Yazıda ne söylediğimi anlıyorum, bir romanın uzunluğu ve duvardan duvara bağlantılar, sunumda göstermek üzere olduğuma inanmak zor.

Ama bu gizli gönderide söylediğim şey TL; DR gerçekten ya haklı olduğumu kanıtlayacak ya da bir kez onaylayacak ve tamamen aklımdan 50 / 50’lik bir şekilde çıktığımı onaylayacak.

Lütfen ciddiye alın.

Deli olmadığımı düşünüyorsan, lütfen bana yardım etmenin bir yolunu da düşün. Çünkü sana söylüyorum, her şeye rağmen deli değilim.

Gönderim bildirimi: Beni dinlemeye karar verdiğiniz ve tıkladığınız için teşekkür ederim.

16 Comments

  1. Trabzon merkezden ben ali. selamun aleyküm siten gerçekten iyi, sağolun 21-04-2021 09:30:19

  2. Bu konu : ” Lütfen gizli bir hesapta yaptığım bu gönderiye bakın. ” çok güzel. Merhaba sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, saolun , banu – 79

  3. Selamın aleyküm web siteniz valla dikkat çekici, facebookta paylaştım

  4. Manisa merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 23-04-2021 22:08:05

  5. Çanakkale dan kimler var. Lütfen gizli bir hesapta yaptığım bu gönderiye bakın. . Selamlar web siteniz inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , hatice – 220

  6. Bu konu : ” Lütfen gizli bir hesapta yaptığım bu gönderiye bakın. ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 385

  7. Eskişehir merkezden ben . Selamlar paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 25-04-2021 23:14:49

  8. Erzincan merkezden ben banu. Merhaba herkese web siten vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım 25-04-2021 23:14:50

  9. Bu konu : ” Lütfen gizli bir hesapta yaptığım bu gönderiye bakın. ” çok güzel. Merhaba sayfanız harbiden iyi, teşekkürler , ali – 9

  10. Slm sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  11. Bu konu : ” Lütfen gizli bir hesapta yaptığım bu gönderiye bakın. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ali – 496

  12. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha çok güzel, facebookta paylaştım

  13. Selam herkese siten yeminle mükemmel, facebookta paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link