SS: Kendi ‘Zeitgeist’ tarzı belgeselimi yapmayı düşünüyorum, çok nokta birleştirerek ve şok edici anlarla dolu sahneler oluşturarak toplumumuzun gerçek durumunu tam olarak göstererek, İngilizce / İspanyolca (İngilizce seslendirme sırasında) , İspanyolca altyazılı ve viceversa), bu nedenle, sizin yardımınıza ihtiyacım var çocuklar, henüz başlamadım ama yapılacak ilk şey çok DOĞRULANMIŞ bilgi toplamak, bu gibi mesajlar hakkında konuşmak örneğin: https: // www .reddit.com / r / komplo / yorum / garhyi / a_bunch_of_coincidental_things_ive_learnt_out /

Tabii ki tüm kaynakları koyacağım, ancak en iyi örnekler yukarıda gösterilene benzer, noktaları göstererek ve aralarında bağlantı kurarak, daha iyi ve daha hızlı bir açıklama için onları görselleştireceğim. Ayrıntılara girmeyeceğim, ancak bunun iyi bir fikir olacağını düşünmek isteyen ve katkıda bulunmak isteyen lütfen bana bulduğunuz tüm yayınları veya bilgi yığınlarını PM, ayrıca doğrulandıklarından emin olmanızı ve sadece bir komplo web sitesi değil, şilelerin bize karşı döneceği bir komplo web sitesi değil, çünkü onlar sadece komplo web siteleri (umarım ne demek istediğimi biliyorsun).

Teşekkür ederim.

Author

142 Comments

  1. Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 30-04-2020 22:25:41

  2. Selam herkese sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler

  3. Sivas merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 01-05-2020 02:48:01

  4. selamun aleyküm siteniz vallaha mükemmel, face de paylaştım

  5. Merhaba herkese siten vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Merhaba herkese web siteniz gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım

  7. Mrb sayfanız vallaha billaha çok güzel, face de paylaştım

  8. elif yılmaz Reply

    Bursa merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siteniz inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 10-05-2020 12:34:45

  9. Ardahan merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımın süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım 10-05-2020 19:34:58

  10. Bingöl merkezden ben gaye. Merhabalar sayfanız inan ki hayran edici, teşekkürler 12-05-2020 06:04:06

  11. Amasya merkezden ben doruk. Merhaba web siteniz valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 12-05-2020 12:32:02

  12. Selam paylaşımınız gerçekten güzel, twitter da paylaştım

  13. Edirne merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siten süper ötesi mükemmel, sağolun 14-05-2020 08:18:11

  14. Iğdır merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 10:08:52

  15. Ordu merkezden ben Aylin. Merhaba sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 14-05-2020 10:08:56

  16. Selam herkese paylaşımın gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler

  17. selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz çok iyi, teşekkürler

  18. Iğdır merkezden ben gaye. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim çok güzel, sağolun 14-05-2020 10:09:10

  19. Iğdır merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım 14-05-2020 10:09:14

  20. Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. Slm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım 14-05-2020 10:09:19

  21. Merhaba herkese web siten yeminle mükemmel, twitter da paylaştım

  22. Selam herkese web sitesi inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  23. Selamlar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  24. Düzce merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 17-05-2020 02:00:41

  25. Şanlıurfa merkezden ben Aylin. Selamlar web siten harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 18-05-2020 18:29:41

  26. Selamın aleyküm siten vallaha hayran bıraktı, teşekkürler

  27. Giresun merkezden ben ali. Merhaba siten inanki dikkat çekici, teraziye tıkladım 19-05-2020 10:33:59

  28. Ankara merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım 19-05-2020 12:52:40

  29. Mrb paylaşımınız vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  30. Selamın aleyküm web siteniz cidden mükemmel, teraziye tıkladım

  31. Niğde merkezden ben doruk. Merhaba herkese siteniz cidden iyi, linkedinde paylaştım 04-06-2020 17:02:31

  32. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım

  33. Çanakkale merkezden ben Aylin. Mrb web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun 12-06-2020 15:08:21

  34. Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, şukuladım

  35. Merhabalar paylaşım süper ötesi güzel, teşekkürler

  36. Merhabalar sayfa süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  37. Karabük merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım 28-06-2020 14:38:43

  38. Bolu merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 02-07-2020 15:19:26

  39. Mersin merkezden ben ziya. Mrb web sitesi harbiden hayran edici, teşekkürler 07-07-2020 00:59:30

  40. Merhabalar web siten ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  41. İzmir merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım 13-07-2020 11:40:05

  42. Gümüşhane merkezden ben banu. Merhabalar web siten cidden hoşuma gitti, teşekkürler 16-07-2020 18:03:09

  43. Slm web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler

  44. Edirne merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım 25-07-2020 09:35:44

  45. Selam herkese sayfanız inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  46. İzmir merkezden ben ziya. Merhabalar sayfanız inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 10-08-2020 10:50:26

  47. Selamlar siteniz harbiden dikkat çekici, face de paylaştım

  48. Selam bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım

  49. Bitlis merkezden ben mehmet. Slm sayfa harbiden iyi, tebrikler 18-08-2020 16:33:49

  50. Bolu merkezden ben banu. Selam herkese sayfan ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım 27-08-2020 06:48:59

  51. Selam herkese sayfa cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  52. elif yılmaz Reply

    Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler 04-09-2020 23:44:43

  53. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha iyi, şukuladım

  54. Gürbüz Reply

    Kütahya merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 13-09-2020 19:37:49

  55. Selam web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  56. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese web siten ciddiyim hayran edici, face de paylaştım

  57. Düzce merkezden ben ziya. Merhaba siten inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 03-10-2020 04:56:07

  58. Kırşehir merkezden ben ziya. Merhabalar bu web sitesi valla güzel, saolun 08-10-2020 15:26:46

  59. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha hayran edici, teşekkürler , memo – 382

  60. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Merhaba web sitesi yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 123

  61. Siirt merkezden ben Emine. Merhabalar sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 24-10-2020 14:02:03

  62. Mardin merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 28-10-2020 08:12:09

  63. Erzincan dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Mrb paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, şukuladım , ali – 191

  64. Selamlar paylaşımınız ciddiyim iyi, face de paylaştım

  65. merhaba arkadaşlar web siten valla güzel, facebookta paylaştım

  66. Merhaba herkese web siten ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım

  67. Van merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşım inanki dikkatimi çekti, sağolun 02-11-2020 16:27:36

  68. Karaman merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle dikkatimi çekti, şukuladım 05-11-2020 16:27:20

  69. Hatay merkezden ben banu. Selam herkese web siten inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım 11-11-2020 17:09:20

  70. Hatay merkezden ben memo. Slm sayfa harbiden mükemmel, teşekkürler 12-11-2020 08:51:48

  71. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , Emine – 305

  72. selamun aleyküm web siteniz vallaha çok iyi, şukuladım

  73. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten inan ki iyi, saolun , ali – 205

  74. elif yılmaz Reply

    Edirne merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 22-11-2020 03:37:39

  75. Merhaba herkese web siten vallaha dikkat çekici, teşekkürler

  76. Konya dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Mrb sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 32

  77. Gürbüz Reply

    Giresun dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . selamun aleyküm web siten ciddiyim güzel, facebookta paylaştım , Gürbüz – 192

  78. Bartın dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Mrb sayfan inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , ali – 292

  79. Gürbüz Reply

    Elazığ merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle güzel, twitter da paylaştım 16-12-2020 22:15:30

  80. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ali – 148

  81. Tokat merkezden ben hatice. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 17-12-2020 00:14:25

  82. Selamın aleyküm sayfa vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler

  83. Kocaeli merkezden ben gaye. Slm sayfanız harbiden iyi, sağolun 21-12-2020 06:41:47

  84. Aydın dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . selamun aleyküm web sitesi harbiden çok güzel, tebrikler , ahmet – 320

  85. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Selamlar siteniz süper ötesi hayran bıraktı, saolun , Emine – 137

  86. Balıkesir dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Merhabalar siteniz vallaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 407

  87. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz ciddiyim hayran edici, face de paylaştım , Aylin – 77

  88. Selam bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  89. Ardahan dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Selam bu web sitesi süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 428

  90. Rize merkezden ben ahmet. Slm siteniz harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 15-01-2021 12:10:01

  91. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle hayran bıraktı, tebrikler , mehmet – 404

  92. Yozgat dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Mrb web siten vallaha billaha mükemmel, saolun , ahmet – 280

  93. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden iyi, saolun

  94. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Selam herkese sayfa vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım , banu – 345

  95. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  96. Siirt dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Merhaba web sitesi harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , memo – 209

  97. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 255

  98. Merhaba paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  99. Mrb paylaşımın harbiden dikkat çekici, sağolun

  100. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 362

  101. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Merhaba sayfanız harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Hasan – 342

  102. Gürbüz Reply

    Diyarbakır dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Merhabalar siteniz ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 478

  103. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , gaye – 380

  104. Gürbüz Reply

    Osmaniye merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler 30-03-2021 09:44:52

  105. Hatay merkezden ben ali. selam arkadaşlar siteniz valla iyi, teşekkürler 31-03-2021 06:37:41

  106. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Selam herkese web siten süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 82

  107. Muş dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Selamlar web siteniz cidden hayran edici, saolun , – 292

  108. Eskişehir dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Selamlar paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, saolun , hatice – 205

  109. Kütahya merkezden ben memo. selamun aleyküm web sitesi cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 16-04-2021 11:54:49

  110. Karabük merkezden ben memo. Merhaba herkese sayfa inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler 18-04-2021 08:17:49

  111. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın inan ki mükemmel, twitter da paylaştım , mehmet – 8

  112. Erzincan merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-05-2021 05:54:54

  113. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, tebrikler , Emine – 160

  114. Bu konu : ” Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ziya – 425

  115. Kahramanmaraş merkezden ben gaye. Merhaba paylaşım valla dikkat çekici, teraziye tıkladım 21-05-2021 08:00:31

  116. Nevşehir merkezden ben doruk. Merhaba paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 24-05-2021 20:45:51

  117. Selam herkese web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  118. Adana merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten harbiden iyi, sağolun 27-05-2021 18:02:07

  119. İzmir dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . Selam siteniz inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım , ziya – 339

  120. Denizli dan kimler var. Merhaba, içinde bulunduğumuz durumla ilgili çok ‘görsel’ bir belgesel yapmayı düşünüyorum ve tüm yardımınıza ihtiyacım var. . merhaba arkadaşlar siten valla hayran edici, şukuladım , ziya – 125

  121. Niğde merkezden ben . Selamlar sayfanız vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 10-06-2021 16:17:40

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link