Marilyn monroe – beyler tercih sarışınlar

Bu yüzden Marlyn Monroe Declassified belgeselini izlemeyi bitirdim ve Maxi Wild’ın düzenli olarak kullandığı Gentlemen Prefer Blondes şarkısının Marilyns ölümünü çevreleyen komplo hakkında konuşurken çok ilginç olduğunu düşündüm.

Daha sonra dinlemek için Apple Music’e gitmeye karar verdim, orada değildi. Youtube? Orada değil. Google? Sonuç yok.

Sadece düşünüyor olabilirim ama başka biri bu şarkının o belgesel dışında müzik videosundan klipler gösteren çok az veya hiç kanıt olmadığını biraz garip buluyor mu? Birisi onu nasıl bulacağını biliyorsa ya da ben sadece aptalım ve yanlış şeyleri araştırıyorum, bana bildirin ve düşüncelerinizi paylaşın!

“Marilyn monroe – beyler tercih sarışınlar” üzerine 28 yorum

  1. Van merkezden ben ali. Merhaba herkese web siteniz vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 07-07-2020 13:39:22

    Cevapla
  2. Isparta merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siteniz cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 20-07-2020 17:46:28

    Cevapla
  3. Sinop merkezden ben Emine. Mrb paylaşım gerçekten çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 30-07-2020 05:03:19

    Cevapla
  4. Muğla merkezden ben ziya. Merhabalar sayfan inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 06-08-2020 22:27:41

    Cevapla
  5. Bayburt merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 09-09-2020 10:56:19

    Cevapla
  6. Eskişehir merkezden ben ali. Merhaba web siten vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 09-09-2020 22:13:35

    Cevapla
  7. İstanbul merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 18-09-2020 19:34:34

    Cevapla
  8. Batman merkezden ben ziya. Slm paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 29-09-2020 16:20:44

    Cevapla
  9. Kırıkkale merkezden ben banu. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, tebrikler 01-10-2020 09:59:09

    Cevapla
  10. Eskişehir merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşım inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 02-10-2020 19:23:35

    Cevapla
  11. Bu konu : ” Marilyn monroe – beyler tercih sarışınlar ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi iyi, teraziye tıkladım , Aylin – 90

    Cevapla
  12. Konya dan kimler var. Marilyn monroe – beyler tercih sarışınlar . selamun aleyküm paylaşımın valla çok iyi, twitter da paylaştım , ali – 288

    Cevapla

Yorum yapın