SS: Pompeo ve CIA'nın virüsü NK'da neden yaymadıklarını düşünebilmemin tek nedeni bu. Bir ay içinde ülkeyi tamamen felç edebilir, Çin'i suçlayabilir ve rejimi iyilik için sonlandırabilirler.

Bana yapamayacaklarını söyleme. Çin, NK'ya her gün trenler ve kamyonlar gönderiyor, CIA'nin yapması gereken tek şey bu sürücülerden birine bulaşmak.

Author

150 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese web sitesi inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  2. Aydın merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 16-02-2020 07:57:55

  3. Batman merkezden ben gaye. Merhaba herkese siteniz ciddiyim hayran edici, face de paylaştım 19-02-2020 08:03:34

  4. Merhaba herkese sayfa cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  5. Zonguldak merkezden ben gaye. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 20-02-2020 05:20:43

  6. Selam herkese paylaşım inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Bitlis merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz inanki çok hoşuma gitti, şukuladım 26-02-2020 18:22:59

  8. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm sayfan inanki ilgi uyandırıcı, sağolun

  9. Adıyaman merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımınız harbiden güzel, face de paylaştım 28-02-2020 22:09:42

  10. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden iyi, face de paylaştım

  11. Selam herkese web sitesi vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  12. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten güzel, linkedinde paylaştım

  13. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden çok iyi, twitter da paylaştım

  14. Tunceli merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi cidden güzel, sağolun 22-03-2020 04:11:02

  15. Amasya merkezden ben mehmet. Selam web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, saolun 22-03-2020 10:01:29

  16. elif yılmaz Reply

    Merhabalar web siteniz süper ötesi çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. selamun aleyküm siten gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım

  18. Bayburt merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden hayran edici, face de paylaştım 31-03-2020 10:08:02

  19. Zonguldak merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfan cidden dikkat çekici, şukuladım 31-03-2020 10:08:07

  20. Ordu merkezden ben Aylin. Mrb sayfanız valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 31-03-2020 16:54:07

  21. Adıyaman merkezden ben ali. selam arkadaşlar web sitesi harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 31-03-2020 18:46:45

  22. Selam bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  23. Konya merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan inanılmaz çok iyi, tebrikler 04-04-2020 09:02:59

  24. Kırıkkale merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan gerçekten hayran edici, saolun 06-04-2020 06:58:53

  25. Muş merkezden ben ziya. Selam siteniz inanılmaz mükemmel, şukuladım 06-04-2020 08:55:48

  26. Kocaeli merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 06-04-2020 23:32:29

  27. Selam herkese bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  28. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  29. Merhaba herkese sayfan cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  30. Van merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfan valla mükemmel, tebrikler 16-04-2020 05:31:57

  31. Sivas merkezden ben ziya. Selam herkese sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 18-04-2020 08:46:45

  32. Adana merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım yeminle dikkat çekici, sağolun 19-04-2020 18:27:16

  33. Kayseri merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 24-04-2020 09:00:07

  34. Ordu merkezden ben ali. Merhaba herkese siteniz valla hayran bıraktı, saolun 28-04-2020 04:51:47

  35. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Slm sayfanız inanki hoşuma gitti, şukuladım 28-04-2020 20:19:26

  36. Merhaba herkese siten ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  37. Afyon merkezden ben banu. Selam herkese sayfan vallaha billaha hayran edici, tebrikler 01-05-2020 21:16:19

  38. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm sayfan inanki hayran edici, şukuladım

  39. Çankırı merkezden ben Emine. Merhaba web siten inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım 06-05-2020 07:39:35

  40. İzmir merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web sitesi harbiden hoşuma gitti, saolun 06-05-2020 08:14:36

  41. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden çok güzel, twitter da paylaştım

  42. Selamlar bu web sitesi inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  43. elif yılmaz Reply

    Kars merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım 12-05-2020 10:25:18

  44. Şanlıurfa merkezden ben ali. Selamlar web sitesi valla iyi, teraziye tıkladım 14-05-2020 09:35:08

  45. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm sayfan harbiden hayran edici, teraziye tıkladım

  46. Bingöl merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımın harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 19-05-2020 05:17:51

  47. Merhabalar sayfan harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  48. selam arkadaşlar paylaşım valla hayran bıraktı, sağolun

  49. selamun aleyküm paylaşım vallaha iyi, linkedinde paylaştım

  50. Selamın aleyküm paylaşım inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler

  51. Merhaba bu web sitesi cidden hayran edici, face de paylaştım

  52. Adıyaman merkezden ben mehmet. Merhabalar bu web sitesi yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım 05-06-2020 02:05:18

  53. Sakarya merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşım inan ki mükemmel, şukuladım 10-06-2020 08:48:41

  54. Muş merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, face de paylaştım 10-06-2020 16:52:18

  55. Kilis merkezden ben mehmet. Slm web sitesi vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 11-06-2020 06:47:53

  56. Muğla merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siteniz inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-06-2020 03:28:51

  57. Merhabalar siten inan ki hayran edici, twitter da paylaştım

  58. Slm paylaşımınız inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  59. Tokat merkezden ben Emine. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden çok iyi, twitter da paylaştım 10-07-2020 02:22:58

  60. elif yılmaz Reply

    Çankırı merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım 10-07-2020 13:11:34

  61. selam arkadaşlar siten ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler

  62. Selam herkese web siteniz harbiden çok güzel, şukuladım

  63. elif yılmaz Reply

    Amasya merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 18-07-2020 02:25:28

  64. Trabzon merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz mükemmel, face de paylaştım 24-07-2020 22:08:10

  65. Kırklareli merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siten ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım 27-07-2020 14:43:21

  66. Karabük merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun 28-07-2020 06:06:00

  67. Mrb sayfanız valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  68. Selamlar bu web sitesi ciddiyim mükemmel, twitter da paylaştım

  69. Mardin merkezden ben Emine. Merhaba sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 06-08-2020 23:35:35

  70. Selamlar sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  71. Zonguldak merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 08-08-2020 22:52:49

  72. Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım

  73. Merhabalar web siteniz valla dikkatimi çekti, face de paylaştım

  74. Denizli merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler 21-08-2020 23:33:51

  75. Yalova merkezden ben Emine. Selam siten vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 22-08-2020 08:13:22

  76. Osmaniye merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siteniz vallaha dikkat çekici, saolun 22-08-2020 09:42:15

  77. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  78. elif yılmaz Reply

    Selam sayfa ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım

  79. İstanbul merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle mükemmel, facebookta paylaştım 27-08-2020 01:32:23

  80. merhaba arkadaşlar web siten yeminle iyi, twitter da paylaştım

  81. Selamlar siteniz inanılmaz dikkat çekici, tebrikler

  82. Malatya merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siten inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 06-09-2020 00:18:19

  83. Merhabalar paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım

  84. Edirne merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfa cidden güzel, saolun 08-09-2020 19:19:15

  85. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha hayran edici, şukuladım

  86. Uşak merkezden ben ali. Selam sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:36:45

  87. Gürbüz Reply

    Selam paylaşımınız inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  88. Gürbüz Reply

    Hatay merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web sitesi valla hoşuma gitti, teşekkürler 03-10-2020 18:19:05

  89. Slm siteniz yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım

  90. Selamlar sayfan valla mükemmel, linkedinde paylaştım

  91. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun , emin – 74

  92. Mardin dan kimler var. Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. . selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz çok güzel, sağolun , gaye – 492

  93. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 100

  94. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Selamlar sayfa cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , gaye – 191

  95. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi inanki güzel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 431

  96. Bitlis merkezden ben ali. Merhabalar web siten ciddiyim hayran edici, tebrikler 24-11-2020 00:19:54

  97. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 218

  98. Selamlar sayfan süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım

  99. Eskişehir dan kimler var. Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. . Selam paylaşımınız vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım , Hasan – 36

  100. Manisa merkezden ben . selamun aleyküm paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 06-12-2020 14:30:58

  101. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi inanılmaz mükemmel, face de paylaştım , memo – 16

  102. Mrb paylaşımın harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  103. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz hayran edici, şukuladım , Emine – 355

  104. Adana dan kimler var. Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. . Slm siteniz yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ali – 218

  105. Erzurum merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siten inanki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-12-2020 23:16:31

  106. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha iyi, şukuladım , memo – 430

  107. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, şukuladım

  108. Edirne merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm sayfanız inanki dikkat çekici, teşekkürler 31-12-2020 06:13:08

  109. Tekirdağ merkezden ben ali. Mrb siteniz ciddiyim güzel, tebrikler 01-01-2021 00:16:49

  110. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Hasan – 290

  111. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım

  112. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanılmaz hoşuma gitti, sağolun , gaye – 178

  113. Siirt merkezden ben ali. Merhaba herkese web siten ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım 29-01-2021 07:12:39

  114. Isparta merkezden ben emin. Selam paylaşım gerçekten hayran bıraktı, şukuladım 10-02-2021 09:04:58

  115. Zonguldak merkezden ben Emine. Selamlar web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, saolun 12-02-2021 05:23:21

  116. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız valla hayran edici, saolun , – 42

  117. Amasya dan kimler var. Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. . Merhaba paylaşım yeminle hayran bıraktı, teşekkürler , banu – 472

  118. Van dan kimler var. Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. . Selam paylaşım inanılmaz hayran edici, teşekkürler , Aylin – 376

  119. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden çok iyi, şukuladım

  120. Denizli merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfa inan ki çok iyi, tebrikler 06-03-2021 13:10:00

  121. Antalya dan kimler var. Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. . selamun aleyküm paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , emin – 17

  122. Bursa dan kimler var. Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. . Merhabalar paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler , ziya – 291

  123. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar web siten yeminle güzel, teşekkürler

  124. Afyon merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim dikkat çekici, tebrikler 30-03-2021 21:16:38

  125. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Slm sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım , Gürbüz – 374

  126. Adıyaman merkezden ben gaye. Selam herkese siteniz inanki çok güzel, teşekkürler 08-04-2021 21:16:08

  127. Merhabalar sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  128. Gürbüz Reply

    İzmir merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 20-04-2021 13:41:38

  129. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Selamlar web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 145

  130. Gürbüz Reply

    Erzincan dan kimler var. Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. . selamun aleyküm sayfan harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 341

  131. Erzincan merkezden ben banu. Merhabalar paylaşım gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 04-05-2021 11:57:13

  132. Bingöl merkezden ben doruk. Slm siten harbiden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 13-05-2021 02:42:23

  133. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Merhaba web siten vallaha hayran edici, twitter da paylaştım , ali – 35

  134. Selamın aleyküm paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler

  135. Bu konu : ” Kuzey Kore, Güney Kore, Japonya ve Çin için daha büyük bir tehdittir ve ABD bunu böyle tutmak istemektedir. ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız yeminle iyi, şukuladım , emin – 236

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link