“Mikrop kolayca tespit edilip bir aşı ile karşılanabilir mi? SOD’nin CIA için depoladığı ölümcül bir hastalık olan şarbonun (solunduğunda) pnömoniye benzeyen semptomlar avantajına sahip olduğunu belirtiyor; benzer şekilde, Venezuela at ensefalomiyeliti ile karıştırılabilir. Depolanmış hastalıkların birçoğu için aşılar mevcutken, SOD sonsuza kadar daha öldürücü türler geliştiriyordu. Detrick adamı, “Bir ilaca karşı daha dirençli hale getirilemeyen bir organizma bilmiyorum” diyor. hastalık yüksek derecede ikincil yayılmaya sahip mi? SOD bunu yapmamayı tercih etti, çünkü bu mikrop savaşı adamları salgınlara başlamak istemediler – bu Fort Detrick’teki diğerlerinin işiydi. Organizma stabil miydi? Nem onu ​​nasıl etkiledi? SOD bunları ve diğer birçok faktörü dikkate aldı. “

… pepe2rad tarafından gönderildi
[comments]

Author

27 Comments

  1. Erzurum dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . selam arkadaşlar siten vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 68

  2. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web sitesi süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım 03-04-2021 14:10:32

  3. Osmaniye dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok iyi, face de paylaştım , gaye – 223

  4. Aydın dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım , doruk – 104

  5. Eskişehir dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Slm web sitesi harbiden hayran edici, teşekkürler , ziya – 96

  6. Selam web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  7. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım

  8. Bingöl merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden dikkatimi çekti, tebrikler 18-04-2021 05:52:50

  9. Bilecik merkezden ben ali. Merhaba paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım 22-04-2021 03:33:58

  10. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese web siteniz valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  11. Iğdır merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 06-05-2021 22:43:46

  12. Muğla merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 07-05-2021 03:22:42

  13. Tekirdağ dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Mrb paylaşımınız inanki iyi, twitter da paylaştım , ahmet – 233

  14. Bu konu : ” Mançurya Adayını Arayın ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 448

  15. Rize merkezden ben . selamun aleyküm sayfan cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 18-05-2021 12:04:45

  16. Bu konu : ” Mançurya Adayını Arayın ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 41

  17. Yalova dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Selamlar web siten valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler , mehmet – 403

  18. Bu konu : ” Mançurya Adayını Arayın ” çok güzel. Selam bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Aylin – 338

  19. Isparta dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Slm sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ali – 452

  20. Eskişehir dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Selamlar siten vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , – 251

  21. Kastamonu merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım 05-07-2021 13:27:30

  22. Bu konu : ” Mançurya Adayını Arayın ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , – 474

  23. Amasya dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Merhaba herkese sayfa inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , hatice – 157

  24. Sinop dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Merhaba siten vallaha hayran edici, teraziye tıkladım , ahmet – 110

  25. Samsun dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Selam web siteniz süper ötesi güzel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 304

  26. Sivas dan kimler var. Mançurya Adayını Arayın . Selam bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Aylin – 331

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link