Kategoriler
Genel

Medyumlara inanmayan biri değil, ilginç bir şey buldu

https://www.youtube.com/watch?v=dw8h0dK_vFk Medyumların yaptıkları yıllık tahmin videolarında bir şeylerin doğru olup olmadığını görmek hoşuma gidiyor. Hayır olduğunu varsaydığım bir şey olup olmadığını görmek için bu videoyu izliyordum. Çok ilginç bir yorum, bir hastalığın geleceğini tahmin ettiği 7: 00 civarında. Bu bayan çok garip ve söylediklerinin yarısına inanmıyorum, ama bazen gerçek gibi görünen çok garip şeyler var.

“Medyumlara inanmayan biri değil, ilginç bir şey buldu” için 106 yanıt

Tekirdağ merkezden ben ali. Slm paylaşım valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 31-01-2020 10:36:54

Bilecik merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun 31-01-2020 10:37:03

Gümüşhane merkezden ben ali. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 31-01-2020 10:37:11

Osmaniye merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 31-01-2020 10:38:18

Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siteniz cidden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 31-01-2020 10:39:50

Mardin merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım 31-01-2020 10:39:51

Bartın merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler 31-01-2020 10:40:04

Mersin merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfa vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 31-01-2020 10:40:07

Samsun merkezden ben gaye. Selamlar sayfa inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler 04-02-2020 09:39:07

Zonguldak merkezden ben doruk. Merhaba sayfa gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 05-02-2020 06:38:09

Iğdır merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi güzel, tebrikler 06-02-2020 03:34:45

Van merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 16-02-2020 01:00:26

İstanbul merkezden ben ziya. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi güzel, sağolun 18-02-2020 08:20:08

Malatya merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler 24-02-2020 04:17:17

Balıkesir merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siten valla çok güzel, teraziye tıkladım 01-03-2020 17:09:07

Adana merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 11-03-2020 03:17:17

Tokat merkezden ben ali. Selamlar sayfanız inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 15-03-2020 00:54:49

Kilis merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım 15-03-2020 08:35:26

Selam herkese web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

Çorum merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 21-03-2020 00:53:18

Kilis merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımın valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım 21-03-2020 22:25:27

Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımınız vallaha billaha güzel, teşekkürler 26-03-2020 01:08:39

Bingöl merkezden ben ziya. Merhaba siten gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 03-04-2020 08:31:10

Balıkesir merkezden ben ali. Mrb sayfanız cidden hayran edici, linkedinde paylaştım 05-04-2020 19:20:49

Nevşehir merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımınız valla dikkat çekici, teşekkürler 07-04-2020 18:57:43

Manisa merkezden ben elif yılmaz. Slm bu web sitesi vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım 11-04-2020 17:35:38

Aydın merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, saolun 12-04-2020 14:13:35

Yalova merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siten harbiden dikkatimi çekti, tebrikler 14-04-2020 00:00:59

Siirt merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfanız yeminle çok güzel, facebookta paylaştım 19-04-2020 18:04:11

Nevşehir merkezden ben Emine. Selam siteniz cidden mükemmel, linkedinde paylaştım 20-04-2020 01:08:58

Kırşehir merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfa yeminle dikkat çekici, şukuladım 21-04-2020 10:29:01

Sinop merkezden ben doruk. Slm sayfan inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım 29-04-2020 23:26:32

Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfan süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım 01-05-2020 07:13:37

Burdur merkezden ben Aylin. Selam siteniz inanki iyi, sosyal medyada paylaştım 01-05-2020 22:27:26

Kahramanmaraş merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, sağolun 05-05-2020 13:30:04

Hakkari merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm siteniz yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım 07-05-2020 04:30:59

Batman merkezden ben gaye. Merhaba sayfan inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 09-05-2020 12:00:31

Rize merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz mükemmel, saolun 09-05-2020 20:28:38

Mardin merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 13-05-2020 03:30:43

Burdur merkezden ben ali. Merhabalar bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım 14-05-2020 09:43:59

Siirt merkezden ben Aylin. Selam sayfan harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 15-05-2020 22:30:00

Tokat merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siteniz inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 07-06-2020 05:16:31

Siirt merkezden ben Emine. Merhaba herkese siten inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 12-06-2020 09:15:46

Artvin merkezden ben Emine. Slm paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 13-06-2020 12:39:27

Yalova merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, sağolun 29-06-2020 01:33:55

Çanakkale merkezden ben banu. Slm bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 04-07-2020 21:06:55

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir