NK'nın Coronavirüs'ü nasıl ele aldığına dair herhangi bir güncelleme olup olmadığını merak ediyorum. Çin ile komşu olduklarını ve bu yıl yıllık askeri kurucu geçit törenini kaçırdıklarını görünce, iyi performans gösterdiklerini hayal edemiyorum, ancak iki gün önce sıfır koronavirüs vakası olduğunu söyleyen bir rapordan başka bir bilgi yok gibi görünüyor. .

Bu yıl “Noel hediyesi” nin bu virüsü aşı ile birlikte yapmak ve Çin'de salmak mümkün mü?

Gönderen … SafetyDaily101
[Bağlantı] [Yorum]

Author

130 Comments

  1. İstanbul merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz güzel, teraziye tıkladım 06-03-2020 08:42:35

  2. elif yılmaz Reply

    Merhaba sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  3. elif yılmaz Reply

    Çanakkale merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfa inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler 06-03-2020 09:37:11

  4. Merhaba herkese siteniz gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  5. Konya merkezden ben Emine. Slm sayfa inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler 06-03-2020 10:32:38

  6. Bingöl merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siteniz inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 08-03-2020 11:37:05

  7. elif yılmaz Reply

    Merhaba paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler

  8. elif yılmaz Reply

    Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfanız inanılmaz çok iyi, sağolun 13-03-2020 14:23:26

  9. Merhabalar sayfanız inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  10. Selamlar sayfanız valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  11. Selamlar paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, sağolun

  12. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, şukuladım

  13. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  14. elif yılmaz Reply

    Hakkari merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım 22-03-2020 16:22:21

  15. Afyon merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımın valla hayran edici, face de paylaştım 23-03-2020 15:30:47

  16. Batman merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siten yeminle hoşuma gitti, sağolun 24-03-2020 19:31:12

  17. Selam herkese paylaşımın vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  18. elif yılmaz Reply

    Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siteniz inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım 25-03-2020 08:07:15

  19. Selam sayfan süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım

  20. Balıkesir merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 25-03-2020 17:29:53

  21. Hakkari merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşım inan ki hayran bıraktı, şukuladım 03-04-2020 09:52:46

  22. Çanakkale merkezden ben doruk. Merhabalar sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler 12-04-2020 02:54:17

  23. selamun aleyküm siten inanılmaz güzel, twitter da paylaştım

  24. Tokat merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımınız inan ki güzel, linkedinde paylaştım 12-04-2020 08:21:03

  25. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. Ağrı merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfan süper ötesi iyi, tebrikler 15-04-2020 13:06:15

  27. Bayburt merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız valla ilgi uyandırıcı, tebrikler 23-04-2020 05:04:35

  28. selamun aleyküm paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  29. elif yılmaz Reply

    Mardin merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web siteniz harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler 04-05-2020 05:17:36

  30. Kastamonu merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımınız inanki iyi, teraziye tıkladım 04-05-2020 08:15:09

  31. Mersin merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 05-05-2020 01:48:32

  32. Afyon merkezden ben Gürbüz. Slm sayfan süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2020 02:02:49

  33. Merhaba herkese web siteniz inanki dikkatimi çekti, tebrikler

  34. elif yılmaz Reply

    Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siteniz inanki hayran edici, tebrikler 10-05-2020 15:17:37

  35. Giresun merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 14-05-2020 09:15:23

  36. Kütahya merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siteniz harbiden dikkatimi çekti, sağolun 29-05-2020 20:22:11

  37. Erzincan merkezden ben ali. Selam paylaşım cidden mükemmel, twitter da paylaştım 01-06-2020 17:08:52

  38. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siteniz harbiden çok iyi, face de paylaştım

  39. Aydın merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 07-06-2020 23:44:06

  40. Ağrı merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 10-06-2020 11:13:55

  41. Kütahya merkezden ben Gürbüz. Merhaba siten inanılmaz dikkat çekici, tebrikler 15-06-2020 19:39:22

  42. Bartın merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siten yeminle çok güzel, face de paylaştım 27-06-2020 19:25:58

  43. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım

  44. Bartın merkezden ben Emine. Selam paylaşım valla ilgi uyandırıcı, şukuladım 04-07-2020 11:36:38

  45. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  46. Erzincan merkezden ben ahmet. Mrb web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, sağolun 09-07-2020 00:25:56

  47. Selamlar paylaşımın inanki hayran edici, teşekkürler

  48. Nevşehir merkezden ben Aylin. Selam herkese siten inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım 12-07-2020 07:48:54

  49. selam arkadaşlar web siten vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  50. Hakkari merkezden ben Gürbüz. Slm web siten inan ki dikkat çekici, saolun 15-07-2020 14:06:48

  51. Bingöl merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 17-07-2020 09:22:36

  52. Merhaba paylaşımınız valla hayran edici, facebookta paylaştım

  53. Merhaba herkese sayfan harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  54. elif yılmaz Reply

    Burdur merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfan yeminle hayran edici, saolun 25-07-2020 01:02:42

  55. Sinop merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 25-07-2020 01:35:36

  56. Aksaray merkezden ben gaye. Mrb siten harbiden mükemmel, şukuladım 06-08-2020 23:35:40

  57. Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfan inan ki iyi, facebookta paylaştım 07-08-2020 02:25:42

  58. Tokat merkezden ben ali. Merhabalar web siteniz vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-08-2020 20:28:08

  59. Mersin merkezden ben ali. Slm sayfanız inan ki hayran bıraktı, saolun 10-08-2020 05:43:27

  60. elif yılmaz Reply

    Merhaba paylaşımınız valla hayran bıraktı, sağolun

  61. Kırşehir merkezden ben Emine. Merhaba web sitesi valla dikkat çekici, teraziye tıkladım 23-08-2020 00:39:40

  62. Kars merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfanız valla iyi, teraziye tıkladım 23-08-2020 10:59:59

  63. Kocaeli merkezden ben gaye. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha dikkat çekici, şukuladım 23-08-2020 18:16:50

  64. Ankara merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla iyi, tebrikler 24-08-2020 02:08:04

  65. Aydın merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim mükemmel, saolun 25-08-2020 00:06:35

  66. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten hayran edici, linkedinde paylaştım

  67. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha hayran edici, face de paylaştım

  68. Hatay merkezden ben banu. Merhaba paylaşımınız inanki çok güzel, şukuladım 01-09-2020 07:28:54

  69. merhaba arkadaşlar sayfa cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  70. Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  71. Tokat merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfan gerçekten güzel, sağolun 08-09-2020 17:17:12

  72. Kırıkkale merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler 11-09-2020 05:26:06

  73. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden çok güzel, tebrikler

  74. Siirt merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki çok iyi, saolun 02-10-2020 11:35:37

  75. Merhabalar bu web sitesi inan ki çok iyi, face de paylaştım

  76. Bursa dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Mrb paylaşımın harbiden çok güzel, twitter da paylaştım , gaye – 117

  77. Selam herkese web sitesi valla dikkatimi çekti, tebrikler

  78. Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. Slm paylaşım gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 419

  79. Kayseri merkezden ben hatice. Selam herkese siten cidden mükemmel, şukuladım 28-10-2020 19:51:04

  80. Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden güzel, twitter da paylaştım , – 267

  81. Kars dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Merhaba sayfanız yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , – 374

  82. Kütahya merkezden ben ziya. Mrb sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 19-11-2020 08:52:45

  83. Rize merkezden ben ali. Mrb siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 22-11-2020 12:35:57

  84. Merhaba paylaşımınız inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım

  85. Kilis dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım , Emine – 354

  86. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  87. Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , – 490

  88. Bartın dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Selam bu web sitesi süper ötesi güzel, teraziye tıkladım , mehmet – 7

  89. Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. Mrb paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler , Hasan – 172

  90. Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , mehmet – 283

  91. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. Selam paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 59

  92. elif yılmaz Reply

    Elazığ merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web sitesi valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 29-12-2020 14:56:07

  93. Selamın aleyküm web sitesi gerçekten dikkat çekici, tebrikler

  94. Sakarya merkezden ben doruk. Selam siteniz inan ki dikkat çekici, tebrikler 30-12-2020 20:12:41

  95. Osmaniye dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Merhaba paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , – 290

  96. Merhabalar bu web sitesi harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  97. Kayseri dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Selam herkese paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Emine – 1

  98. Merhaba herkese sayfa inan ki hayran edici, facebookta paylaştım

  99. Gürbüz Reply

    Osmaniye merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfan inanki çok iyi, teraziye tıkladım 25-01-2021 02:05:13

  100. Bitlis merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız harbiden mükemmel, facebookta paylaştım 30-01-2021 05:00:40

  101. Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. Merhaba sayfanız cidden güzel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 342

  102. Mardin merkezden ben banu. Merhabalar bu web sitesi harbiden mükemmel, şukuladım 08-02-2021 07:44:23

  103. Kastamonu dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Selamlar web siteniz gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , hatice – 81

  104. Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim dikkat çekici, sağolun , ali – 230

  105. Sivas dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Merhabalar sayfan yeminle hayran bıraktı, şukuladım , Aylin – 369

  106. Bilecik dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Selamın aleyküm siten ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım , ali – 44

  107. Batman dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . selamun aleyküm sayfan gerçekten mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 43

  108. elif yılmaz Reply

    Rize dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Selamın aleyküm sayfanız inan ki güzel, sağolun , elif yılmaz – 219

  109. Hatay dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . Mrb paylaşım inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 424

  110. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan inanılmaz hayran edici, şukuladım , elif yılmaz – 310

  111. Aksaray merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımın süper ötesi güzel, şukuladım 13-04-2021 12:40:36

  112. Bu konu : ” Kuzey Kore hava karardı mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz gerçekten hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 335

  113. Çankırı merkezden ben ali. Selam siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 30-04-2021 02:53:33

  114. Ankara merkezden ben emin. Merhaba siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 02-05-2021 13:01:08

  115. elif yılmaz Reply

    Rize merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar siten inan ki hayran edici, twitter da paylaştım 04-05-2021 22:31:20

  116. Balıkesir dan kimler var. Kuzey Kore hava karardı mı? . merhaba arkadaşlar sayfan valla çok güzel, teşekkürler , ziya – 263

  117. Selam herkese paylaşımınız valla çok iyi, teşekkürler

  118. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşımınız inanki hayran edici, tebrikler

  119. Çanakkale merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfa cidden çok güzel, tebrikler 09-06-2021 15:57:16

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link