Kategoriler
Genel

Kuzey Doğu ABD’de iki hastaneye gittiler. Bu boktan, tam anlamıyla boştu. Yanında şişme askeri çadırlar. Kapılarda garip güvenlik. Eşimle içeri girmeme izin vermez

Septik şoka giriyordum ve Covid-19 ile ilgili soruların bir çamaşır listesini cevaplayana kadar hastaneye girmemeliydim. Sonunda içeri gir, adımı veya DoB’u sormadan önce “bana nasıl davranmamız gerektiğine dair onay” isteyin. Sadece çalışıyor gibi görünen insanlar yürüyüş tahtaları gibi ve “doktor” ve “hemşireler” olmak için mümkün olduğunca çok çalışıyor gibi görünüyordu ama daha önce hiç görmemiş gibi görünüyordu anne pislikleri <100 kilo AARP yaş görünümlü idi. FUCK NELER OLUYOR

“Kuzey Doğu ABD’de iki hastaneye gittiler. Bu boktan, tam anlamıyla boştu. Yanında şişme askeri çadırlar. Kapılarda garip güvenlik. Eşimle içeri girmeme izin vermez” için 56 yanıt

Çankırı merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web sitesi valla iyi, twitter da paylaştım 25-04-2020 10:51:14

Amasya merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfa vallaha iyi, facebookta paylaştım 27-04-2020 05:23:16

Adana merkezden ben ziya. Slm web siteniz inanki çok güzel, teraziye tıkladım 29-04-2020 04:43:00

Uşak merkezden ben ahmet. Selam herkese web sitesi inan ki dikkat çekici, şukuladım 02-05-2020 19:39:54

Muş merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, sağolun 05-05-2020 13:49:15

Mersin merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 13-05-2020 05:42:31

Kars merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 14-05-2020 12:02:04

Bingöl merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım 14-05-2020 12:02:07

Isparta merkezden ben doruk. Merhaba sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler 14-05-2020 12:02:19

Konya merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siten harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım 05-06-2020 15:41:53

Artvin merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımınız inan ki çok güzel, tebrikler 05-06-2020 16:19:41

Samsun merkezden ben Emine. Slm paylaşım vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım 28-06-2020 09:47:45

İzmir merkezden ben elif yılmaz. Mrb siteniz cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım 11-07-2020 16:41:13

Osmaniye merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 13-07-2020 14:48:50

Tunceli merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siten yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 17-07-2020 05:27:01

Van merkezden ben ali. Merhabalar sayfanız gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 29-07-2020 03:10:39

Siirt merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 03-08-2020 14:43:19

Bingöl merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımın valla hayran bıraktı, teşekkürler 04-08-2020 07:57:42

Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web siteniz vallaha dikkat çekici, saolun 04-08-2020 14:49:29

İzmir merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler 06-08-2020 23:35:44

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir