamlar sayfan valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-05-2020 10:37:39

Malatya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web sitesi cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 10:38:18

Balıkesir merkezden ben gaye. Selam web siteniz inanılmaz güzel, twitter da paylaştım 14-05-2020 10:38:59

Ağrı merkezden ben ahmet. Slm bu web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, teşekkürler 14-05-2020 10:39:05

Muş merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 20-05-2020 23:30:21

Iğdır merkezden ben banu. Merhaba siten harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 22-05-2020 02:54:46

Ordu merkezden ben ahmet. Mrb web siteniz cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 22-05-2020 13:19:43

Bilecik merkezden ben gaye. Selam herkese sayfanız cidden güzel, twitter da paylaştım 31-05-2020 00:29:55

Aydın merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımın valla hayran bıraktı, face de paylaştım 10-06-2020 11:27:24

Kırşehir merkezden ben banu. Merhaba herkese web siten inanki hayran bıraktı, saolun 09-07-2020 14:45:01

Erzincan merkezden ben Aylin. Selam herkese siten gerçekten dikkat çekici, teşekkürler 14-07-2020 11:39:34

Mersin merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siten süper ötesi güzel, sağolun 30-07-2020 14:45:16

Bilecik merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim iyi, facebookta paylaştım 02-08-2020 19:38:34

Zonguldak merkezden ben gaye. Selam sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-08-2020 02:31:47

Düzce merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 09-08-2020 06:50:36

Muş merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha güzel, linkedinde paylaştım 18-08-2020 06:46:53

Ardahan merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım 05-09-2020 06:08:27

Siirt merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar siten valla dikkat çekici, şukuladım 07-09-2020 12:29:40

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir