ABD’de siyasi bir şey olduğunda, aboneniz tüm denizaltıyı “haberler” ile mi yoksa benim propaganda dediğim şeyle mi dolduruyor?

Yoksa bir komplo buluyor ve komployu birbirine bağlıyor mu?

Retorik soru, çünkü şu anda herkes Trump’ın kampanyası için Kamala Harris hakkında muhalefet araştırması yapıyor. Görünürde komplo yok

Author

69 Comments

  1. Çankırı merkezden ben doruk. Selamlar paylaşım cidden hayran bıraktı, sağolun 11-08-2020 22:53:38

  2. Tokat merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan inanki çok iyi, teraziye tıkladım 12-08-2020 06:56:33

  3. Slm sayfan yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  4. Ordu merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşım vallaha hayran edici, face de paylaştım 14-08-2020 11:06:45

  5. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, sağolun

  6. Selamın aleyküm web siteniz harbiden hayran edici, teşekkürler

  7. Hatay merkezden ben ali. Selam siteniz cidden çok güzel, teraziye tıkladım 22-08-2020 22:18:46

  8. elif yılmaz Reply

    Kayseri merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 26-08-2020 18:54:29

  9. Tokat merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımınız inan ki dikkat çekici, sağolun 30-08-2020 20:24:24

  10. Selam herkese bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  11. Ankara merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 08-09-2020 20:00:47

  12. merhaba arkadaşlar sayfan valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  13. elif yılmaz Reply

    Edirne merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar bu web sitesi inanki mükemmel, teşekkürler 02-10-2020 10:16:53

  14. Ordu merkezden ben ahmet. Merhaba web siten inanki hoşuma gitti, teşekkürler 02-10-2020 11:22:18

  15. Sinop merkezden ben ali. Merhaba web siten harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-10-2020 12:25:14

  16. Bingöl merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 19-10-2020 10:38:02

  17. Diyarbakır merkezden ben Emine. Slm siteniz ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım 24-10-2020 11:39:03

  18. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Selamlar web sitesi gerçekten mükemmel, teşekkürler , Hasan – 354

  19. Kilis merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm sayfa süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım 19-11-2020 00:21:10

  20. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Selam sayfanız inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , memo – 213

  21. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz vallaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , hatice – 35

  22. Merhaba sayfan cidden hayran bıraktı, face de paylaştım

  23. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok güzel, saolun

  24. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Selam herkese web siteniz cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 234

  25. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 261

  26. Selam sayfanız vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  27. Karabük merkezden ben hatice. Slm web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 15-12-2020 22:48:18

  28. merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  29. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Slm paylaşımınız inanki güzel, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 339

  30. Rize dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Slm paylaşım yeminle iyi, teşekkürler , hatice – 367

  31. Amasya dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Selamın aleyküm sayfan cidden güzel, teşekkürler , ali – 384

  32. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım

  33. Hatay merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 01-01-2021 20:55:10

  34. Kütahya merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten güzel, teşekkürler 08-01-2021 00:06:38

  35. Karabük dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Slm web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ziya – 454

  36. elif yılmaz Reply

    Kastamonu dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Merhaba paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 194

  37. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden dikkat çekici, sağolun

  38. Batman merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 26-01-2021 21:08:42

  39. Batman merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfanız inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 27-01-2021 09:04:52

  40. Yalova merkezden ben Emine. Selam herkese web siten cidden güzel, facebookta paylaştım 31-01-2021 06:29:17

  41. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Selam herkese sayfan inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 309

  42. Çorum dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Merhaba paylaşımınız inanılmaz iyi, saolun , ziya – 130

  43. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim çok iyi, saolun

  44. Kars merkezden ben ali. Selam web siteniz valla güzel, face de paylaştım 18-02-2021 18:55:02

  45. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  46. Bartın merkezden ben emin. Slm sayfa inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 28-02-2021 00:38:17

  47. Çorum merkezden ben Hasan. selamun aleyküm web siteniz inan ki güzel, linkedinde paylaştım 06-03-2021 01:29:43

  48. İzmir dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . merhaba arkadaşlar siteniz inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 106

  49. Bingöl merkezden ben ali. Selamlar siten süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 11-03-2021 17:00:26

  50. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Merhaba herkese web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 3

  51. Bayburt merkezden ben ali. Slm paylaşımınız vallaha billaha güzel, sağolun 21-03-2021 21:29:19

  52. Amasya dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Mrb web siteniz vallaha güzel, sağolun , emin – 109

  53. Aydın dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Mrb siteniz inanılmaz iyi, tebrikler , gaye – 36

  54. Şırnak dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten güzel, facebookta paylaştım , ali – 329

  55. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun , hatice – 145

  56. Amasya merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımın valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-04-2021 13:00:48

  57. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Selam web siten gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 409

  58. Çanakkale dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Slm web siteniz valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 108

  59. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle mükemmel, teraziye tıkladım

  60. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 483

  61. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım , doruk – 264

  62. Selam paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım

  63. Aydın dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Merhaba herkese sayfanız valla dikkat çekici, şukuladım , banu – 38

  64. Eskişehir dan kimler var. [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? . Merhaba siteniz ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , – 460

  65. Ağrı merkezden ben hatice. selam arkadaşlar paylaşım vallaha çok iyi, şukuladım 07-06-2021 18:46:43

  66. Muğla merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım 10-06-2021 16:44:42

  67. Merhaba herkese siteniz yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım

  68. Bu konu : ” [META] Bir komplo subayı veya siyasi subayı olup olmadığınızı nasıl yargılayabilirsiniz? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden dikkat çekici, face de paylaştım , ali – 375

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link