Kategoriler
Genel

maxwell, epstien, prens andrew ve hallett

Geçen ay boyunca tüm bu şeylerin devam ettiği bir şey hakkında düşündüm. Şimdi bu, geçen ay çeşitli videolar / bilgiler hakkındaki gözlemlerimden gelen düşüncelerim.

epstien’in çocuklarla ilgili çeşitli şeylerden tutuklandığını ve maxwell’in halkın gözünden kaybolduğunu, prens andrew’un “soruşturma ile işbirliği yapacağını” ve hasnt olduğunu belirtti. maxwell tutuklandık.

sonra bu adam joseph gregory hallet var web sitesine bağlantı halkın gözünde daha fazla ortaya çıktı, kız kardeşi hes deli diyor ve belgelerinin bazılarına baktığınız zaman yasal görünüyorlar, gelecekte doğru olduğunu varsayalım.

yani benim bu salon adamı ise, yeni ingiltere kralı vb. desek, bu prens andrew’un tüm epstien destanını sorgulamak için ABD’ye gönderilebileceği anlamına mı geliyor? soruşturmada FBI’a daha fazla yardımcı olmak.

“maxwell, epstien, prens andrew ve hallett” için 10 yanıt

Giresun merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler 04-07-2020 18:20:37

Konya merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşım cidden iyi, teşekkürler 09-07-2020 22:51:39

Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Slm web siteniz valla iyi, sosyal medyada paylaştım 25-07-2020 12:34:35

Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Selam web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 02-08-2020 09:42:32

Aksaray merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle hayran bıraktı, twitter da paylaştım 04-08-2020 10:17:02

Bitlis merkezden ben ziya. Selam herkese sayfa süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım 06-08-2020 22:05:44

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir