Kategoriler
Genel

Mass Hysteria kontrolden çıkıyor

Şimdi insanların virüsü hayvanlara aktarabileceğine dair raporlar var ve bunun tersi de (“evcil hayvanlarınızdan sosyal mesafeye ihtiyacınız olabilir !!!” manşetleri geliyor), kuluçka döneminin şimdi (2-) yerine 45 gün olduğunu belirtin 14 gün, teslimatçılar ve posta taşıyıcıları virüs var, bu yüzden şimdi SİZE ÇOK İYİ, hava havada ve günlerce havada kalır, vb. Hidroksiklorokin gibi potansiyel tedaviler hakkında kelime bulaşıyor ve daha fazla insan bunun açıkça yasaklanmasını talep ediyor korku ve cehaletten

Hiç olmadığı kadar çok korku görüyorum. Buradaki insanlar halkın uyanmakta olduğunu söylüyor ama tam tersini görüyorum. İnsanlar arasında yeterince sosyal mesafe bırakmadığı, halktaki herkese göz gezdirdiği için yapılan kavgalar, insanlar daha sıkı kısıtlamalar için yalvarmaya devam ediyor, şimdi İsveç ve Japonya gibi ülkeler de kilitlenmelere giriyor.

Bence virüs gerçek, ama burada başka bir şey daha var. Korku makinesi her zaman yüksekte pompalanıyor. Herkes sefil ve dehşete kapılmış. Ekonomi tuvalette. Ne kadar berbat olduğumu açıklayabilecek hiçbir kelimem yok, her şeyin nasıl olduğunu hissediyorum. İnsanlar, bu yapıldıktan sonra, eğer varsa, ciddi şekilde becerdin olacaklar.

Gönderen … YeterliHistorian6
[comments]

“Mass Hysteria kontrolden çıkıyor” için 26 yanıt

Edirne merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfanız vallaha dikkat çekici, saolun 09-04-2020 00:06:55

Sinop merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımın inanki çok iyi, saolun 09-04-2020 17:47:17

Kars merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler 21-04-2020 21:19:28

Ağrı merkezden ben gaye. Mrb web sitesi vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 26-04-2020 11:48:59

Van merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 01-05-2020 04:33:58

Kars merkezden ben gaye. Slm web siten valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 02-05-2020 06:33:07

Diyarbakır merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfanız harbiden hayran bıraktı, facebookta paylaştım 07-05-2020 05:32:26

Trabzon merkezden ben ali. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-05-2020 08:42:20

Bilecik merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfanız inan ki çok güzel, teşekkürler 11-05-2020 08:52:57

Sinop merkezden ben Emine. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 12-05-2020 00:32:04

Adıyaman merkezden ben ali. Merhaba web siten vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım 14-05-2020 08:50:38

Samsun merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun 27-05-2020 00:44:58

Kastamonu merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-06-2020 06:13:48

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir