İşlerimden biri giymemi gerektiriyor ve hala markette giyiyorum çünkü her neyse, giymekten nefret ediyorum ama bir sahneye daha çok neden olmaktan nefret ediyorum. İnsanların benden birini görmesi daha iyi hissettiriyorsa, siktir et onu giyerim ama onları tekrar çıkarmak için sosyal olarak kabul edilebilir olmasını bekleyemem. Umarım o gün er ya da geç gelirse …

Author

26 Comments

  1. Tekirdağ merkezden ben . Merhaba herkese paylaşımın inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 31-12-2020 07:38:33

  2. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  3. Bu konu : ” Maske takmaya ne kadar devam edeceksin? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 366

  4. Bilecik merkezden ben hatice. Merhaba sayfanız gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 31-12-2020 09:20:37

  5. Bu konu : ” Maske takmaya ne kadar devam edeceksin? ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 169

  6. Selamın aleyküm sayfanız inan ki çok iyi, twitter da paylaştım

  7. Erzurum merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım 11-01-2021 18:35:09

  8. Bu konu : ” Maske takmaya ne kadar devam edeceksin? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 435

  9. Sinop merkezden ben hatice. Merhaba web sitesi valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım 19-01-2021 03:14:58

  10. selam arkadaşlar siten harbiden iyi, face de paylaştım

  11. Nevşehir merkezden ben gaye. Merhabalar web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 24-01-2021 23:45:56

  12. Muş merkezden ben mehmet. Selam herkese web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 31-01-2021 23:06:04

  13. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Maske takmaya ne kadar devam edeceksin? ” çok güzel. Selam bu web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun , Gürbüz – 199

  14. Çanakkale dan kimler var. Maske takmaya ne kadar devam edeceksin? . selam arkadaşlar siteniz süper ötesi hayran edici, face de paylaştım , doruk – 81

  15. selam arkadaşlar web siteniz vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  16. Kırşehir merkezden ben gaye. Mrb paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 11-02-2021 08:49:31

  17. elif yılmaz Reply

    Yozgat dan kimler var. Maske takmaya ne kadar devam edeceksin? . Slm siteniz gerçekten hayran bıraktı, saolun , elif yılmaz – 416

  18. Bu konu : ” Maske takmaya ne kadar devam edeceksin? ” çok güzel. Mrb bu web sitesi gerçekten çok güzel, tebrikler , Emine – 96

  19. elif yılmaz Reply

    Yozgat dan kimler var. Maske takmaya ne kadar devam edeceksin? . Selam herkese bu web sitesi valla çok güzel, tebrikler , elif yılmaz – 289

  20. Bu konu : ” Maske takmaya ne kadar devam edeceksin? ” çok güzel. Selamlar web siten gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ali – 30

  21. selamun aleyküm web sitesi gerçekten çok iyi, saolun

  22. selamun aleyküm siten süper ötesi hayran bıraktı, tebrikler

  23. Muğla merkezden ben . Selamlar web siteniz inan ki hayran edici, facebookta paylaştım 17-04-2021 19:14:07

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link