19 yaşındaki Suriyeli mülteci Yassin Dabeh, Kanada’ya göç etti ve uzun süreli bir bakım evinde temizlikçi olarak çalıştı. Görünüşe göre 4 hafta önce pozitif test edildi, ancak hafta sonu hastaneye kaldırıldı ve öldü. Arkadaşları ve ailesi hemen sosyal medyaya çekildi ve aşırı dozda uyuşturucu olduğunu söyledi. Yalnızca gönderilerinin kaldırılması için. Bazıları bunun son zamanlarda silah bulundurmakla suçlandığı için olduğunu söyledi. Birisiyle konuşan ve kardeşinin onunla arkadaş olduğunu söyleyen ve aşırı doz olduğunu onaylayan komşusuydu.

Aile bugün bir tercümanla konuştu ve göğüs ağrısıyla hastaneye gittiğimiz ve öldüğümüzden başka bir şey teklif etmedi. Aile otopsiye izin vermedi, bu yüzden Covid’den öldüğüne dair gerçek bir kanıt yok.

Doktordan alıntı:

“Mackie, Dabeh ailenin istekleri doğrultusunda gömüldüğü için daha fazla bilginin yayınlanmayacağını söyledi.

Mackie, “Şu anda sahip olduğumuz sınırlı bilgiden hepimizin tatmin olması gerektiğini düşünüyorum” dedi. “Bu kişiye otopsi yapılmayacak.”

“Bunun COVID’den mi yoksa COVID’den mi ölen biri olduğuna dair sorular olduğunu biliyorum. Maalesef buna yanıt alamayacağız. Keşke daha fazla ayrıntı sağlayabilseydik ama maalesef mevcut olmayacaklar. “

Mackie, Dabeh’in acil servise gittiğini ve daha sonra öldüğünü söyledi, ancak Mackie serbest bırakacak daha fazla bilgisi olmadığını söyledi.

“Semptomları olan ve günler sonra acil servise başvuran biri,” dedi. “Bunun ötesinde, fazla bilgimiz yok.”

https://www.cbc.ca/news/canada/london/questions-about-death-of-london-teen-who-had-covid-19-won-t-be-answered-mackie-says-1.5887190

Babamın yorumları:

Yassin’e Ocak ayı başlarında COVID teşhisi kondu; göğüs ağrılarından şikayet etti ve birkaç kez hastanede oksijenle tedavi edildi, ancak hiç kabul edilmedi. Yassin son gününde yatakta bilinçsiz halde bulundu – ambulans çağrıldı. Yassin’in evinde öldüğü açıklandı.

Yassin’in babası, oğlunun nasıl öldüğüne dair “saçma dedikodular” dediği şeyden bahsediyor. Ahmad, uyuşturucudan söz ediyor, intihar yanlış ve oğlunun ölüm nedeninin COVID olduğunu söylüyor. “Ölüm anında orada değillerdi ve onun mücadelesini (nefes alırken) izlemek için orada değillerdi”.

Belki sadece bendim ama bir şey olmuyor.

Author

25 Comments

  1. Kahramanmaraş dan kimler var. Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu . selamun aleyküm sayfanız ciddiyim güzel, teşekkürler , gaye – 112

  2. Adana dan kimler var. Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu . Slm web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , emin – 161

  3. Malatya dan kimler var. Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu . Selamın aleyküm web siten vallaha hayran edici, tebrikler , mehmet – 259

  4. Bu konu : ” Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu ” çok güzel. Mrb paylaşım inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 396

  5. Iğdır merkezden ben Hasan. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 27-01-2021 12:50:50

  6. Bu konu : ” Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan cidden hayran bıraktı, saolun , ali – 158

  7. Tokat merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşım vallaha güzel, teraziye tıkladım 28-01-2021 04:41:13

  8. Mrb paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  9. Bu konu : ” Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu ” çok güzel. Mrb bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım , memo – 272

  10. Burdur dan kimler var. Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu . Slm sayfan vallaha billaha çok iyi, teşekkürler , gaye – 154

  11. Edirne merkezden ben gaye. Selam sayfanız harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 11-02-2021 07:25:45

  12. Manisa dan kimler var. Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu . selam arkadaşlar sayfanız yeminle çok iyi, saolun , gaye – 210

  13. Kahramanmaraş dan kimler var. Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu . Merhaba paylaşımın ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım , Hasan – 76

  14. Kars merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 02-03-2021 15:22:06

  15. Mrb sayfanız harbiden çok güzel, twitter da paylaştım

  16. Gürbüz Reply

    Kastamonu merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşım valla çok iyi, şukuladım 12-03-2021 20:06:18

  17. Bu konu : ” Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu ” çok güzel. Slm paylaşım cidden dikkat çekici, sağolun , emin – 328

  18. Bu konu : ” Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu ” çok güzel. Selam bu web sitesi inanki iyi, facebookta paylaştım , ali – 227

  19. Bu konu : ” Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu ” çok güzel. Mrb sayfan süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Hasan – 482

  20. Şanlıurfa merkezden ben doruk. Selamlar sayfanız inanılmaz çok güzel, sağolun 03-04-2021 05:57:15

  21. Antalya merkezden ben Aylin. Selam sayfanız ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım 05-04-2021 12:20:33

  22. Bu konu : ” Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi inanki mükemmel, tebrikler , Aylin – 408

  23. Amasya dan kimler var. Medya 19 Yaşındaki Covid’den Öldü, Arkadaşları Gerçeği Susturdu . Selamlar web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun , Gürbüz – 310

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link