Birkaç yıl önce Mandela Etkisinin ilk ortaya çıktığı zamanı hatırlıyorum, CERN’in Mandela Etkisi ile bir ilgisi olduğunu iddia ettikleri bu videoyu izledim. CERN personeli tarafından çekilen bir videoyu gösterdiler ve videoda, kartondan bir tabela veya “Nelson” yazan bir adam ve belki başka bir şey var. Aslında bir şey olmadan önce tüm fikirle alay etmek. Her neyse, youtube berbat ve hasta o videoyu sayfaları karıştırarak asla bulamıyor, bu yüzden merak ediyorum kimse ne hakkında konuştuğumu biliyor mu?

Bu videoyu bulabilirseniz lütfen bana yardım edin

Author

23 Comments

  1. Bayburt dan kimler var. Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? . selamun aleyküm paylaşımınız valla çok iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 261

  2. İstanbul dan kimler var. Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? . Merhaba paylaşımın valla dikkat çekici, sağolun , – 129

  3. Kahramanmaraş dan kimler var. Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? . Merhabalar bu web sitesi inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 55

  4. Bu konu : ” Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , hatice – 433

  5. elif yılmaz Reply

    Kilis dan kimler var. Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? . Merhaba herkese sayfa süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 43

  6. Aksaray dan kimler var. Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? . Selam herkese sayfanız yeminle mükemmel, tebrikler , banu – 314

  7. Selam herkese siten cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. Kilis merkezden ben emin. Selam herkese siten valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 22-02-2021 19:47:18

  9. Bu konu : ” Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? ” çok güzel. Selam paylaşım inanılmaz iyi, teraziye tıkladım , ali – 450

  10. Van merkezden ben . selam arkadaşlar sayfanız valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 26-02-2021 03:27:50

  11. Giresun dan kimler var. Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? . selamun aleyküm bu web sitesi harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım , ziya – 343

  12. Trabzon dan kimler var. Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? . Slm web sitesi süper ötesi güzel, teşekkürler , ahmet – 187

  13. Bu konu : ” Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Emine – 60

  14. Gürbüz Reply

    Selam web siteniz ciddiyim çok güzel, şukuladım

  15. Merhabalar sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  16. Bolu dan kimler var. Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? . Merhabalar paylaşım vallaha hayran edici, teşekkürler , Hasan – 497

  17. Çorum merkezden ben banu. Merhaba sayfan vallaha billaha çok güzel, şukuladım 13-04-2021 21:44:08

  18. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden güzel, teraziye tıkladım

  19. Bu konu : ” Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi dikkat çekici, tebrikler , emin – 90

  20. İzmir merkezden ben gaye. Selamlar sayfa gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 06-05-2021 23:59:18

  21. Tekirdağ dan kimler var. Mandela Etkisi ile temelde alay ettikleri CERN videosunu hatırlayan var mı? . Selam herkese bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, saolun , ziya – 263

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link